Oh ik zie wat nieuws. Bamapeldoorn gefeliciteerd met je zwangerschap! @Dirkje, vervelend dat je eerste poging zo is afgelopen! Ik hoop dat je tweede poging succes heeft ! @Sesa, Dat is nog eens schrikken als je je kleintje niet voelt! Gelukkig is alles wel goed met de kleine.
Mooi Sesa! Ik hoef pas 1 februari weer aan het werk!!! Was hier afgelopen week hectisch ivm sprongetje van mevrouw. Dat was even pittig zeg! Verder gaat het top met haar ontlasting. Inmiddels om de dag! Lang leve de behandeling van spruw en de probiotica!!!
@bamapeldoorn, hahah je ziet dat ik een dikke kont heb gekregen. @mar, fijn dat het goed gaat met eline. Heb je onbetaald verlof opgenomen? Ik moet nog eerder weer aan het werk dan jou!
Wat een mooie buik Sesa! Poeh ff schrikken toen ik las dat het kgb stopt, gelukkig is het niet waar! Hier weer lekker naar mijn eisprong aan het toeleven, ondertussen probeer ik me op andere dingen te focussen. En dat gaat me best aardig af moet ik zeggen. Waarschijnlijk ben ik erg vruchtbaar op mijn zoon's verjaardag volgende week, dus we moeten even kijken hoe dat uitpakt!
Tja we hebben waarschijnlijk even niks te melden bamapeldoorn hoe reageerde je omgeving op het nieuws?
Sorry meiden, ik heb een erg onrustig meisje. Weet niet of het een sprongetje is, maar irritant is het wel! Slecht slapen overdag, hysterisch huilen, ben kapot! Gelukkig vallen de nachten mee... Sesa, mijn verlof is gedeeltelijk betaald. Kom op zo'n 70% betaald uit als ik de belasting meetel, dus dat ik heel fijn! Verder alles goed met iedereen?
Hier alles oké. Ben druk bezig met het geboortekaartje, het komt zo echt dichtbij... Nog een paar kleine dingen regelen en zien dat ik enveloppen krijg om de adressen op te schrijven en dan mag ze komen... Voel me goed, al merk ik wel dat ik veel sneller buiten adem ben nu en mijn ribben toch ook echt wel zeer gaan doen.