Thanks meiden! Het is gelukt, dus nu weer spannend.. Moet zeggen, voelt toch weer een beetje vreemd! Maar supergezellig bijgekletst en hij reageerde ook leuk op mijn zoon, die ik overigens niks verteld heb want dat is nog te ingewikkeld.. Wat vertellen/gaan jullie je kinderen vertellen over de donor?
Nee hij heeft niet gevraagd waar zijn papa is, maar hij zoekt het wel een beetje op. Zijn oom (mijn broer) bijvoorbeeld, gaat heel leuk met hem om en die noemt hij dan 'een beetje papa'!
Vandaag wezen bloedprikken 7 buisjes hadden ze nodig alleen bij nr 3 was ik al leeg en moest ze gaan draaien met de naald. Maar goed dat ik niet bang ben voor zo iets maar kan nu wel begrijpen dat sommige er wel bang voor zijn
Waarom moest je bloed prikken bamapeldoorn? Dames ik las ergens dat zaad buiten het lichaam vrijwel direct dood is. Wij hebben toch met z'n allen genoeg bewijzen dat dat niet zo is!!
Bloedprikken is voor ijzergehalt, bloedgroep en weet ik veel waar nog meer voor en het was 1 of 2 extra voor het onderzoek in utrecht waar de verloskundigen aan meewerken.
He meiden, Straks weer naar de ha ivm spruw. Is na 2 kuren achter elkaar nog steeds niet helemaal weg. Tong lijkt schoon, maar ze heeft nog vlokjes in haar wangetjes. Ben benieuwd wat ze gaan doen. Verder gaat het hier goed. Ze komt nogsteeds 1x 's nachts en slaapt dan gelukkig weer goed in sinds 2 nachten. Daarvoor moest ik er soms wel 10 uit om de speen terug te doen. Als ze het zo goed blijft doen, ga ik haar laten wennen op haar eigen kamer. Vind ik moeilijker dan ik dacht haha. Best gezellig zo met z'n tweetjes op een kamer! Ik hoop dat de zwangeren onder ons niet teveel last gaan krijgen van de warmte de komende dagen! X
Vervelend die spruw Mar. El heeft het ook gehad. Na 3 kuren was het nog steeds niet weg en toen zijn we op een onderhoudskuur over gegaan. Het is pas helemaal weg gegaan toen ik met de borstvoeding stopte.
Ja gaat met mij prima. Huisarts wil niks aan de spruw doen en kijken of het zelf weggaat. De laatste keer dat we dat deden, zat ik 4 dagen later met een hysterisch kind (van de pijn) om 22.00 bij de Huisartsenpost in het weekend. Maar goed, ik moet checkennof het niet erger wordt en anders voor het weekend terugkomen. Ik hoop zo dat het weg gaat en ze er niet weer zo veel pijn van gaat hebben...
Oh, wat naar Mar dat Elin zo'n last daarvan heeft. En ook dat de huisarts er niets aan doet, juist omdat ze het al een tijdje heeft. spannend naar haar eigen kamertje. Hier slapen we samen, maar ja, ik kan niet anders. Heb maar 1 kamer. Ik vind het fijn, maar tegelijkertijd hoor ik ieder geluidje e.d. En daar slaap ik slecht op. Bovendien is mijn kleine meid de laatste dagen een enorme nachtbraker. Maar goed, gaat hopelijk snel weer over. Wat fijn dat het verder goed met jullie gaat. Gaat zo snel allemaal. @sesa, wauw, je bent alweer 34 weken. Gaat het allemaal een beetje met je? Alles klaar inmiddels thuis voor de komst van de kleine. Ik hou je in de gaten en denk aan je. @bamapeldoorn, jij ook alweer hard op weg naar de 10 weken. Weten al veel mensen dat je zwanger bent of niet? Voel je je een beetje oke? Hoop dat alles goed met je gaat. @emi, hoe gaat het met jou. Jij ook inmiddels aardig wat weekjes Meiden, denk aan jullie. Sorry, ben niet zo vaak meer te vinden op topics. Eigenlijk maar bij eentje, maar ook niet vaak. Kost veel moeite om dat allemaal bij te houden. Hier is de kleine meid alweer bijna 10 maanden. Gaat veels te snel allemaal. Maar we genieten. Lekker samen zwemmen, samen fietsen, samen spelen. En vooral eten is een grote hobby van haar,hihi. Je zou ook niet zeggen dat kleine meid te vroeg was. Ze doet het zo goed. Helemaal trots op mijn meisje. Staan nieuwe foto's in album. Denk aan jullie meiden en spieken doe ik zo af en toe zeker wel.
@tamio, alles goed met jou en de meiden? @bamjolan, hoe is het nu met jullie? Kleine Thyrza alweer half jaar oud toch?