Aanslag Oslo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Shaddixxx, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    ben 2 keer op vakantie geweest in Noorwegen, misschien dat het me daarom zo aanrijpt, maar wat een ellende zeg. Ben er echt beroerd van. 80 kinderen en jongeren dood...en waarom? Moet zo denken aan die ouders, bah :(

2. Sann

Sann VIP lid

27 jan 2007
    16.307
    2
    38
    Brabant
    pffff 80 doden inmiddels. Wat vreselijk:(

3. Yummy

Yummy Fanatiek lid

7 jan 2011
    4.571
    8
    38
    Brabant
    Echt verschrikkelijk, voor dit soort gruweldaden heb ik geen woorden.
    Die beelden van dat stukje eiland waar je al die dode lichamen bij het water ziet liggen.. :(

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Op het engelse nieuws stond al 87 doden... Pfff word er slecht van.... Verschrikkelijk

5. Yukl

Yukl Niet meer actief

Het grijpt mij ook enorm aan, ik vind het echt verschrikkelijk wat er gebeurd is. Wat heeft die man in zijn eentje veel geweld aan gedaan zeg, onbegrijpelijk.

6. Jel

Jel Niet meer actief

Tjonge, werd net wakker door de wekkerradio en schrok ervan! 80 doden! Wat veel!:$ Wat een idioot zeg!

7. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Vreselijk he.. 80 doden alleen op dat eilend al! Allemaal jongeren :(

8. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    erg he

en hij heeft gewoon 1.5 uur om zich heen kunnen knallen... ze verwachten nog meer doden omdat hij ook heeft geschoten op de jeugd die probeerde weg te zwemmen..

en dan zie je zijn foto.. en er staat gewoon een goeduitziende vriendelijk ogende jongeman op...zo zie je maar weer dat niet alle randdebielen er ook uitzien als 1

9. Jel

Jel Niet meer actief

Ja echt vreselijk erg! En ik zag net op het journaal een jongeman geëmotioneerd aan het woord die vertelde dat hij mensen probeerde te redden, maar sommige mensen niet meer te redden vielen. :( Wat een trauma, wat alle overlevenden hieraan overhouden.

10. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    1,5 uur? Jeetje..

Vreselijk hoor, heel triest.

11. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Echt weer te bizar voor woorden...

Hoe zal die premier zich voelen... eigenlijk was het allemaal tegen hem en zijn partij gericht en daarvoor laten zoveel mensen het leven..

Ik leef erg mee met de ouders en andere nabestaanden van de slachtoffers, vreselijk!

12. Yukl

Yukl Niet meer actief

Jemig, 1,5 uur? Wat lang zeg... Wat moeten die jongeren doodsangsten hebben uitgestaan, zolang!

13. Michelle04

Michelle04 Fanatiek lid

6 aug 2008
    1.805
    0
    0
    Pfft het verhaal dat die kinderen zich verstopt hadden en door het afgaan van hun mobieltjes gevonden werden door de schutter, wat een gruweldaad :(

14. Jel

Jel Niet meer actief

Bekijk bijlage 168924

Dit is een foto die ik tegenkwam op internet, een dag voor de aanslag. Nog allemaal 'relaxte' gezichten, nog geen idee in wat voor hel dit zou veranderen een dag later! En als ik naar de foto kijk, dan denk ik: er zullen veel van de gezichten die je hier ziet overleden zijn! :(

En ik las net dat het dodental nog meer stijgt. :(

15. jada08

jada08 VIP lid

14 jan 2009
    7.567
    332
    83
    Echt vreselijk....

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn man zei ook net dat hij verkleed was als politieman en dan tegen de jongeren zei "ga maar daar staan, ik bescherm jullie wel" en dan vervolgens begon te schieten. :(

17. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Pffff heftig. Ik zag ook een foto waarop die schutter staat met z'n geweer, lichamen om hem heen en een jongen in het water met z'n hand omhoog, zo van: niet schieten!
    Werd er helemaal naar van :(

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Er wordt gezegd dat de man fan is van de PVV.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    wel slecht trouwens dat de media direct met geknutselde filmpjes kwam met moslimterrorisme richting Noorwegen etc terwijl het echt compleet in de andere hoek zat..

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Waar ik ook wel benieuwd naar ben, of de autoriteiten een vermoeden hadden van een mogelijke aanslag. Aangezien de premier eigenlijk zou spreken op dat kamp die dag, maar opeens thuis aan het werk was? Naja, heel speculatief, ik weet het.

Deel Deze Pagina