Ik ga ook ouderschapsverlof opnemen, maar helaas heb ik daar ook zelf voor moeten sparen, want mijn baas betaald niets. Wel zou het kunnen zijn dat als ik nog niet volledig hersteld ben, ik nog gedeeltelijk in de ziektewet kom, maar das voor later een zorg.
Ik wil het opnemen maar mag het niet van mijn manager. Wegens personele bezetting. Vandaag 37 weken!!!! Nooit gedacht dat ik het zou redden
Jeeee! Als je mij nadoet, ga je vandaag bevallen haha. Wat lullig dat je het niet mag opnemen! Wist niet dt het je geweigerd kan worden.
Hoop het mar! Van mij mag het beginnen hoor. @bamapeldoorn, fijn dat alles goed is. En je bent over de kritieke periode heen
Fijn @bamapeldoorn, alweer bijna 13 weken!! Geen last van kwaaltjes? @sesa wat rot dat je van je werkgever niet iets langer respijt krijgt. Hou er wel rekening mee dat als je nog niet 100% hersteld bent! je dit voor je weer aan het werk gaat meld bij je arbo-arts. Want volgens mij heb jij ook een nogal fysiek zwaar beroep. En zwangerschapsgerelateerd ziekteverlof betaalt volledig uit, anders val je onder gewone ziektewet en das minder. Dus niet eerst proberen of het gaat als je weet dat dat niet zo zal zijn. Trouwens, als je nu weeën zou krijgen, doen ze dan meteen een keizersnee bij jou? Wel een heerlijk gevoel hè, dat je kleintje gewoon 'af' is. Hier vandaag gezwommen. Wow wat is dat toch lekker, je voelt geen buik, geen geplette longen, en kunt lekker al je spieren bewegen. Voor herhaling vatbaar...
@emi, dat doe ik zeker! Ik moet 20 jan. Weer beginnen. Mocht de bevalling beginnin krijg ik een spoed sectio gelukkig. Dus van mij mag het beginnen
Bamapeldoorn, mijlpaal! Gefeliciteerd met de "magische" 12 weken! Mar30, vervelend he als je meisje zo onrustig is. T. was de eerste 6 weken erg onrustig en daarna ook nog wel. Vorige week had ze nog een vreselijke kramp ofzo, ze gilde 3 kwartier alles bij elkaar. Had de HP ook nog gebeld maar had haar al een zetpil gegeven en toen kalmeerde ze, maar vond dat wel griezelig hoor! Sesa, eng zeg dat je de kleine niet meer voelde. Altijd naar je gevoel luisteren! Mijn meisje was ineens van de een op andere dag heel stil en de ctg was ook niet goed en daarom ingeleid. Maar ik kan me je schrik zeker voorstellen! Je hebt wel een mooie buik zeg! En alweer 37 weken! Dirkje, wat jammer dat het niet gelukt is! Ook al ben je net gestart, het is toch jammer! Ik ben 3 weken niet geweest omdat de pc weer kapot was en via mobiel is echt niet te doen! Tevens heb ik hier veel gezeur met mijn buren, dat ik me een tijd terug echt depri voelde en het gewoon niet meer zag zitten. Gelukkig heb ik wel MW want ik trek t gewoon niet meer. Ik heb met beneden een gesprek gehad via de woningbouw en zij spant gewoon samen met meneer boven. En wat er gezegd is, het slaat allemaal nergens op. Gister was ik de gallerij aan het soppen en mijn kinderwagen. En ik wilde het water weghalen en kreeg zoonlief een woede uitbarsting omdat hij het perse wilde doen, maar daar had ik gewoon geen zin in, omdat hij met ons buurmeisje aan het spelen was. En hij huilde en was boos. En ineens staat meneer boven over zn gallerij te kijken dat hij erg last had van de kinderen en ik mijn zoon maar naar de speeltuin moest sturen (zie je t voor je een kind vn 4,5 alleen van 3 hoog naar beneden achter de flat). Bovendien was ik bezig dus dacht het niet. Had hij het over fietsjes en stepjes maar die gebruikt mn zoon niet, heel soms een half uurtje maar niet langer. Maar het is dus gister een beetje geescaleerd, was het zo zat met die vent, en zijn grove taalgebruik bij jonge kinderen dat ik gewoon de politie heb gebeld en een melding bij de woningbouw heb gemaakt. Het is zo echt niet lekker wonen. Verder alles goed hoor, kleine meid is alweer ruim 6 maanden en ze groeit gelukkig goed. Bij het cb was ze over de 7 kilo heen en gaat richting de 70cm
Tnx bamjolan, wat een ellende met je buren. Dat ontneemt je echt ue woonplezier. Blij dat het met de kleine goed gehad
Inderdaad, maar ik laat me niet wegpesten Hij van boven maakt s nachts regelmatig herrie van 02.00 tot 04.30. En dan bel ik gewoon de politie! En dan klaagt hij dat ik voor hem bel haha ja er zit een verschil tussen overdags en s nachts! Hij vind dat ik ipv de politie te bellen, maar naar boven moet komen, want de 4 kinderen kunnen wel even alleen thuis blijven in bed. Die vent is niet goed, mooi niet dat ik zoiets doe!
Nee moet je niet doen bamjolan. Ik heb in mijn vorige huis ook zulke prblemen gehad. Ik ben wel weg gegaan omdat ik gewoon bang was. Heb nu een eengezinswoning dus geen onder en bovenburen.
Wat fijn dat alles goed gaat bamapeldoorn! Geniet ervan! bamjolan, echt vervelend die problemen met de buren. Ik heb het ook gehad met mijn onderburen in mijn vorige huis. Er is toen een wijkagent bij geweest en toen was het over. Maar ik voelde me helemaal niet meer op mijn gemak in mijn eigen huis. Ik ben toen, mede door hun maar ook doordat ik een huis met een tuin wilde, verhuisd. Nu woon ik zo fijn en ik heb fantastische buren en mijn zoon heeft ook een vriendje in de straat!! Ik wil niet zeggen dat je moet gaan verhuizen want dat is een heel gedoe natuurlijk met 4 kids, dus ik hoop dat het snel opgelost wordt! Verder jammer dat het niet gelukt is de 1e keer ja bamjolan, maar kun je nagaan hoe de weken voorbij vliegen, ik ben namelijk nu alweer aan de 2e poging toe! Gisteren was mijn zoon jarig en heb ik gewoon gewerkt dus het was druk, morgen vieren we zijn verjaardag ook, vandaag een rustig dagje want hij is naar school. En laat ik nou net vandaag een posi ovutest hebben Dus de donor komt vandaag!
Hallo, Zou ik me misschien aan mogensluiten hierbij? Kik ben Marjan, volgende week 35 jaar en sinds mei bezig met IUI- behandelingen bij het MCK. Op dit moment heb ik de vijfde inseminatie gehad (vorige week) dus nu is het weer afwachten geblazen. Het valt me zwaarder dan kk zelf had verwacht. Ben normaal gesproken de nuchterheid zelve, maar sinds de eerste inseminatie is er geen dag geweest, dat ik er niet aan denk, regelmatig met de nodige emoties. Zeker nu het wat langer lijkt te duren, (ondanks dat het eigenlijk pas ruim vier maandenis) is het soms moeilijk om erin te blijven geloven. Maar opgeven is uiteraard geen optie, zou soms alleen willen dat ik er wat minder mee bezig was....