aansprakelijkheidsverzekering

Discussion in 'De lounge' started by dds, Jul 23, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Taliada

Taliada Actief lid

May 29, 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi, ik ben een keer met mijn bril op in slaap gevallen. Ik werd wakker op mijn bril en die was kapot. Ik heb het verhaald op de inboedelverzekering.

Sm was tegen de deuren van de vitrinekast aangevallen. Deuren en trui vergoed gekregen uit de inboedelverzekering.

Neefje gooit alle tuinkabouters en lampen in de vijver van opa, vijver ook lek. Alles vergoedt vanuit de aansprakelijkheidsverzekering.

2. Skye

Skye Niet meer actief

Bij ons hebben ze tot nu toe alles vergoed!! Schade aan een hond, door mijn hond. Waterschade 3x door de buren, rolgordijnen door regenval, ook weer waterschade dus. Nee bij ons doen ze echt totaal niet moeilijk!

3. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik denk idd dat de gastouder het aan haar eigen verzekering moet opgeven of eigenlijk nog, tijdens het werk geen dure ketting moet dragen. Als mijn dochtertje op het KDV iets kapot zou maken, zouden wij dit ook niet hoeven betalen.

4. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    nu we het toch over wa verzekeringen hebben..... mijn dochter heeft mijn iphone te pakken gehad en jawel hoor...laten vallen met als gevolg een barst in t scherm, wordt dit ook verzekerd?

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    In ieder geval niet onder de aansprakelijksheidsverzekering. Schade tussen verzekerden onderling is niet verzekerd. Misschien kun je het proberen op je inboedelverzekering.

6. Zus

Zus Fanatiek lid

Jun 25, 2008
    1,081
    0
    0
    Dit wordt vergoed vanuit de inboedel mits je verzekerd bent voor alle van buitenkomende onheilen. Het valt niet onder de dekking van een standaard inboedel verzekering. Maar toch gewoon melden, als je nooit geclaimd hebt willen ze wel eens coulant zijn.

7. mommy to be

mommy to be Bekend lid

Dec 4, 2006
    549
    0
    0
    Dank jullie wel, ik ga morgen maar eens ff bellen met de verzekering. Eens kijken of t gaat lukken

8. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dat is normaal. doet elke verzekering.

Share This Page