Ooow meiden ik ben weer in een vervelende bui heb net aan de binnenkant van deuren van de wc's ( boven en beneden ) van die trektouwtjes vast gemaakt .. als mijn vriend zo thuis komt schiet hij altijd eerst de wc op dus als tie dat zo doet schrik hij zich het apelazerus .. meestal ( doe het wel eens vaker ) als hij dan schrikt loopt hij geirriteerd naar boven en gaat daar dan naar die WC .. dus chantal dacht vandaag ach laat ik de boven WC ook ff mee nemen ... heel flauw maar zo grappig als je in zo'n bui bent gna gna gna zijn er nog meer dames met zulke buien ? en wat doen jullie dan ?
Ken je die doorzichtige cellofaantjes die soms bij vlees zitten? Die kun je ook even bijknippen zodat 't niet opvalt en op brood doen, als iemand 't niet ziet... En ik ben nog steeds van plan iets te doen met de afschuwelijke witte sokken van m'n man. Tiedie-en of zo... Maar daar broed ik nog even op.. En verder, als ie in de buurt is en hij op de bank liggen. Ga ik bovenop 'm liggen, kijk ik 'm strak aan (heel irri) en zeg 'hou je nog wel van me?'
haha je brengt me wel op ideetjes. wat doe je zoal nog meer????? minnie gaat naar de speelgoedzaak en haalt een doosje trekknallertjes..............
nee ik maak ze vast aan dat gedeelte waar zeg maar de knop in gaat als de deur op slot doet en dan de andere kant aan het handsvat plakband laat te snel los, je moet het echt stevig vast maken ... Heb ook wel eens bij mijn ouders met dat doorzichtige folie papier de WC afgeplakt ... Toen mijn pa ging poepen zat het aan zijn reet vast hahahahah heb hem nog nooit zo hard horen gillen Ik ben wat dit soort dingen echt een kreng hoor en vind het geweldig !
ow ja meestald doe ik met pasen ( ook zoooo flauw maar goed ) als we dan eitjes gaan eten op 1 eitje wat suiker, als mijn vriend dan vraagt waarom het zo zoet is dan zeg ik dat dat speciale paas eitjes zijn ... Meneer denkt na 3 jaar nog steeds dat het speciale eitjes zijn en zegt dan ook bv tegen zijn ma '' ma hebben jullie die speciale eieren nog gekocht, zijn lekker joh '' en dan kijkt mijn schoonmoeder me al en aan en weet dan genoeg en lult gewoon mee hahahaha wederom errug flauw maar momenteel errug grappig
Ik heb bij mijn vriend zijn nagels een keer knal roze gelakt toen hij sliep en toen had ik gezegd dat ik geen nagellak remover in huis had hij heeft er toen 2 dagen mee gelopen tot ik maandag dat spul maar had gegeven omdat hij moest dinsdag werken. Laatst wou ik een snorretje tekenen maar toen werd hij wakker.
Mwa valt wel mee toch af en toe word ik zo ziek van het thuis zitten en het niet kunnen werken dat ik dan wel eens vervelend word
hij is inmiddels thuis maar nog niet naar de WC geweest grrrr. zal je dan net zien ... Maar hij zal zo wel moeten, probleem alleen is dat ik moet plassen hahahaha
Hahaha geweldig..!! Ik ga dat snorretje eens proberen vanavond Ik heb wel een keer op zaterdag ochtend ( lees 5 uur mn wekker gezet ) vriendlief slaapt hier door heen en toen heb ik hem wakker gemaakt SCHAT JE HEBT JE VERSLAPEN kaarsrecht overeind hij klaar wakker om 5 over 5 en ik ben verder gaan slapen Een x toen hij onder de douche stond zachtjes de deur open gemaakt en een emmer koud water over hem heen gegooid
WHAHAHHAHAH Die is goed ! wat een goeie ideetjes allemaal .... Deze avond gaat nog zoooooooo lang duren voor hem hahaha .. Ik heb trouwens ook altijd een pen bij me die stroom zet als je hem aan wilt drukken, blijft leuk als iemand dan wat wil schrijven en jij bied een pen aan