Hier eindelijk thuis. Het gesprek op zich was erg positief maar moet nog ff tot en met 19 juni duimen. Dan komt de commissie bij elkaar en dan krijg ik de 21e te horen ja of nee. Ik had zoiets kun je me aub niet zeggen nu ja of nee Zij zag eigenlijk geen problemen. Ik was goed doordacht en had alles goed voorbereid. Alleen wilden zij het erover hebben dat ze allebei van dezelfde donor zouden zijn en S wel een "papa" heeft en de jongste dan niet. In het commissie zit de psychologe en mijn fert arts dan en die zouden een heel goed woord voor me gaan doen. Een heel ander goed nieuwtje is dat ik in Brussel mijn scheidingsakte ben gaan halen en vanaf 28/5 officieel gescheiden ben!!! Eindelijk is dat achter de rug!
Nou dat klinkt goed One of Kind! Nog ecen spannend dus, maar lijkt goed te gaan komen. En 'gefeliciteerd' met de scheiding. Dat kan je nu iig achter je laten!
@one of a kind, dat zit wel goed hoor met die commissie. Ik geloof niet dat ze moeilijk doen. Mijn zoontje heeft wel een 'vader' maar ziet hem nooit dus ik heb dat probleem niet.
Bedankt lieve meiden, ik hoop het zo. Ze had ook door dat ik het heel graag wilde en goed doordacht had.
Ff een vraag. Wat zijn jullie kwijt aan de kinderopvang als de belasting eraf is? Ik moet 400 euro zelf betalen, dat vind ik best veel.
Hier nog steeds niks ben me aan het voorbereiden dat ik ongi word. Hoop het natuurlijk niet. Maar het is niet anders. Word ook wat boos op me zelf want waarom wil het nou niet lukken. Wat doe ik fout. En ik weet dat je niks eraan kan doen maar toch
Maar probeer nu tegen mezelf te zeggen geen bloed geeft moed Alleen dat is vrij lastig om in mn hoofd te krijgen.
Sesa, ik moet nog even mijn toetsingsinkomen uitrekenen. Daar moet ik even voor gaan zitten, maar volgens mij kom ik niet 400,- zelf betalen hoor. Over hoeveel dagen opvang heb je het dan? Bamapeldoorn, je frustratie is logisch en iedereen kan zeggen dat je er niets aan kan doen, maar jij vraagt je alleen maar af waarom het dan niet lukt. Er is geen antwoord op te geven, tenzij blijkt dat er lichamelijk iets met je aan de hand is, maar daar is geen sprake van toch? Hoe erg het ook is, geduld..... X
@mar, 133 uur per maand a 8,20 per uur. Eerst kreeeg je als alleenstaaande meer subsidie maar dat blijkt niet meer zo te zijn.
@bamapeldoorn, komt het door pcos dat ie niet ongi word maar ook niet zwanger bent? Ik begrijp dat het lastig is om nog positief te kunnen denken
Ik kom op 95 uur per maand à 6,25 euro per uur. Misschien geen toelage meer als alleenstaande, maar voor zover ik weet is het nogsteeds inkomens afhankelijk?
Zover ik weet is er niks mis alleen gevoelige eierstokken die er lang overdoen om eitjes aan te maken. Maar waarom mn ongi er nog niet is weet ik niet ook omdat ik pregnyl heb gehad en de vorige x was ik netjes 14 dagen daarna ongi maar als het nu niks is ga ik het wel vragen. Wil wel weten hoe dit zit
@bamapeldoorn, het is wel vreemd. @mar, klopt. Alleenstaanden krijgen sinds 2011 niet extra subsidie heb ik net gelezen. Daar heb ik ff geen rekening mee gehouden.
Ben vandaag dan eindelijk ongi geworden. En miss wel wat vreemd maar ben toch meer opgelucht dan verdrietig. Maar ik dacht ook al vanaf donderdag dat ik ongi zou worden. Dus nu op naar nr 7 maar wel ff vragen hoe het kan dat alles zo laat is
Fijn bamapeldoorn. Maar het blijft vreemd. Ik heb vandaag meer dan 8 harde buiken per uur en ben bij de vk geweest. Ik moet nog meer rusten, me morgen ziekmelden en bij de huisarts mijn urine na laten kijken. Ik zie er wel tegenop om mijn manager te bellen. Na een wekje rust ga ik weer probeer ik halve dagen te werken.
Nee mar helaas niet. Het maakt me ook zo angstig. Het is geen roze wolk. Maar ik had het kunnen verwachten. Mijn vorige zwangerschap ging ook zo. Had gehoopt dat deze anders zou zijn. Ik ben blij als ik 28 weken ben .
Oh echt Sesa?! Wist niet dat je vorige zwangerschap ook zo was. Kan mij voorstellen dat je blij bent als je 28 weken bent. Maar moed houden hoor! Goed aan jezelf en je kleintje denken en hopelijk gaat het volgende week weer wat beter. X