weltrusten sesa @ego nog steeds nix hier maar wacht tot woensdag denk ik voor ik weer test zal wel iets met mn hormonen zijn ofzo raar lichaam dat ik heb kan ook nooit normaal functioneren
Erg vervelend bamapeldoorn. Misschien moeten ze maar eens verder kijken bij jou. Dit is niet de eerste x dat je niet zwanger bent maar ook niet ongesteld wordt. @Mar, word je vandaag ingeleid? Ben erg nieuwsgierig.
Fijn dat je feestje goed is gegaan Sesa. Rustig aan meis en knuf van ons @mar, Je houdt ons wel in spanning zeg! Maar hoop dat je je meisje al in je armen hebt.
Ben vanmiddag met mijn oudste dochter wezen shoppen haha Was wel even gezellig, zoonlief en kleine meid was ook mee. Middelste had een dansproject van school dus zij is uiteindelijk naar oma gegaan. Hebben gelijk Mac meegenomen voor allemaal haha
Nou meiden, om 17.40 uur is ze dan eindelijk geboren, mijn meisje: Elin Alexandra. Alles is goed met haar en mij. Was behoorlijk pittig, maar wat ben ik gelukkig!
Wauw Mar!! Van harte gefeliciteerd met jouw dochtertje! Wat een leuke naam heeft ze gekregen! Geniet van je kraamtijd en laat je lekker verwennen!
Wow mar, van harte gefeliciteerd! En precies op 37 weken. Heel erg veel geluk met de kleine meid! Sesa wat vervelend dat je je steeds zo naar voelt. Hopelijk helpt de rust en kun je toch nog een beetje genieten van je zwangerschap. Bamapeldoorn bah, ik snap helemaal dat je dit niet wilt, rot die onzekerheid. En nu maar hopen dat je inderdaad gewoon door kunt en geen rekening hoeft te houden met vakantie... Hier gaat alles eigenlijk heel goed. Heb alweer lekker wat energie en ben tegelijk al een beetje aan het aftellen. Volgende week vakantie en dan nog maar 6 weekjes werken. Had nog wat extra vrije dagen en die neem ik op voor mijn verlof.