(aanstaande) BAM-mers

Discussion in 'Algemene clubs' started by sibje, Apr 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank jullie wel allemaal!

Bamapeldoorn, wat ontzettend balen meis!

2. sesa

sesa Niet meer actief

Foto mar!!

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

Mar 7, 2009
    2,279
    0
    0
    @mar, van harte gefeliciteerd nogmaals met je meisje. Heerlijk dat je Elin nu eindelijk kan vasthouden. Geniet van je mooie wondertje.

@bamapeldoorn, sterkte meis , het is allemaal niet niks zo. knuf

4. sesa

sesa Niet meer actief

Net bij de vk geweest. Niks bijzonders en nog steeds bedrust houden

5. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    Gelukkig niks bijzonders sesa wel jammer dat je nog steeds bedrust moet houden.
    @ego heb afspraak gemaakt voor fm volgende week vrijdag mag ik weer naar brabant

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sorry, duurde even. Zijn nogsteeds in ziekenhuis. Dacht gisteren naar huis te gaan, maar kleine heeft last van geelzucht en meer dan ze mag. Ze werd ook duf en te zwakjes voor borstvoeding. Nu kolf ik dus en krijgt ze bijvoedng. Verder ligt ze in een speciaal bed en daar mag ze alleen uit voor de voeding. Ik was enorm teleurgesteld en verdrietig, maar gelukkig doet Elin het super. Hopelijk dit weekend naar huis....

Maar hier komt dan de foto!

image.jpg

7. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    Wat een schatje

8. sesa

sesa Niet meer actief

Wat een schatje idd. Hoe is het met jou mar? Hoe zwaar s ze?

9. sesa

sesa Niet meer actief

@bamapeldoorn, duim voor een mooi ei!

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    3530 gr en 51 cm. En flinke meid dus voor 37 weken!

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

May 7, 2008
    8,138
    0
    36
    Female
    Moeder
    Den Haag
    Mooie meid Mar, geniet maar lekker van haar en zeker straks als je lekker thuis bent met je moppie!

12. sesa

sesa Niet meer actief

Idd een flinke meid! Nou ga maar lekker genieten mar.

13. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi meisje mar! Fijn als je haar van het weekend ook lekker thuis mag hebben. Goed gewicht ook zeg!

Bamapeldoorn heel erg veel succes weer meid, hopen dat je snel een goed ei hebt.

14. sesa

sesa Niet meer actief

Heb het nu al warm hahah.

15. emi12

emi12 Actief lid

Apr 11, 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sesa, heb je last van de warmte? Ik word er alleen maar loom van, maar dat mag gelukkig, want ik heb twee weekjes vrij! Wel
    meteen verkouden geworden natuurlijk, maar word alweer beter.
    Gisteren bij de verloskundige geweest en weer voor 4 weken goedgekeurd. Ik zit overal precies op de gemiddeldes.

Bamapeldoorn hoe gaat het met je fm? En kun je het allemaal nog een beetje aan? Ik hoop toch zo voor je dat het deze keer raak mag zijn.

Mar hoe is het met jou en de kleine?

16. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

Jun 3, 2012
    338
    0
    0
    @emi ik mag vrijdag heen voor de fm vandaag de laatste clomid gehad en opvliegers met warm weer is niet prettig maar ik heb het er voor over. en ja hopelijk is het deze keer wel raak.

17. sesa

sesa Niet meer actief

Ik duim iig voor je bamapeldoorn.
    @emi, heb niet meer last van de warmte als ieder ander. Fijn dat alles goed is bij de vk. Hoeveel ben jij nu aangekomen? Ik 7 kg

18. sesa

sesa Niet meer actief

En hoe s het met de kersverse moeder mar?

19. sesa

sesa Niet meer actief

Ik heb net mijn manager aan de telefoon gehad. Ik krijg mijn 3 vakantieweken niet terug terwijl ik 100% ben ziek gemeld.

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

Aug 1, 2010
    1,673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden,

Was even een beetje hectisch afgelopen dagen. Zaterdag thuisgekomen met Elin. Erg wennen na zo'n beschermde omgeving in het ziekenhuis. Gelukkig veel hulo van zus en moeder. Zij hebben de afgelopen dagen om de beurt bij mij geslapen. Is meer voor de gezelligheid, want ik kan inmiddels alles weer.

Ik zit midden in de kraamtranen, dus ben erg blij dat zij er voor mij zijn. Ben erg onzeker over borstvoeding. In ziekenhuis was Elin te zwak om aan de borst te drinken, dus moest ook bijvoeden en daarbij bleef ik kolven. Maar 3 verschillende dingen werd mij gewoon teveel. Elin komt ook niet zelf voor de voeding, dus moet haar iedere 3 uur wakker maken en zelfs dan krijg ik haar amper wakker om te eten. Erg frustrerend. Na gesprek met lactatiekundige, besloten om haar alleen aan de borst te leggen als ze echt wakker is. Belangrijkste is dat ze aansterkt en als dan dmv kunstvoeding is, dan moet dat maar. Ik blijf wel kolven in de hoop dat is straks genoeg productie heb om steeds een voeding te kolven.

Al met al een pittige tijd (zeker na vannacht, toen mevrouw niet wilde slapen...), maar wat geniet ik ook van mijn wondertje! Ze is mooi, lief en ik ben zo gelukkig als ik naar haar kijk en bij me heb. Dan vallen die 'opstartproblemen' ook weer in het niet...

Spannend Bamapeldoorn! Succes!

Share This Page