Van harte gefeliciteerd bamapeldoorn! Dan wordt het ineens echt echt hè, als je het hartje kunt zien. Hier vandaag weer bloedprikken, om te controleren of alles nog oke is. Voel me prima, nog 2 weken werken en dan vakantie en Verlof. Gaat toch wel heel snel nu...
Hier weer drama met de darmen van Elin. Heb al 2 nachten amper geslapen, omdat zij zo'n last heeft. Leek dit keer geen obstipatie, want als er ontlasting was, dan was het 'gewoon' en niet hard. Ze is de hele dag en nacht aan het kreunen en persen. Huisarts vandaag zei dat het normaal is. Kunnen niks doen, tenzij ze harde ontlasting heeft. Nu had ze vanavond wel harde ontlasting.... Morgen weer naar de osteopaat en anders maar weer de huisarts bellen. Moedeloos word ik ervan en machteloos voel ik mij, omdat ik mijn dochter pijn zie hebben en ik kan niks voor haar doen!
@bamapeldoorn, wat fijn nieuws! Nu kan je gaan genieten. @emi, lekker dat je bijna je verlofhebt. Is je kamertje al klaar? @mar, wat een ellende. Kan je niet een verwijzing voor de kinderarts krijgen? Ik heb gister de groeiecho gehad. Kindje is gemddeld . Is nu 41 cm en weegt 1940 gram. Met 34 weken mag ik iets gaan uitbreiden met de aktiviteiten jee!!! Mag 2x per dag 30 gaan wandelen. Ben ik erg blij mee.
Mooie buik sesa, en wat fijn dat je weer wat meer mag gaan doen! Mar wat vervelend zeg.. Ik voel met je mee, het is gewoon heel vervelend als je kindje ergens last van heeft en dan is het even extra zwaar alleen.. Hoe was het bij de osteopaat?
Mooi Sesa! En wat fijn dat je straks weer wat meer mag gaan doen! Verwijzing kinderarts krijg ik niet, want het schijnt normaal te zijn (al voelt het voor mij niet zo). Vannacht een grote poepluier met 'gewone' ontlasting en een iets betere nacht, dan de 2 nachten ervoor. Osteopaat gaf aan dat het klepje van de dunne naar de dikke darm toch weer strak was, dus heeft het weer losgemaakt. En Elin vond het heerlijk! Ze lag lekker in zijn armen te slapen en lekker scheetjes te laten haha. Ik ga morgen Kindicol van VSM in huis halen. Helpt ook de ontlasting van dunner te maken. Lactulose zal ik denk ik niet krijgen, omdat haar stoelgang zo wisselend is. En liever iets homeopatisch dan medicijnen. Die kan ik altijd nog vragen.
Goed hoor dirkje, zit nog steeds mijn tijd uit. Ik klets ook op een ander forum omdat het hier zo rustig is. Ben je al ongesteld geworden?
Ja ik ben gewoon na de pil ongesteld geworden maar dat was eigenlijk de stopweek. Ik verwacht volgende week mijn eisprong als ik tenminste een normale cyclus heb. Dus even afwachten!
Sorry, maar het is hier een beetje hectisch en vraag me af of jullie op mijn babyproblemen zitten te wachten, haha. Kleine meid poept nog moeilijk, maar gisteren mega poepluier. Verder huilt ze veel, slaapt ineens slechter overdaf (wordt steeds wakker en dan weer in slaap) en ze is gewoon zichzelf niet. Maar ik denk dat ik weet hoe het komt: sprongetje!!!! Heb even in het Oei ik Groei boek gekeken en ik herken heel veel in de 5 weken sprong (komt bij haar 3 weken later, omdat ze te vroeg geboren is). Nou dat maakt het er niet leuker op, maar omdat ik het kan verklaren, heb ik ook wat meer geduld. Het is maar een fase!!! Hopelijk zit ze snel weer wat beter in haar velletje!
Ik heb dat boek ook. Volgens mij is het best wel handig om ongeveer te weten wanneer zo'n sprong komt @ego weinig te melden ben steeds erg moe maar vind niet dat ik daar over klagen mag zolang ik geen andere kwaaltjes heb. Mag di avond naar de vk voor echo en intake. Deze keer neem ik mn zus mee. Vorige x had ik mn moeder meegenomen.
Bamapeldoorn, spannend weer! Ik nam bij de echo's ook mijn zus en/of moeder mee. Zo wordt het voor hun ook steeds echter!
Spannend Bamapeldoorn! Mar, lastig he! T. slaapt ook heel slecht overdags hoor, nouja tot vorige week! Ze deed enkel hazeslaapjes van 3 kwartier steeds, maar sinds vorige week als ik haar op bed leg, slaapt ze toch wel 3 uurtjes weg! T. is alweer 5 maanden en een week! Gaat veels te hard!
@dirkje, ff afwachten dus. @bamapeldoorn, spannend weer voor je hoor. Voel je je echt zwanger? Ik mag over 3 weken weer naar de verloskundige @mar, vervelend meid! Maar ook jou babyisseus vind ik interessant hoor. @bamjolan, jeetje 5 mnd alweer. Ik heb net mijn bouwpakket kinderwagen binnen. Mijn zoon heeft het in elkaar gezet . Morgen plaats ik een foto