Klopt! 9 Dagen na haar geboorte werd hij 4 jaar maar zaten er nog feestdagen tussen. Het gaat goed, hij is wel moe, gister viel hij om 17.00 al in slaap tot aan vanmorgen 07.00. Dus wel veel, hij heeft ook niet gegeten gister. Sinds hij naar school gaat heeft hij wel driftbuien maar volgens CB was dit heel normaal, mag tot aan september aanhouden. Dus ben benieuwd hihi
Lieve Mar, kan me voorstellen dat je baalt, maar onderschat een keizersnede ook niet hoor. Is ook echt geen pretje. Nadeel daarvan vind ik ook dat je je kindje niet meteen bij je krijgt, omdat ze dan jou nog verder moeten hechten. Het is ook een echte buikoperatie, waar je goed van moet herstellen. Hier was het enige voordeel aan alle nadelen dat T tijdje in ziekenhuis moest blijven en ik thuis rustig aan (nou ja, echt rustig was er niet bij) kon herstellen. 'S middags en 's nachts naar bed en niet wakker gehuild worden. Heel officieel mag je ook 6 weken niet tillen. En aangezien wij alleen zijn is dat allemaal lastiger. Maar ik kan me je angst voor bevallen ook goed voorstellen die had ik ook heel erg. Ik heb wel weeen en volledige ontsluiting gehad en persdrang, maar idd wegens moeilijk te beoordelen stuitligging, de termijn en omdat ze het moeilijk had toch snel een ks. Ik heb me ook vreselijk druk gemaakt, ook nadat vliezen gebroken waren en toen gedacht, tja, ze moet er toch uit hoe dan ook. En ineens had ik rust. Want druk maken zou me toch niet helpen. Ik heb vooral heel goed op mijn ademhaling gelet. Meis hou je haaks. Het komt zeker met goede begeleiding wel goed. Voor de anderen knuf meiden. Ik kom binnenkort weer buurten.
Bedankt voor je lieve woorden, musicalfan! Vandaag vk gebeld om te vragen hoe het nu zit met groeispurt van mijn meisje. We gaan toch nog een keer een dag testen op suiker om zwangerschapsdiabetes uit te sluiten en dan kijken we verder. Vrijdag ga ik dus een dagje op en neer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd...
Door zo inactief zijn doet mijn hele lichaam pijn. Kramp in mijn onder en bovenbenen, rugpijn, pijn in heupen en kramp in mijn bilspieren. Ik ga een afspraak meken voor zwangerschapsmassage, wel erg duur maar die pijn is ook niks.
Sesa, ze hebben mij niet gezegd hoe groot ze haar nu schatten. Het enige wat ze bij de groeiecho zagen is dat hij buikomvang een stuk boven de max curve ligt. En 2 weken geleden zat ze nog tegen die max aan. Dus een behoorlijke groei in 2 weken. Ik kan me zo voorstellen dat ze, als ik geen zwangerschapadiabetes blijk te hebben, nog meer groeiecho's gaan doen om de groei in de gaten te houden. Wat vervelend die pijn! Hopelijk werkt zo'n zwangerschapsmassage!
Nou eerste 2 suikertesten (nuchter en 1 uur na ontbijt) in het ziekenhuis zijn volgens mij gewoon goed. Nuchter 5,4 en na ontbijt 5,8. Nu nog 2x: na de lunch en na het avondeten. Ben benieuwd of daar nog vreemde waarden uit gaan komen...
Heeft iemand verstand van thuiszorg? Ik heb de gemeente gebeld om te vragen of ik een indicatie heb. Ik moest eerst een berekening maken de site van het CAK. Daaruit blijkt dat ik een lage eigen bijdrage moet betalen . Het bedrag stond op 250 euro per maand. Ik snap het niet goed. Als dat laag is kan niemand toch thuiszorg krijgen?
De gemeente heeft nog gebeld. Dat is mijn eigen bijdrage ...ik kan dat niet betalen dus kan geen thuiszorg krijgen. Echt bizar
Moet het ff kwijt, heb het verlossende telefoontje gehad. Ik mag als bam starten!! Sesa heb ik ook geen ervaring mee helaas
Vaag.... Hoe doen al die oude mensjes dat dan? Mijn oma kan ook echt geen 250,- pm betalen, maar heeft wel 2x pw hulp in huis...
One of kind wat super! Veel succes! Sesa wat raar zeg!! En op medische indicatie kunnen ze niks doen? Dat word nog wel eens geregeld via het ziekenhuis toch bij ontslag?
@bamjolan, ik heb nu bedrust en lig niet n het zkh. Als zou het via het zkh geregeld worden blijf ik 250 euro eigen bijdrage hebben. Dus helaas.