(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat rotvervelend sesa, dat je baas zo op haar strepen gaat staan. Daar wordt het allemaal niet zoveel relaxter van. Hoe laag is je bloeddruk? Die van mij was de vorige keer 90 om 54. Ook niet echt hoog dus... En Beebje nu in stuit kan natuurlijk nog gemakkelijk 10 keer draaien.

Vervelend mar en bamjolan dat het met de bv niet zo wil
    Vlotten. Maar ik zou zeggen, alle beetjes helpen en meer dan je best kun je niet doen. Er door in de stress raken maakt het vast niet beter, maar ja dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan.

Welkom nursje. Nee ik kom niet uit de omgeving Utrecht. Wel heb ik ook onregelmatig werk, maar mijn ouders hebben aangegeven de kleine die nachten graag bij hun te willen hebben. Dat is wel heel luxe natuurlijk, maar ik zou evt ook met de buren iets kunnen overleggen met babyfoon enzo. Ach, ik zie het wel..

Hier gaat alles zijn gangetje. Van de week weer wat spulletjes gekocht, heb nu bijna mijn uitzet bij elkaar. Het komt ook steeds dichterbij...

2. sesa

sesa Niet meer actief

Welkom nursje, ik werk niet meer onregelmatg. Dat is ook als alleenstaande moeder niet te regelen. Ik ben onder behandeling geweest in brabant.

3. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom Nursje!
    Zelf heb ik een grote woning, maar wel zeurderige buren helaas.
    Hier slapen de kinderen apart, en de jongste wel bij mij.
    Woon wel in een flat, niet echt handig met een groot gezin (ik heb 4 kids), maar voel me wel wat "veiliger".

Bedankt voor de reacties mbt borstvoeding.
    Je kunt inderdaad niet meer dan je best doen, maar mijn gevoel en verstand zijn totaal verschillend, heel vervelend, maar T doet het verder heel goed gelukkig, maar t maakt me wel heel verdrietig.

4. sesa

sesa Niet meer actief

@emi, mijn rr is ook 98/55. Maar niet schrikbarend laag dus haha.

Ik moet nog steeds naar een babywinkel maar das zo lastig met bedrust. Ik wil ook nog naar de ikea.volgnd weekend naar de ikea. De babywinkel moet wachten. Eerst moet een vriendin haar zolder uitzoeken. Het zou zonde zijn als zij nog veel spullen heeft en ik heb het al gekocht.

5. sesa

sesa Niet meer actief

@bamjolan, wanneer moet je weer aan het werk?

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom Nursje!

Ik werkte ook onrgelmatig, maar dat gaat straks niet meer. Ik ga alleen nog om de week 1 dag in het weekend werken.

Hier sinds gisterenavond een onrustig meisje. Ze wilde na de voeding 's nachts niet meer slapen. Heb haar bij me gehouden en na 30 min op bed gelegd. Dag ging wel goed. Nu overdag weer hetzelfde. Hopelijk een korte fase...

7. sesa

sesa Niet meer actief

Vervelnd mar! Hoop dat het idd een korte fase is.

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag is Elin precies 4 weken en had ze haar eerste bezoekje aan het CB. Mevrouw is nu 54cm en weegt 4530 gr (wel net na de voeding), dus ze doet het super! Mama is trots!

Verder was vannacht weer niet top. Kan haar gewoon niet wegleggen na voeding. Gaat ze meteen huilen. Eerst had ze daar geen last van. Ze heeft dan ook het laken en dekentje van zich af getrapt. Ga vanavond slaapzak proberen en andere misschien een Puckababy kopen....

9. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Hey dames
    Ben laatste week niet zo vaak wezen kijken hier omdat ik dan ook niet alle negatieve verhalen lees.
    Afgelopen za was mn nod maar er kwam niks nou had ik gister wel wat vies slijm maar niet eens 1 inlegkruisje vol. Verder ook geen ongi klachten. Dus ik wacht tot woensdag met testen.

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Bamapeldoorn! Ik duim nog even voor je.

Wat bedoel je met negatieve verhalen?

X

11. sesa

sesa Niet meer actief

Spannend bamapeldoorn. Blijf ook duimen

12. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Niet hier in deze groep hoor maar als je naar de startpagina gaat staan allemaal verhalen en dan lees ik van alles wat ik niet moet doen. Bijv. over wat je hoort te voelen/ welke kwaaltjes je moet hebben enzo. En dan ga ik denken en twijfelen of het wel allemaal klopt bij mij snap je

13. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, ze is lekker gegroeid!

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh ik snap m Bamapeldoorn. Daar kan je idd gek van worden!

15. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Meiden doen jullie inseminaties met donorzaad of kiezen jullie voor een bekende?

Ik zelf heb jarenlang in t traject gezeten... met mijn ex en nu het mijn ex is is mijn wens er niet minder om geworden... gister bij een vriendin geweest met een kleine.. nu wil ik helemaal!

16. sesa

sesa Niet meer actief

@lily enco, ben bij een kliniek geweest en heb donorzaad gebruikt

17. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    Ik zelf moet gebruik maken van hormonen voor een eisprong.. maar mijn wens is dusdanig groot.

Is het een zwaarder traject in de testface bij een BAM-er? Ik ben de testen doorgegaan met mijn ex in dr tijd.. waardoor alles vrij snel een ' ja' werd en ik binnen 5 maanden aan de beurt was. ..

18. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    misschien beetje aso.. zal me even voorstellen.

Ben 26 jaar oud en sinds 1,5 jaar gescheiden.
    Ik heb een zwaar KID traject achter de rug omdat mijn exman azoospermie had ( geen zaadcellen).
    Toen mijn scheiding volgde, heb ik besloten om even rustig aan te doen.. we hebben onderling nog wel een hoop gedoe omtrent onze koopwoning....

Nu is mijn wens altijd gebleven, en het is eigenlijk een verdriet dat ik nog geen kindje heb... wat me erg zwaar weegt.. veel meegemaakt op dat vlak.
    Mijn wens is alleen maar groter en groter. Ik heb gemerkt afgelopen jaar dat ik een sterke vrouw ben.. dus zou zoooo graag een kindje willen..dat ik me aan het inlezen ben voor BAM.....
    Er zijn zoveel vrouwen die alsnog alleen komen na een scheiding bijv met de kinderen... en die kunnen het toch ook? Waarom ik niet!

Het is een hartewens,en ik ga ervoor. Echter is mijn eigen risico van mn zorgverzekeraar nu hoog, dus ga ik dit jaar niet starten. Wel ga ik eens bedenken bij welke bank ik wil of wellicht zelf een donor benaderen..

19. sesa

sesa Niet meer actief

Als je gebruik moet gaan maken van hormonn moet je wel bij een kliniek of ziekenhuis behandeld worden. Ik weet niet of het traject in je eentje zwaarder is. Ik ben BAM dus alleen en heb dit dus niet met partner meegemaakt. Ik ben 2,5 jaar bezig geweest(zie handtekening) en je moet er niet te licht over denken.

20. lillyenco

lillyenco Fanatiek lid

5 okt 2009
    4.080
    0
    36
    forumverslaafde
    Onder de zon
    @sensa, nee ik denk er zeker niet te licht over. Verschillende mensen in mijn omgeving die alleenstaande moeder zijn. En ik weet dat het zowel financieel lastig kan zijn en emotioneel ook zwaar kan zijn maar ook wel eenzaam kan zijn ( avonden als ze op bed liggen). Toch heb ik sinds mijn scheiding ( inmiddels 1,5 jaar geleden bijna) dat mijn kinderwens iets is wat ik graag wil.
    Dus ben ik van plan rond te kijken naar klinieken. Ik heb een tijd bij rijnstate in arnhem gelopen, na 4 inseminaties 1 keer zwanger geweest wat helaas een vlindertje is geworden. En aangezien ik in een 'pauze' zit. Kan ik elk moment weer opnieuw beginnen.

Ik wil mijn lichaam even de rust gunnen tot 2014 en daarna wil ik ervoor gaan!

Deel Deze Pagina