(aanstaande) BAM-mers

Discussion in 'Algemene clubs' started by sibje, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja moet zeggen dat het mee valt. Eind vd wat opgezette voeten, maar voetjes omhoog en een lekkere verkoelende spray helpen echt. Ik heb meer last van het constant moeten plassen, haha. Kan nog geen 30 min. lopen en dan moet ik weer plassen. Al zijn het maar 2 druppels, die zitten echt dwars haha.

Vandaag en morgen nog werken en dan... VERLOF!!!!

2. Tamio

Tamio Niet meer actief

Lekker Mar, je zal wel aan verlof toe zijn!

Dat plassen ja, vreselijk. Word wel weer wat minder als ze ingedaald is straks, dan drukt ze minder op de blaas geloof ik.

El is waarschijnlijk allergisch voor de zonnebrand. Dinsdag had ze weer zo' n rug, en jeuk!, heel zielig. Nu is het nog steeds niet weg maar het is draaglijk nu. En gisteren werd dat pechvogeltje door een hommel gestoken.

Ik had gehoopt dat Em deze maand op mocht voor haar A diploma, maar ze zwemt nog niet ver genoeg en doet de slag niet goed op haar rug. Daar baal ik stiekem toch een beetje van want ik heb het wel gezien daar steeds in de kantine met El die de hele tijd wil rondkruipen over die ranzige vloer. En ik had het zo fijn gevonden als ze haar diploma voor de zomervakantie had.

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tamio, wat sneu van je meisje! Pechvogel. En kan me voorstellen dat je baalt dat je andere meisje niet mag afzwemmen.

Tja, dat indalen is juist het probleem. Ze ligt in een stuit (wel ingedaald met de billen dus haha). Dus voorlopig gewoon heel vaak naar het toilet!

4. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, fijn dat je bijna verlof hebt. Ik hoop dat de kleine nog draait.
    @tamio, constante ziekenboeg bij jou zeg.

5. sesa

sesa Niet meer actief

Hoe is het tamio?
    @mar, uurtjes aan het aftellen of ben je al klaar voor je verlof?

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Was idd de uren aan het aftellen Sesa, maar nu heb ik dan toch echt verlof!!!! Pas in 2014 weer werken, heerlijk!

7. sesa

sesa Niet meer actief

Heerlijk mar!

8. sesa

sesa Niet meer actief

Ff een update: ben bij de gyn geweest. Cervix is 5 cm en dicht gelukkig. Ze vroeg of ik bij hun onder controle wilde . Ik heb liever de vk. Die kan ik laagdrempelig beleln. Ik heb mijn 'huiswerk' op de gipskamer opgehaald. Toch probeerde mijn manager of ik niet adminitatieve dingen op her werk kon doen. ' moet je echt platliggen?' Ik zei dat dat niet kon. Ik ligt echt niet de hele dag hoor maar ga haar geen vinger geven dan pakt ze mijn hele hand. De gyn zei dat ik gewoon pech had

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goed zo Sesa! Moet je trouwens de rest vd zwangerschap zo rustig aan doen of over een tijdje weer proberen of het gaat?

10. sesa

sesa Niet meer actief

Ip moet ik de rest van de zwangerschap rustig aan doen.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje....

12. sesa

sesa Niet meer actief

5 mnd

Attached Files:

13. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    Dat is een mooie buik

14. sesa

sesa Niet meer actief

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Moooooi Sesa!!!!

16. sesa

sesa Niet meer actief

17. sesa

sesa Niet meer actief

Zo...mijnn eerste huiswerk is gedaan haha. Plan voor inwerkperiode aspirant-leerling gipsverbandmeester is herschreven.

18. Tamio

Tamio Niet meer actief

Begint goed te groeien Sesa!

Ik heb de reiskostenvergoeding van de gemeente toegewezen gekregen om mijn dochter naar het hb onderwijs te brengen! :) Weer een zorg minder.

19. Tamio

Tamio Niet meer actief

Zo wel brutaal hoor. Gelukkig kan je goed voor jezelf blijven staan!

20. sesa

sesa Niet meer actief

Wat fijn tamio! Weer een zorg minder!
    Gelukkig weet ik hoe mijn baas s en kan ik er op inspelen ;)

Share This Page