Ik vrees als ik hun er op aanspreek dat ik goede problemen heb (gebruiken drugs, ruik het in mn slaapkamer, schreeuwen, schelden, altijd ruzie etc.) dus ik kijk liever uit als alleenstaande met mijn kindjes. Laatst hadden ze ook iets met iemand beneden die wilde ze wel even gaan slaan :S
De politie heeft er trouwens al eerder voor de deur gestaan, eerst bij mij maar was dus niet bij mij maar er naast. En geloof niet dat er eerst mensen naar ze toe zijn gegaan om dat tijdstip Maar bellen houd me ook weer tegen, je weet niet wat ze doen he :S
sesa, fijn dat de baby goed ligt! Wel vervelend zeg die bedrust. Waarom is dat eigenlijk? Dat heb ik geloof ik gemist omdat ik er later bij kwam. Mar30 lekker toch, onder de douche! Hier is mijn bijna 4 jarige nog steeds bang voor de douche en gaat al vanaf zijn geboorte dagelijks in bad haha! Bamjolan vervelend zeg, gedoe met de buren.. Ik had er in mijn vorige huis ook last van, maar 1 bezoekje van een wijkagent en het was over.. Nu gelukkig rust in mijn nieuw huis! Nog even een quote van mijn donor die ik even aan jullie kwijt wil: 'Je bent al een toffe mama en hopelijk mag er nog een tweede kindje genieten met jullie' Lief he?? Ik kan niet wachten om te beginnen!
hier alles goed ben alleen enorm moe ruik af en toe heel goed maar gelukkig niet misselijk. Mag 19 aug naar gg en heb al een afspraak bij de verloskundige hier gemaakt voor de week erna. Sesa wel balen die bedrust Bamjolan heb zelfde overlast gehad heb toen de woningbouw gebeld maar politie kan ook hoor als jij aangeeft niet metje buren te durven praten doen ze niet moeilijk sterkte ermee
Heb hen toch even aangesproken toen ze aan de deur stond met een vraag, en de mensen snapte het maar gaf ook aan dat het niet bij hun was om 04,00 maar een huis verder, ja dat kan natuurlijk ook, want die hebben suikerfeest. We merken het wel weer Verder gewoon normaal gesprek gehad met de mensen.
@bamapeldoorn, nog ff geduld voor de echo. Spannend hoor. @bamjolan, hoop niet dat je er opnieuw last van hebt .
Ja bamapeldoorn nog een weekje maar ja dat duurt voor je gevoel natuurlijk langer he!! Ik heb gisteren de laatste pil geslikt dus nu is het even afwachten of ik een eisprong krijg en dan aan de slag En hoe is het met de rest??
Wauw, bamapeldoorn. Zwanger zie ik. Van harte gefeliciteerd meid! Hopelijk mag alles goed blijven gaan en kun je nu eindelijk genieten. Voel je je een beetje goed? Echt superfijn om dit te lezen. Geniet ervan! @ all, hoop dat alles oke met jullie is. Ik kom snel buurten. Hier alles oke. knuf
He meiden, Hier een al een paar dagen een huilend kind. Vandaag langs de huisarts en wrs hebben we spruw (hebben we medicijnen voor gekregen vandaag). Verder poept ze nogsteeds moeilijk en dus gilt ze als ze aan het persen is. Ik vind het zo moeilijk om haar pijn te zien hebben en niks te kunnen doen. Ze heeft gisteren en vandaag nog niet gepoept, dus ik hoop dat het snel gaat komen. Dacht dat die Nutrilon Omneo z'n werk begon te doen, maar ik twijfel. Dit zijn trouwens wel de dagen waarop ik het zwaar vind om alleen te zijn. Niemand die om 18.00 thuiskomt en het even over kan nemen of 's nachts. We redden het wel hoor, maar het is gewoon even zwaar...
@mar, heel herkenbaar. Ik zat dus vaak bij mijn ouders op zulke momenten. Je oan altijd nog lactulosestroop geven tegen obstipatie.
Ja mar30 dat zijn inderdaad zware momenten ik begrijp je helemaal! Wat sesa ook zegt, kun je dan misschien bij je ouders terecht?
Het is ook niet altijd makkelijk! Mijn moeder eet hier bijna elke dag mee en toen T huilde heb ik ook wel even over gegeven aan mn moeder hoor, niets mis mee, oma geeft ook vaak een flesje
Gelukkig een goede poepluier gehad en na 1,5 uur waren de krampjes ook voorbij... Ik kan idd op mijn ouders en zus terugvallen, maar die wil ik ook niet steeds inschakelen. Zij moeten ook gewoon werken en om dat 's avonds weer hier te komen... Mijn zus was er gisterenavond trouwens wel. Ik denk dat het ook een stukje trots is. Heb even een flinke huilbui gehad (ik gooi het gewoon nogsteeds op de hormonen!) en dan kan ik er weer even tegenaan. Morgen weer een dag... Ik ga zo slapen, want om 01.00 uur zou ze zich weer kunnen melden voor een flesje...