Aanslag Oslo

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Shaddixxx, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Naar eigen zeggen zijn er volgens hem ongeveer nog 79 andere mensen die met deze ideeen rondlopen en zijn er ook al plekken in NL aangewezen waar ze aanslagen kunnen plegen. "Gelukkig" zit er maar 1 Nederlander bij deze "club" van de anti-multicultisamenlevings club. Dus laten we hopen dat deze persoon niet zo schietgraag is :( En laten we dus hopen dat het bij 1 gestoorde blijft.

Ik heb trouwens ook dat hele forum door zitten lezen met die PVV aanhangers....wat een bijzondere (en gestoorde) lui hebben we toch hier.

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
  3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    welke plekken zijn aangewezen dan?

4. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    O.a. de kerncentrales in NL.

5. tulip

tulip Niet meer actief

dat is dus het gevaar van die idioten als geert wilders die zulke ideeen gewoon in het openbaar kunnen zeggen. Zij vormen een inspiratiebron voor dit soort gekken.

6. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
  7. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik zal het eens doornemen wanneer ik er tijd voor heb.. maar alsnog snap ik nu zijn boodschap niet. Hij heeft een hekel aan de Islam en wil het westen hiervoor waarschuwen oa vanwege de ´jihad´ maar dan knalt hij zelf ff x aantal mensen neer?

8. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Ik snap (gelukkig) zijn beweegredenen ook niet.

Het manifest is in het engels en heb nog geen zin gehad om er tijd voor vrij te maken..

9. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ja maar die mensen waren natuurlijk verraders, omdat zij niet tegen de Islam waren. ;)

Ik snap trouwens de kerncentrale als doelwit niet. Dat hij "verraders" neerschiet kan ik nog "begrijpen" (uh niet dat ik het goedkeur ofzo, maar ik snap waar het in zijn ogen vandaan komt), maar een kerncentrale heeft toch gevolgen voor ieder willekeurig persoon? Wat heeft dat als doel dan? Enkel een boodschap afgeven dat je het er niet mee eens bent ofzo? :(

10. Yukl

Yukl Niet meer actief

Mijn man heeft het manifest een beetje gelezen (het is erg lang). Hij vond het wel de suggestie wekken dat de man zijn huiswerk heeft gedaan en goed op de hoogte was (over bijvoorbeeld de gebeurtenissen in Nederland). Het is wel een mengelmoes van van alles en nog wat. Er staan bijvoorbeeld ook details in over zijn vrienden en ook gewone onzinnige dingetjes over zijn dagelijks leven.

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Maar sowieso bijten zulke figuren zich enorm vast in zulke materie, dat is zo'n beetje hun enige doel op aarde.

En tja die kerncentrale's, denk wat jij zegt. Mensen let op en doe wat ik zeg anders pleeg ik nog een aanslag.

12. tulip

tulip Niet meer actief

dat denk ik ook van die kerncentrales, gewoon zoveel mogelijk mensen raken.

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ongelofelijk, ze zijn echt geen haar beter toch? Waar zit het verstand van deze mensen?

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Fijn trouwens dat we nu niet alleen moslim-terroristen hebben maar ook extreem-rechts-terroristen, die allebei dezelfde soort aanslagen beramen. Gezellig. ;)

15. tulip

tulip Niet meer actief

dat gebruiken ze niet (ik zal niet zeggen, hebben ze niet, want het zijn meestal heel intelligente figuren) ze hebben een doel voor ogen door een bepaald denkbeeld en handelen, die zijn gewoon ziek hoor.

16. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    ja ik vat het ook niet meer hoor.. stop ze gezellig samen in een kamer en laat ze het uitzoeken, val anderen daar niet bij lastig.

17. Yukl

Yukl Niet meer actief

Haha nou inderdaad. :D Ipv dat ze elkaar afslachten. ;) Zou voor ons weer 2 zorgen minder zijn. ;)

18. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Geert Wilders komt met een verklaring over Noordwegen;

dinsdag, 26 juli 2011 10:05
    De brute moord enkele dagen geleden op tientallen onschuldige Noorse burgers heeft de PVV diep geschokt. Wij rouwen en zijn solidair met de Noorse bevolking die een enorme klap te verwerken heeft gekregen.

Het manifest van de dader maakt duidelijk dat het hier gaat om een waanzinnige. Hij wil samenwerken met Al Qaida (waar hij grote bewondering voor koestert), hunkert naar het opblazen van steden, droomt van ridders die zichzelf op chirurgische wijze mutileren en wil zijn held Karadzic ontmoeten.

Ook verwijst Breivik naar Nederland. Dat de strijd tegen de islamisering door een psychopaat op gewelddadige wijze wordt misbruikt is walgelijk en een slag in het gezicht voor de wereldwijde anti-islambeweging. Het vervult me met walging dat de dader naar de PVV en mij verwijst in zijn manifest.

De PVV noch ik zijn verantwoordelijk voor een eenzame verknipte idioot die de vrijheidslievende anti-islamiseringsidealen op gewelddadige manier misbruikt, hoe graag sommigen dat ook zouden willen. Wij zijn democraten in hart en nieren. De Partij voor de Vrijheid heeft nooit en te nimmer opgeroepen tot geweld en zal dat ook nooit doen. Wij geloven in de kracht van de stembus en de wijsheid van de kiezer. Niet in bommen en pistolen.

Wij strijden op een democratische en geweldloze manier tegen de verdere islamisering van onze samenleving en zullen dat blijven doen. Het behoud van onze vrijheid en veiligheid is ons enige doel.

Geert Wilders

Klik hier om het bericht 'Geert Wilders: Strijd PVV tegen islamisering gaat door' op Elsevier.nl te lezen

Klik hier om het bericht 'Wilders: PVV niet verantwoordelijk voor 'verknipte idioot' op Volkskrant.nl te lezen

Bron: Partij Voor de Vrijheid

19. tulip

tulip Niet meer actief

ik denk daar toch anders over.....

20. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind het wel een nette verklaring van Geert Wilders, ook al vind ik eerdere uitingen niet van dien aard. Het is er in ieder geval 1 die past bij zijn publieke functie.

Deel Deze Pagina