(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx mar. Lastig als je thuiis zt en je ziet je huishouden versloffen en je kan er niks aan doen.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, dikke knuffel meis! Wat fijn dat 20 wk echo goed was. weet je ook al geslacht van je kindje? Maar wat rot dat je zwschap zo verloopt. Ik had ook vroeg harde buiken. Doe rustig aan. Jij en je beebje zijn veel belangrijker dan het werk. En idd, je huis zien versloffen ik weet er alles van tijdens mijn zwschap. Jammer is dat als je niet van je oh zo gewenste zwangerschap kan genieten. Daar kan ik zelf soms nog verdrietig om worden. Al had ik wel "geluksmomenten" en ik voel me nog altijd dankbaar dat ik het hoe dan ook mee heb mogen maken. Meis denk aan jezelf en beebje. Nogmaals knuf

@mar, zo jij alweer 33 wk. Hoe is het verder nu. want bij jou ook veel zorgen geweest. Hopelijk nu weer beter. Bizar eigenlijk dat ik in deze week beviel van mijn moppie! Hou jij jouw meiske nog maar lekker even warm binnen.

@bamapeldoorn, dikke knuf meis. Ik denk aan je

Sorry, ben weinig op zp. Ben gewoon erg moe door de endometriose ellende die ik heb. Al mijn energie gaat met alle liefde naar mijn moppie, maar dat is het dan wel zo'n beetje. Ik lees soms wel ff mee, maar vandaar dat mijn reacties stuk minder zijn. Ik denk wel aan jullie en hou jullie in de gaten.knuf

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Musicalfan, hier alles goed hoor! Voelde de kleine meis gelukkig weer helemaal goed! Ze kan af en toe behoorlijk hard trappen/stompen, haha. Merk wel dat ik snel moe ben, naar na komend weekend (laatste 2 dagen werken) kan ik heerlijk rustig aan doen!
    18 juni weer echo om te kijken of mevrouwtje nog in een stuit ligt of niet.
    Raar idee idd dat jij idd met 33 weken van je meisje beviel! Kan mij daar nu niets bij voorstellen!

Doe jij maar rustig aan en gebruik je energie maar lekker voor je moppie!

Sesa, het huishouden is echt niet belangrijk nu (al snap ik je frustratie). Ik heb voor de komende 5 weken schoonmakers en dat is fijn! Ik weet niet of dag voor jou ook een optie is?

X

4. sesa

sesa Niet meer actief

@musicalfan, vervelend dat je zn last hebt van endometriose. Heb je geen mirene spiraal om de klachten te verminderen? Ik snap dat de rest van je nrg naar ie moppie gaat. Zij is nu het belangrijkste!
    En ach uet is geen roze wolk maar heb het er wel voor over hoor. Ik wil het geslacht niet weten dus moest met ee echo regelmatg mijn ogen dicht doen.

@mar, huishoudster s best duur. Als ik visite heb vragen ze vaak of ze wat kunnen doen. Donderdag komt een vriendin de wc doen en stofzuigen.

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Sesa, wat vervelend zeg. Ik had bij de oudste ook ontzettend vaak harde buiken en heel vroeg al, vanaf dat mijn baarmoeder zo groot voelde als een vuist.

Mar, 33 weken alweer!

Musicalfan, lastig dat je zo moe bent. Terwijl je energie genoeg nodig hebt nu.

Bamapeldoorn, succes de volgende ronde. Balen dat je cyclus zo van slag is.

Hoe is het eigenlijk met Bamjolan?

Gisteren zijn we naar de kinderarts geweest. Volgende week moet ze terug komen voor een echo van de nieren en de blaas.
    Op de terugweg, Em fietste zelf, stonden we voor het rood te wachten. Toen het groen werd fietsten we aan, een 6 baans weg over. Blijkbaar waren we niet snel genoeg, want op de laatste baan reed een auto alweer aan en reed Em aan. Dus ze viel op de grond, net aan de zijkant van de weg en de bestuurder reed gewoon door!! :x. Ik had El voorop de fiets dus kon ook nog eens niet makkelijk helpen en er stopte gewoon niemand om te helpen, ze reden allemaal langs haar af. :x echt belachelijk. Gelukkig is ze er met wat schaafwonden vanaf gekomen.

6. sesa

sesa Niet meer actief

@tamio, das schrikken zeg. Echt bizar he dat er niemand komt helpen. Alleen kijken zeker.

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Schandalig Tamio! Geen kenteken onthouden denk ik? Dat was mooi geweest.

8. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Gewoon aso om door te rijden. Gelukkig zijn het alleen schaafwonden

9. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah sesa, balen die harde buiken. Doe maar rustig aan idd.

Bamapeldoorn balen dat het niet gelukt is, maar ik snap wel dat je blij bent dat je nu weer verder kunt.

Tamio wat aso, en dan gewoon doorrijden. Gelukkig is het met een sisser afgelopen.

Hier gaat alles wel goed eigenlijk. Slaap wel wat minder goed als in het begin, maar heb niet meer zo'n last van harde buiken. De komende twee weken zijn nog erg druk en stressvol, maar daarna wordt het weer wat beter. Morgen weer naar de vk en volgende week mijn 20 weken echo alweer!

10. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn dat het goed gaat met je emi. Spannend hoor de 20 weken echo. Wil je weten wat het wordt?

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat gaat het allemaal snel! Emi, jij en Sesa ook al rond de 20 weken. Pff... De weken lijken nu echt voorbij te vliegen!

Een vriendinnetje van mij is gisteren bevallen. Zij heeft het al achter de rug... En ik ben echt de volgende die aan de beurt is, spannend!

12. sesa

sesa Niet meer actief

Kan niet snel genoeg gaan mar. Ik heb net het uwv aan de telefoon gehad. Ze deed niet moeilijk en hoef geen contact meer met ze op te nemen. Ik moet het afhandlen met mijn werkgever

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja snap ik Sesa. Fijn dat het nu niet meer via het UWV gaat. Met je werkgever moet je wel uit komen toch? Of doen ze moeilijk?

14. sesa

sesa Niet meer actief

Mijn werkgever zal moeillijker zijn als het uwv.

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Dus jij gaat een lastig gesprek krijgen alvast succes

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Maar gaat het niet via de bedrijfsarts dan?

17. sesa

sesa Niet meer actief

Ego; ben terug van de vk. Maandag cnsult gyn met cervixmeting. Nog steeds rust houden.
    Mijn manager gebeld. Iom haar en mijn collaga's ga ik thuis inwerk plannen voor leerlingen, ok-assistenten en arts asssistenten schrijven. Al doe ik maar een uur per dag. Op het werk hebben ze het er veel te druk voor. Maandag na de gyn loop ik ff langs de gipskamer om alle papieren op te halen.

18. Kim11

Kim11 VIP lid

23 mrt 2011
    5.960
    178
    63
    Ik wist helemaal niet dat er een bamtopic was!

Leuk!

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou dat klinkt als een goede oplossing toch Sesa?

20. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, vind ik ook. Kan ik toch in contact blijven met mijn collega's en hun helpen.
    Trek je het een beetje mer de warmte?

Deel Deze Pagina