Ow help wat heb ik een hoofdpijn!!! duizelig en dizzy en misselijk daardoor al een paar dagen maar het word steeds erger heb het idee dat het uit mn nek komt aan de linkerkant van mn gezicht doet mn onderkaak ook erg zeer Lijkt wel of er banden van mn hoofd naar mn nek gaan die op spanning staan als ik google kom ik uit op spanningshoofdpijn? pfff nog nooit zo erg gehad en dan lees ik kan van alles zijn, gebidsproblemen, allergie, verkoudheid en stress.. op de eerste na dat kan ik nl niet controleren.. heb ik geen van al. als het gebidsproblemen zijn komt het bij mn kaak weg denk ik die was laatst smorgens een beetje ontwricht.. lijkt links ook meer ruimte in te zitten als ik er op lig lijkt het te verchuiven? verder heb ik daar al 2 wortelkanaalbehandelingen gehad (jaren geleden) dan zouden het de wortelpunten moeten zijn maar dan zou ik ook meer kiespijn moeten hebben toch? het lijkt me meer of het uit mn nek komt.. wat zouden jullie doen de huisarts bellen of de fysio? woensdag moet ik naar de tandarts dan kan ik het er daar ook nog eens over hebben verder iemand bekend mee en wat te doen? Alvast bedankt!
Ai ai veel beterschap ten eerste.. uk vind hoofdpijn de ergste pijn. Ik heb dan liever buikpijn en nog liever rugpijn maar bon haha Heb je geen hogebloeddruk? Of een hoge cholesterol?
voor nu misschien in bad of onder de douche en zo warm mogelijk de douchekop in je nek, dat ontspant heel erg. Zelf moet ik echt een nacht slapen en in het donker liggen om weer een beetje hoofdpijn vrij te komen.
Dank jullie voor de reacties Warm douchen heb ik net gedaan verlicht iets en ik heb paracetamol genomen. IK heb het idee dat het ook door mijn kussen komt. dat deze te zacht is? ben vroeger wel behandeld voor klemmen en knarsen ik had zo n bitje voor snachts maar daar heb ik nu eigenlijk niet echt meer last van op een uitschieter na.. hoge bloeddruk en cholesterol weet ik niet of die verhoogd is
Ik heb het ook weleens. Heel vervelend idd! Hier helpt advil liquid. Echt ik zweer erbij! Kruidvat heeft ze ook in eigen merk (ibuprofen liquid capsules). Een stuk goedkoper, maar net zo effectief. Ben binnen een half uur van al mn klachten af.
he vervelend zeg dat je er ook wel eens last van hebt! Ik heb allergisch astma en een paar jaar terug reageerde ik heel heftig op ibuprofen werd er heel erg benauwd en kortademig van durf het niet goed meer te nemen. huisarts durft ook geen diclofinac e.d. voor te schrijven bang dat ik er een aanval door krijg misschien kan ik nog een ibu hele lichte sterkte eens proberen overdag om te kijken hoe ik er op reageer maar liever niet
Ben je niet zwanger? Als je dat wel bent moet je direct bellen naar het ziekenhuis of verloskundige, kan zwangerschapsvergiftiging zijn. Ook is het echt verstandig om je bloeddruk te laten controleren! Zelf heb ik 1 keer zwangerschapsvergiftiging gehad door de hoge bloeddruk. En ik had ook zo'n erge hoofdpijn. Zeker het dizzy, duizelig en misselijk passen daar echt bij!
Die hoofdpijn ken ik... Bij mij kwam het uit mijn nek en de enige pijnstiller die hielp was zo'n pil tegen migraine. Zo'n paars doosje, te koop bij Kruidvat. Weet zo het merk niet meer...(zwangerschapsdementie ) ook hielp warmte in mijn nek dmv een pittenzak of zo'n gel-ding die je zowel warm als bevroren kunt gebruiken. Ik had geen migraine, maar dit het enige pilletje dat hielp. Anders ook even langs je huisarts gaan. Sterkte!
Ja ik ga morgen toch eerst de huisarts bellen.. heb het idee dat het ook uit mijn nek komt mn man dringt hier ook op aan. misschien hebben zij nog tips of pijnstillers denk dat fysio misschien toch ook wel goed is. ik heb geen kersenpit kussen morgen maar eens opzoek.
Vraag anders of je man je nek (rustig) masseert, evt met wat spierbalsem zoals tijgerbalsem of zoiets. Kans dat dat ook wat verlicht. Mocht je geen tijgerbalsem hebben voldoet voor het masseren wat olijfolie ook.
Fysiotherapeuten kunnen hier ook zeker wat mee. Mijn man is fysiotherapeut en als het bij mij vanuit mijn nek komt (idd spanning..) kan hij dat altijd heel goed verhelpen (wel pijnlijk, vinger op de zere plek maar het helpt wel!) Succes/sterkte!
Mijn man heeft nachtdienst en is aan het werk moet het dus even zonder hem stellen haha heb het zelf een beetje geprobeerd maar kom dr niet heel goed bij.. typicalme dank je dan maak ik daar ook een afspraak even door de pijn heen dus dan
Fysio even bellen! Ik heb het vaker, na een aantal behandelingen weer weg. Kan zo een jaar dan weg blijven of met een paar weken er weer zijn. Heeft er mee te makem dat je lichaam de spanning op een verkeerde manier opslaat, de fysio kan je hier heel goed vanaf helpen. Succes en beterschap!
Dankjewel Heb jij dan ook last van je tanden? Is wel mijn zwakke plek maar heb er veel last van helaas
Kan ook zonder pittenzak, een fles met warm water vullen als het te warm is stukje stof omheen doen.. Sterkte en beterschap
bedankt voor de tips dames!heb redelijk geslapen het is nu iets beter maar voel het nog duidelijk trekken in mijn nek en naar mn hoofd. Assistente gaat het overleggen ook of ik naar de fysio "mag" moet tussen 14:00 en 16:00 pas terug bellen... wou eigenlijk kijken of ik voor vanmiddag een afspraak kan maken bij de fysio. zal ik die gewoon eens bellen of ze plek hebben en dan met name de manueel of zal ik ha afwachten?
Ik heb ook jarenlang vreselijke hoofdpijnen gehad. Het leek heel erg op migraine (plotseling opkomend, niet tegen licht kunnen, niet tegen geluid kunnen, moeite met lopen/bewegen vanwege toenemende pijn, moeite met zien, misselijk). Bij mij was het echter praktisch continu aanwezig, in mindere, maar zeker ook in ergere mate. Ik ben toen naar een hoofdpijnpoli geweest waaruit bleek bij de fysiotherapeut dat het het spierspanningshoofdpijn was. Ik heb toen dryneedling gehad, niet echt fijn, maar het heeft wel heel goed geholpen. Verder goede oefeningen meegekregen en nu kan ik wanneer ik hoofdpijn heb met de oefeningen deze verlichten of zelfs laten verdwijnen. Het komt bij mij door een slechte houding.....veel achter de computer zitten (zp) voor mijn werk en thuis ook waardoor ik mijn kin naar voren duw en mijn nekspieren onder spanning komen te staan.
Vervelend tassie ik ben gastouder til ook wel veel en verder heb ik het idee dat mn kussen niet optimaal is en ik dus snachts klem of knars tenminste dat was zo.. heb fysio gebeld, ik kan pas vrijdag terecht... ze heeft wel eerder plek maar echt net op de tijden dat ik echt niet kan.. woe om 12:15 tja moet ik kids uit school halen of smiddags ja moet ik naar de tandarts. morgen ook wel om 12:00 zit ik met eigen kids ophalen en 3 oppaskids.. pfoei.. als er vandaag een uitvalt dan belt ze me.. hoop het zo!!