Dag dames, 21 mei trouwen wij en daarna willen we 14 dagen met een camper rondtrekken in zuid Spanje. Onze zoon gaat uiteraard mee, die is dan 2 jaar en 10 maanden. Iemand hier ervaring mee? Tips? Hopen te kunnen wild camperen. Wat moeten we echt gezien hebben?!
Ik lees graag mee! Vorig jaar camper reis in Amerika Florida gemaakt en wil volgend jaar mei ook in Spanje rondreis maken. Dochter is dan 3 jr. Waar boek jij de camper?
Wat gaaf! Wij zijn met Tobian 10 dagen in Florida geweest toen hij 9 maanden was. Dat was met een auto van hotel naar hotel maar nu gaan we dus met camper. Wij hebben bij Joeps camperverhuur gereserveerd, een collega van mij had een camper bij hem gehuurd en was zeer tevreden!
Ik ben vorig jaar 2 weken op rondreis in Andalusië geweest. Zeker zien/doen: - Sevilla - Granada (Albacin en Alhambra) (tip met alhambra doe eerst de tuinen en dan binnen gedeelte, je bent zeker een dag kwijt aan het bezoek, maar gezien de warmte kan je beter s morgens eerst buiten doen. En je moet vooraf een kaartje kopen voor een bepaalde tijd!) - Cordoba - Malaga Eventueel zien/doen - fueringirola en marbella en die luxe haven die in de buurt ligt kan je op 1 dagje doen - Gibraltar vond ik een bijzonder ervaring maar weet niet of je op eigen vervoer daar heen mag - Cadiz - Ronda - Bezoek aan paardenrijschool Je gaat precies mooi tijd op vakantie. Het is nog niet écht smoor en het is nog redelijk groen. Wij waren er ook begin juni. Het is erg warm, maar warmte die goed te doen is. Zorg wel voor een hoge factor zonnebrand, een pet, zonnebril en bedekkende kleding. Zowel voor je zelf als de kleine. En drinken, drinken, drinken. Wij hadden begin juni als we gingen eten s avonds om 19 uur nog temperaturen van 35 - 40 graden!