(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Moet eerlijk zeggen ben blij dat ik nu op het wachtbankje zit en niet aan de clomid ben want opvliegers met dit weer lijkt me nix

2. sesa

sesa Niet meer actief

Ja das ook zo bamapeldoorn

3. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooie buik sesa, ik krijg mijne niet geplaatst, want dat wil niet met de telefoon. Binnenkort naar eens achter de computer kruipen...

Sterkte weer op de bank bamapeldoorn! Mijn duimen draaien. Inderdaad handig om iemand mee te nemen voor de HSG, alhoewel bij mij de pijn zo over was en ik gewoon zelf naar huis kon rijden. (zelfs eerst nog gezellig ben wezen lunchen na die tijd)

Hier net weer terug van anderhalve week Frankrijk. Veel gezien en gelukkig ook vooral veel niets gedaan en uitgerust. Wel wat bijgekleurd, zonder grote gevolgen enzo. Buik lijkt intussen wel twee keer zo groot geworden..

4. sesa

sesa Niet meer actief

Fijn emi dat je een lekkere vakantie hebt gehad.
    Ik heb de foto ook met de pc geupload. Met telefoon gaat het niet.

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Emi, fijn dat je zo'n lekkere vakantie hebt gehad! En rust zorgt idd voor een snel groeiende buik, dus dat heb je goed gedaan.

Hier alles z'n gangetje. Vandaag is de dag dat ik uitgerekend was, maar inmiddels geniet ik alweer 3 weken van mijn meisje. Nog even 2 fotootjes:

image.jpg

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    image.jpg

7. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Wat is ze een schatje
    Ben je al wat gewent aan het nieuwe ritme

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat een mooie meisje Mar!!

Trekken jullie, de zwangere, het weer een beetje?
    En hoe gaat het met de beebjes en de warmte?
    T. heeft wel last van, om 21.30 huilde ze nog van de moeheid.
    Even een flesje nog gemaakt en toen is ze uiteindelijk in slaap gevallen, arm ding.

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bamapeldoorn, begin vooral te wennen aan het feit dat er GEEN ritme is haha.

Bamjolan, hier is Elin ook wat onrustig. Ze heeft vannnacht naast mij geslapen, dat ging. Om 03.00 uur ook erge buikkrampen, zo zielig! Maar nadat ze haar broek haar volgepoept, is ze weer in slaap gevallen. Vooral een pittig nachtje voor mij dus (bang om op haar te gaan liggen).

Ik heb nog een tip voor als jullie vocht vasthouden (zwanger of niet): Lindebloesemthee. Werkt super!

10. sesa

sesa Niet meer actief

Mar, wat een schatje. Gaat de bv goed?
    Ik heb geen last van vocht vasthoudem maar wel enorm van de warmte. Mijn neus is ook verstopt dus heb het erg benauwd.

Morgen een gesprek met mijn manager. Ze wil mijn vakantieuren gewoon afschrijven terwijl ik niet op vakantie kan. Zal een pittig gesprek worden. Ik kijk er niet naar uit.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He bah Sesa, zou ook niet zo'n zin hebben in dat gesprek.

Lactatiekund is vanochtend geweest. Elin drinkt goed en effectief. Lijkt ook voldoende productie te zijn, dus kijken of we kunstvoeding kunnen afbouwen. Vandaag alleen nog maar bv gegeven en dat gaat goed. Voor mijn gevoel raak ik nu wel een stukje vrijheid kwijt... Maar ja, het beste voor haar he?

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat fijn Mar!
    Probeer het vol te houden!
    Hier krijgt T. alleen nog nacht/ochtend helaas, het loopt erg snel terug.

13. sesa

sesa Niet meer actief

Goed hoor mar, ff doorzetten.

@bamjolan, jammer dat het terugloopt. Was je ook aan het afbouwen?

14. sesa

sesa Niet meer actief

Ik heb een gesprek met mijn baas gehad. Ze wilde eerst al mijn vakantieuren afschrijven. Ze zij omdat je toch niet volledige bedrust hebt. Nou dat heb ik wel. Dus nu een comprimis kunnen sluiten met de helft van de uren. Ik sta in mijn recht maar kan nu niet de energie vinden om dit aan te vechten. Ik wil ook niet mijn baan kwijt. Mijn restant uren mogen niet achter mijn verlof geplakt worden en mag geen verlenging van 4 weken verlof(onbetaald). Dit alles gooit ze op personeelskrapte. Ze vond ook jammer dat ik haar niet over mijn vorige zwangerschap heb verteld. Omdat ik toen ook bedrust had. Dan had ze er rekening mee kunnen houden. Het gaat haar toch niks aan? Het lijkt wel of ze me wil pesten ofzo!
    Ik ga toch uitkijken naar een ander ziekenhuis om te soliciteren. Ik ben haar zo zat.

15. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Daar heeft ze indd niks mee te maken.
    Snap wel dat je ergens anders wil werken want op zo'n sfeer zit je ook niet te wachten

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat belachelijk Sesa!
    Als ze het dus zo stelt, zou een vrouw geen kinderen meer mogen krijgen vanwege het personeel...pfffff.

Ik ben nooit afgebouwd met de BV maar doordat ik druk ben loopt het helaas terug.
    Baal er nog steeds van, en kan er ook echt gewoon om janken :(
    Ik stond er natuurlijk al niet achter met die flesjes KV en krijg t nu gewoon niet meer op gang :(

17. sesa

sesa Niet meer actief

Erg he zo'n manager zonder empathie (of uberhaupt menselijkheid...the bitch)

@Ba,jolan, kan begrijpen dat je ernorm baalt! is niet leuk :(

18. sesa

sesa Niet meer actief

vandaag naar de vk geweest. bloedruk wat laag, HB 7.1. Ik hoef geen anti-D omdat de baby ook resus negatief is net als ik.
    Minime ligt nog in stuit maar heeft veel vruchtwater. Ze maken pas met 32 weken een echo :(. Mijn laatste was met 20 weken( medische dan). Dus nog 4 weken wachten.

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, wat een bitch zeg!

Bamjolan, ik kan mij voorstellen dat je baalt dat de bv terugloopt. Ik ben nog erg onzeker wat de bv betreft. Ik weet niet of ii genoeg heb en of het voedzaam genoeg is. Vanmorgen heeft Elin bv gehad (ik bied iedere borst 2x aan, met tussentijd een keer verschonen), daar ben ik bijna een uur mee bezig en na een half uur had ze alweer trek. Toen toch maar een klein flesje gemaakt en die dronk ze helemaal leeg. Half uur later weer gillen en toen weer bv gegeven (iedere kant 1x) en toen was ze pas tevreden.
    Is toch niet normaal? Kolven is ook nog maar heel weinig. Morgen maar even telefonisch overleg met de lactatiekundige....

20. nursje

nursje Lid

4 nov 2010
    14
    0
    1
    NULL
    NULL
    Hallo dames,
    Ik wil mij bij jullie topic voegen!
    Ik ben bijna 26 jaar en heb al jaren een erg grote kinderwens. Ik wilde het liefste voor mijn 25e al mama zijn.
    Helaas is de beruchte prins op het witte paard nog steeds niet voorbij komen galopperen, dus na lang nadenken heb ik voor mijzelf de stap gezet, ik ga het alleen doen!
    Begin september heb ik mijn intake gesprek in Utrecht en ik heb begrepen dat wachtlijst een jaar is daar. Dat is voor mij niet erg. Ik start in november met een vervolgopleiding voor een kleine 2 jaar. Ik denk dat ik de behandeling pas doe als ik klaar ben met de opleiding, maar dat idee kan nog veranderen natuurlijk!

Hoe doen jullie het qua woonruimte?
    Zijn er meiden die net als ik onregelmatig werken? Zo ja hoe doen jullie dat qua oppas?
    En zijn er ook nog meiden die ook in Utrecht lopen/hebben gelopen?

Groetjes Nursje!

Deel Deze Pagina