Hoi Dames, Op dit moment ben ik 18 weken zwanger en alleen. Ik had anderhalve maand een relatie toen ik er achterkwam dat ik zwanger was. Ik heb het meteen tegen mijn ex verteld. Hij had ze wordt meteen klaar het was hem of het kind. En ja heb voor de kleine gekozen. Ben er achter gekomen dat mannen echt geen verantwoording hebben en alleen denken aan hun eigen hachje. Hij had namelijk ook liever dat ik abortus had gepleegd. 2 weken naar dat ik hem het had verteld wou hij met mij praten. Hij zei dat hij helemaal niks met de kleine te maken wilt hebben, Geen foto, geen erkenning zelfs niet weten of het een meisje of jongen wordt. Hij heeft zelfs gedacht dat het niet eens van hem is. Maar naar al dat heeft me wel laten nadenken hoe ik dit alleen ga doen, Het gaat heel moeilijk worden zal heel erg op de centen moeten letten. Moet goede huisvesting vinden. Een extra baan. Noem ma op. Hoe gaan jullie met die stress om? Ik wordt er soms gek van, en heb het gevoel dat niemand mij begrijpt wat ik door maak. Ik hoop door met jullie te praten, ik al een deel minder stress zal krijgen en heel erg bedankt alvast. Liefs Irma Oja Het wordt een meisje
ten eerste hartelijk gefeliciteerd !!! het is kei moeilijk om het alleen te moeten doen. je hoort op een roze wolk te zitten en een zorgeloze zwangerschap te hebben, denk dat je op een of andere manier toch moet neerleggen met de situatie. ik ben ook alleen en vind het ook heel moeilijk. maar denk dan aan mijn kindje en denk dan : ik ga jou zo gelukkig maken wij hebben helemaal niemand nodig! sterkte meid wil best met je contacten stuur me een prive bericht kun we wat dieper op de situatie ingaan,
Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Je hebt een moedige keus gemaakt, waar ik respect voor heb. Ik zit totaal niet in jouw situatie natuurlijk, daar ik getrouwd ben met een hele lieve man. Maar mag ik je als tip geven om maatschappelijk werk te benaderen? Zij kunnen je misschien wat handvatten geven t.a.v. werk en potjes vanuit gemeente/ overheid etc. Het is misschien fijn om met iemand te praten die met je mee denkt en de juiste paden kan aanwijzen voor je. Veel succes! Jij gaat het wel redden!
gefeliciteerd! jij/jullie komen er wel en idd ga naar een maatschappelijk werker oid... of fiom oid.. zij kunnen je vaak ook goed begeleiden/tip geven etc
Van harte gefeliciteerd erg leuk dat je een meisje krijgt (ik ook). Heb een soort gelijke situatie (heb ook een bericht geplaats je kan het lezen als je wilt). Voor jou is misschien ook handig om de GGD in te schakelen *Voorzorg* heet dat. Ik heb het ook en het is gratis en erg prettig. Dan is er een mevrouw die er helemaal voor jouw is en jou helpt waar kan en zich bekommerd om jou en je ongeboren kindje en ze kunnen er zijn tot je kindje 2 jaar is (als jij dat wilt jij bepaald tot wanneer jij haar hulp wilt) helemaal gratis en erg prettig! Wil je praten mag je me altijd een pb sturen ben zelf nu bijna 21 weken zwanger. Dikke knuffels!