Aanslagen kerstmarkten Duitsland-> gaan of niet?

Discussie in 'De lounge' gestart door brabbel1988, 19 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    Nou jongens dan mag ik wel uitkijken hier!!!!!! woon in zuid-west duitsland en er is een grote kerstmarkt in de buurt brrrrrrrr. nee hoor hahahaha, laat me niet gek maken!!!!!er kan overal wel iets gebeuren, dan kun je beter stoppen met leven en in een glazen huisje gaan wonen ;)

groetjes Esther

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik ben een schijterd en zou niet gaan. ik zou het steeds in mijn hoofd houden en niet kunnen genieten.

En tuurlijk er kan altijd wat gebeuren, overal. maar dit is aangekondigd en daarom zou ik het enger vinden. of de kans dat het gebeurd hoog is of niet

3. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    er is vanmiddag in het nieuws bekend gemaakt dat het om een test van de vs ging om te kijken of de beveilingsmaatregelen van Duitsland kloppen. en dat doen ze dus. dus je hoeft je geen zorgen te maken. tenminste niet meer dan normaal.

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hmmmmm dat is hier in duitsland dan nog niet bekend?! staat niets van in het duitse nieuws, staat nog steeds zeer hoog aanslag gevaar!!!

5. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    en weet je wat het is een aanslag komt meestal stil. ze zijn nog nooit echt aangekondigd toch. wil niet zeggen dat je het dan maar naast je neer moet leggen hoor. als je gevoel zegt dat je niet moet gaan moet je het ook echt niet doen.

zo gaan wij binnenkort naar disney en ook een dag parijs. ook daar is de dreiging hoog. wij bekijken voordat we weggaan hoe het ervoor staat en of we die dag centrum parijs door laten gaan. (wil niet zeggen dat disney nou veiliger is dan het centrum hoor)

6. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Wij gaan wel gewoon naar Dusseldorf volgend weekend. Zo naar uit gekeken. Houden nog wel even het nieuws in de gaten volgende week.

Charlie

7. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    dat gaat alleen over een pakketje op een vlucht, de rest is wel degelijk waar en nog steeds aktief ;) dus nog steeds een hoog dreigings gevaar bij ons!

8. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Oh nou het zal wel allemaal.
    Ik laat me niet bang maken door een paar terroristen.
    Volgende week opent in mijn stad ook de kerstmarkt en als mijn lichaam het toelaat ga ik nog ff langs.
    Kinderpunsch drinken. MMMM

9. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    hahaha ja de kinderpunsch, kwam vadaag langs de globus en zag de bordjes gluhwein weer staan!!!mmmmmmmmmmmmm maar ja dit jaar voor mij ook de kinderpunsch :)

10. Rica

Rica VIP lid

16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    Wij wouden 12 dec gaan, naar uberhausen maar wil ook graag de kerstdagen nog wel meemaken :D, een twijfelgeval dus.

11. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Kinderpunsch is ook lekker:D

@Madelief, heb je de Eltern van deze maand? Daar staat ook een recept voor Gluhwein voor volwassenen zonder alcohol in. Heb 'm vanmiddag gemaakt. Heerlijk!;)

12. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben daar misschien een enorme schijterd in, maar ik zou niet gaan, better safe than sorry. Maar goed, ik denk dat je het beste zelf kan bepalen of je wel of niet wil gaan. Als je wel gaat, veel plezier alvast!

13. blondjuh

blondjuh Fanatiek lid

19 mei 2010
    1.215
    0
    0
    is de hele week al op het nieuws op de duitser ;)

14. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Nee blondjuh, het gaat hier om dat testpakket van die Amerikanen. Dat kwam hier vanmiddag pas op de radio.

15. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    Duitsland neemt het zeer serieus de dreiging van aanslagen. De tip hierover is gekomen van dezelfde groep die ook de pakketjes vanuit Jemen hebben getipt.. en dat klopte, dus waarom zou Duitsland hier niet serieus op reageren?

dat pakketje in vliegtuig air berlin is iets heel anders dan waarvoor Duitsland nu fase 2 heeft ingeluid..
    dus ik zou er in elk geval niet al te laconiek op reageren en het ook wat serieuzer nemen.

de kerstmarkten zijn met name genoemd omdat dat plaatsen zijn waarop veel mensen samenkomen, ik zag 1 markt voorbij komen waar ze voor het eind van het haar miljoenen bezoekers verwachten.. volk zat dus

zoonlief gaat over 2 weken met school naar kerstmarkt, en ik heb mijn bedenkingen en hijzelf ook.. dus we weten nog niet of hij gaat. En dit heeft niets te maken met alles uit leven halen, je leeft maar 1 keer etc.. waarom gevaar opzoeken als het niet hoeft?

16. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Chebu: ja heb hem wel binnen maar nog niet gelezen :) zal gauw eens kijken naar het recept morgen!!thanx :D

Blodjuh: Het ging over het pakketje in het vliegtuig ;)

xxxx

17. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    Schopp, Duitsland
    Limmeke: ik reageer niet laconiek!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Ik reageer wel laconiek.. ik denk dat het voornamelijk bangmakerij en onrust veroorzaken is.. en dat lukt goed zo te lezen.

19. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik reageer dan ook niet specifiek op jou madelief :)

Deel Deze Pagina