Nederlands stel laat kinderen achter op boot - Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl [binnenland] Weet verder even niks meer te zeggen. Alleen op een BOOT? De twee jongste die in ieder geval nog niet kunnen zwemmen?!! Vind dit echt heeeel erg...
Nou idd volgens de talk reageerden de ouders alsof het heel normaal is... vreselijk zoiets doe je idd toch niet?
Tja, ik lees anders hier op het forum ook vaak zat dat ouders hun kind alleen thuis, in de caravan of in een hotelkamer laten om een ouder kind van school te halen, bij de buren op visite te gaan of in de bar of aan het zwembad rond te hangen. En daar mag dan niks van gezegd worden... Ik vind het sowieso niet kunnen; niet thuis, niet op een boot, niet op de camping, niet in een vakantiehuisje (Madeleine).
Hé was jij laatst bij Cars2 in Lwd? Dacht je gezien te hebben, maar wist het niet zeker Maar Ontopic, verschrikkelijk!! Heb het met stijgende verbazing aan mijn man voorgelezen. Meteen onder toezicht stellen.
nee was ik niet, denk de "andere" helft van mij haha. haar ken je nog wel van ons werk toendertijd, zij en ik waren altijd samen nl zij is met haar zoon naar deze film geweest laatst.
ja je kunt kinderen niet alleen laten teveel risico's brand of wat dan ook...brrr als je kids hebt nodig je je vrienden maar bij jouw uit toch?
Ik vind het weinig verschil uitmaken of ze op een boot alleen waren of dat iemand haar kind alleen thuis laat. Ik neem wel aan dat de kinderen binnen waren en de deur op slot was. Maar hoe dan ook, kinderen moet je niet alleen laten...
Tja je kan ook je hond uit gaan laten en je kind alleen thuis laten. Misschien waren de kinderen wel in bed babyfoon mee deuren op slot en deed de babyfoon het niet ofzo... Ik vind idd dat het hier ook strafbaar moet zijn hond uitlaten ja dan moet je je kind ook meenemen die vind hij zij vast ook leuk om mee te gaan regent het hoes om de wagen regenpak plu ofzo is het koud skiepak of weet ik het maar je kind moet gewoon nooit alleen thuis zijn...
Helemaal mee eens, stel je voor wat er kan gebeuren moet er echt neit aan denken brrr En een boot vind ik wel het meest bijzondere dat ik ooit gehoord heb.>
ik ben het met tupp eens. ook over het hond uitlaten trouwens hier word fel op gereageerd maar de hond uit laten terwijl de kinderen thuis zijn is net zo. dan zijn ze ook alleen en kan ze ook genoeg over komen
Ik ben het volledig eens met Tupp,,, maar die BOOT!!!! Dat is toch te erg voor woorden! Kijk, als een kindje beslist om uit het huis te wandelen KUNNEN er verschrikkelijke dingen gebeuren, maar als het besluit van een boot weg te wandelen gaat het ZEKER een vreselijke dood tegenmoet!
Ik ga er vanuit dat ze net als mensen dat thuis doen (neem ik aan) de deur op slot hebben gedaan. Ik kan me niet voorstellen dat ze zó stom zijn geweest. Er wordt nu een hoop ophef over gemaakt, maar volgens mij kan je het gewoon vergelijken met je kind alleen thuis of in een hotelkamer laten.
Maar op nu.nl stond dat een visser een huilend kind op de boot zag en vervolgens de hulpdiensten heeft ingeschakeld. Lijkt me dus dat het kind buiten op het dek stond. De ouders verklaarde dat het oudste kind radiocontact met de ouders kon maken als dit nodig was. Dat oudste kindje is 4....Die geef je toch niet zo'n verantwoordelijkheid??
tja als je de vrijheid wilt van lekker weg gaan wanneer je wilt en doen wat je wilt huur dan of een nanny in of neem geen kids. ze zouden het hier in nederland ook strafbaar moeten maken vind ik. kids zonder toezicht achter laten. gebeurd hier maar ook te vaak in nederland. vind er geen verschil in zitten of het nu op de boot of thuis gebeurd en of je op 500meter of 1 km afstand bent. je bent afwezig klaar. je kunt ook mensen op jou boot uitnodigen en als die niet willen of kunnen dan tja jammer dan dan heb je nu eenmaal met kinderen, jehebt minder vrijheid. kids kunnen in het water vallen van de boot maar thuis kunnen ze ook een goede smak maken van de trap. bijde niet echt goed voor een klein kind als de geen die verantwoordelijk is niet aanwezig is en een kind moeten huilen om hulp in de hoop dat de buren iets horen. kan er met me pet niet bij dat iemand zo onverantwoord met hulpeloze kids omgaat. je hoeft ze niet tot hun 18 vast te houden en aan je vast te binden maar komt op zeg 4 is toch wel erg minimaal om en alleen thuiste laten en daarnaast nog de verantwoordelijkheid te geven om op zijn kleinere broertje/zusje te passen. dez ekids wonen al hun hele leven op een boot denk ik en zullen eerder van een trap afvallen dan van het dek omdat ze niet anders gewent zijn. dus huis en boot kan in dit geval gewoon vergeleken worden.
vind ik ook, nu is iedereen verontwaardigd. maar er zijn bakken met mensen ook hier op het forum die hulpeloze kinderen alleen laten in huizen hotelkamers auto's en weet ik al niet meer. en dan moet je neit zo bekrompen doen als dat stom en gevaarlijk vind. hoe je het ookd raait of keert het is en blijft strafbaar.maar buiten dat zou iemand met een dosis gezond verstand zoiets niet eens moeten doen. amar goed daar zijn al tig discussie's over geweest en die mensen vinden allemaal dat het heel normaal is.