Aanslagen kerstmarkten Duitsland-> gaan of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelon84

Madelon84 Niet meer actief

persoonlijk zou ik niet gaan.. er kan idd altijd wat gebeuren, maar hier word je van te voren over gewaarschuwd dat is wel een verschil.
    zo ging ik de finale van het wk ook niet in Amsterdam kijken omdat daar zoveel mensen bij elkaar zijn. ik heb wel een kindje thuis die dan misschien zijn mama zou missen omdat ze de finale in Amsterdam ging kijken.
    maar das mijn mening he!
    die lui zijn echt gestoord en als ze zoiets gaan doen pakken ze een plek waar veel mensen zijn.

2. tanja8

tanja8 Niet meer actief

Is er een site waar dat op staat? Over de kerstmarkten??

3. angel77

angel77 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.428
    0
    36
    oosten van het land
    Normaal zou ik zeggen ga toch gewoon er kan overal wel wat gebeuren, maar omdat er al zoveel overgesproken wordt in de duitse pers en door de duitse politiek zou ik het deze keer iets dichter bij huis zoeken.
    Wij gaan trouwens naar Bocholt altijd gezellig!

4. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

wij gaan het weekend voor kerst een weekend naar berlijn.... zit ook wel een beetje te twijfelen hoor....
    Maarja we hebben al betaald en om nu dat geld zo weg te 'gooien'

5. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tja lastig.. Ik weet niet wat ik zou doen.. Voor nu zeg ik, gewoon heen gaan.. hoeveel kans is er dat het nét op die dag en op die plek gaat gebeuren..

6. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    ik zou niet meer gaan

7. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

zoals het op dit moment lijkt gaan we wel gewoon.

Maar nu ff een raar hersenspinsel van mij he? als ik toch een aanslag zou willen plegen, dan ga je dat toch niet melden? En nu het zo uitgebreid in de media komt(als het dan wel uitlekt), ging ik toch gewoon ergens anders heen? ik bedoel heel duitsland is in staat van paraatheid, dan ging ik toch naar frankrijk of nederland....

8. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    wij liepen in parijs in euro disney en die dag waren er ook dreigingen
    ja ben daar ook niet echt gek van
    maar laat me er niet gek door maken
    ga je niet naar duitsland ga je dag amsterdam gooien ze daar een bom
    ik noem maar wat

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Hoi,
    Tja ik vind het heel dubbel, aan de ene kant is het fijn dat dit soort dingen verteld worden dmv tv etc maar aan de andere kant vind ik het ook wel een enge gedachte.
    Er zijn ook wel eens dreigingen rond Rotterdam, dan denk ik hmm woon er vlak bij..
    Ik zou wel gaan, anders kan je nergens meer heen, alleen bij een echt negatief advies zou ik niet meer gaan.
    Zelf ben ik van de zomder naar Thailand geweest waar toen ook die toestanden waren in Bangkok.
    Het is overal wat en het wordt ben ik bang steeds erger en erger...

10. Pauline

Pauline Actief lid

7 jul 2010
    141
    0
    0
    wij gaan van 2 t/m 5 december naar Berlijn, trein (200,-) en hotel (150,-) ook al betaald ! ik hou het nieuws ook wel een beetje in de gaten... wel van plan te gaan, maar ben er niet gerust op !
    wij vinden het ook zonde van het geld ! ...

11. Bolly

Bolly Fanatiek lid

27 sep 2009
    2.125
    0
    0
    eigen onderneming
    zuid holland
    kan zowie zo niet tegen de drukte dus daarom zou ik al niet gaan,, maar inderdaad een beetje dubbel als je graag gaat waarom niet maar ben je een beetje bang waarom zou je het risico dan nemen

12. pijman

pijman Niet meer actief

In principe loop je altijd een bepaald risico als je plaatsen bezoekt waar veel mensen komen. Dat kan net zo goed in de Bijenkorf zijn of bij de Ikea bij jou in de buurt. Je moet dus altijd alert zijn. Daarnaast is het ook de bedoeling van terroristen dat jij bang word, dat is de manier waarop het werkt, een dreiging creëren zodat jij al bang bent zonder dat er iets gebeurd en zonder dat er iets hoeft te gebeuren.

En je leeft maar een keer; denk dan hier over na: wil je dan uit die ene keer halen wat erin zit en genieten van het leven? Of wil je die ene keer zo voorzichtig en veilig mogelijk doorbrengen? Het is maar net wat je levensmotto is wat dan bepaald of je wel of niet wilt gaan.

13. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Ik zou gewoon gaan..ik maak me om zulke dingen absoluut niet druk, dan kan je net zo goed in je huis blijven voor altijd ;).

Dus zou gewoon gaan.

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    En dan hopen dat de gasleiding niet explodeert!

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Ik zou ook gewoon gaan en inderdaad dan moet het net op die ene plek en op die dag gebeuren dat jullie daar zijn.

16. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    :D hahaha oh jah dat kan ook nog gebeuren! Hmm denk dat ik mezelf dan maar ga opsluiten in een kluis;).

17. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Ik zou niet gaan
    het zal maar net wel gebeuren.
    Wij hadden het er toevallig gister over dat we het normaal wel leuk hadden gevonden maar nu door die dreigingen gaan we gewoon niet.

Weet wel dat overal wel iets kan gebeuren maar goed in dit geval vind ik het toch anders en daarbij zijn er vaker aanslagen gepleegd.

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik had in mijn eerste post aangegeven dat ik hier dus niet op zit te wachten.
    Er zijn ook mensen die dit wel serieus nemen, en die willen dan gewoon de mening van andere weten.

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Nou als je al niet tegen een grapje kan,dan zou ik inderdaad ook maar niet gaan.;)

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik heb dit in mijn beginpost aangegeven, en dit heb ik niet voor niks gedaan.
    Er zijn altijd mensen die in een topic moeten kwallen, en daar zat ik dus juist niet op te wachten.

Als mensen niks nuttigs te melden hebben, kunnen ze beter niks zeggen.

En ik kan best tegen een grapje, maar ik wil gewoon meningen.
    En geen pubergedrag over een onderwerp waar anderen echt mee zitten op t moment.

Deel Deze Pagina