Welkom bammar Bamjolan hoop dat je probleem met de buren snel is opgelost. Maar ja sommige mensen zoeken ook gewoon iets om ruzie over te maken. Sesa wat een fijn idee dat je zo wie zo over 2 weken je kleintje vast kan houden
Zo spannend Sesa! Bamjolan, wat balen die buren! Ik heb ook last van mijn bovenburen. Heb ze aangesproken, maar houden vol dat zij het niet zijn... Welkom Bammar, het is ook niet niks al die behandelingen. Ik vond het ook heel moeilijk. Bij de 6e keer was het raak en achteraf is het dan best snel gegaan. Feit blijft dat als je er aan begint, je zo snel mogelijk zwanger wilt zijn! Ik ga voor je duimen! En ik duim ook voor jou Dirkje!
Welkom Bammar! Heel herkenbaar wat je zegt over dat je er zoveel mee bezig bent. Het is heel moeilijk om dat niet te doen en de enige tip die ik voor je heb is: zoek afleiding. Probeer met andere (leuke) dingen bezig te zijn en de dagen vliegen voorbij. Ik duim voor je! Sesa waarom krijg je een geplande keizersnee? Ik heb met mijn zoon een spoedkeizersnee gehad.
Bedankt voor jullie warme welkom. Gelukkig heb ik inderdaad afleiding genoeg en krijg ik ook ontzettend veel steun van de mensen om me heen, die er vanaf weten. Komende week ga ik een weekje de zon opzoeken op Kos, en dan ben ik internetloos, maar daarna hoop ik veel met jullie te kunnen delen en een luisterend oor voor jullie te zijn.
@dirkje, vanwege mijn vorige bevalling. Knip, subtotaalruptuur, gebroken stuitje en 3 mnd een fistel gehad bij mijn perineum. Dus ik mocht kiezen ....nou de keuze was snel gemaakt.
Heerlijk bammar, ff een weekjeer tussenuit. En er veel mee bezig zijn, dat houd je helaas niet tegen. Het hielp mij het meest om het maar te accepteren. Ik mocht van mezelf elke poging 1 baby-kadootje kopen. Weggeven kon altijd nog. Na 6 keer KI en 2 keer IUI was het raak! Vrijdag groei echo gehad en bij vk geweest. Kleintje loopt prima op schema en is al ingedaald. Nu nog een beetje dikker worden...
Ja, gewicht zou nu bijna 2700 gram zijn. Alleen zij ze er wel bij dat ze dit niet meenemen in de metingen omdat er een enorme variatie mogelijk is. Ze zou dus ook zomaar een halve kilo meer of minder kunne wegen. Sesa, tis nu echt aftellen voor jou hè? Spannend hoor!
Hey meiden Emi en Sesa, bijna jullie kleintje bij jullie. Spannend hoor. Voor jou zelfs deze week sesa??? Vrijdag?? Superspannend meis, ik zal aan je denken. Is er iemand bij je? Ben zo benieuwd. Ik wilde stemmen op je buik, maar zie je foto er niet bij staan. Oh wat een heerlijk idee, dat je dan eindelijk je kleintje in je armen mag sluiten. Geniet, geniet en nog eens geniet. Hopelijk mag alles voorspoedig verlopen. Denk aan je meis, dikke knuf ook alvast voor de kleine. Ben erg benieuwd of er een jongetje of meisje in je buik zit. Jij w.s nog meer,haha! @Emi, jij dus een meisje in je buik. Ben je al uit de naam? Is er tzt ook iemand bij jouw bevalling? Gaat ook opschieten hoor voor jou. Spannend! En bamapeldoorn ook alweer 14 weken. Hopelijk gaat alles goed met je. Wil je straks weten wat het geslacht is van je kindje? En hoe reageert de omgeving? @bamjolan, wat een narigheid allemaal met die buren van je. Ik zou toch kijken naar huisjes, ook al weet ik dat je liever niet verhuist, maar dit is ook niets. En tuurlijk wil je je niet laten kennen (wegpesten), maar zo ga je er straks nog aan onderdoor. Ik gun je zoveel meer. Je kunt nog beter kleiner wonen, met leuke lieve buren, dan zo ruim als je het nu hebt. Dit is ook niets. Heeft D een leuke verjaardag gehad? Dikke knuffel voor jou @mar, hoe gaat het met jou en de kleine Elin? Ze wordt ook al zo groot. Gaat zo snel allemaal. Geniet van elk moment want voor je het weet zijn ze groot,haha! @Dirkje, ben wel benieuwd wie jij bent, al heb ik wel een vermoeden. Gaat alles goed verder met jullie? @bammar, welkom en geniet van je vakantie straks @oneofakind, hoe is het met jullie? Hier alles oke. Thyrza alweer bijna 11 maanden. Nog even en we kunnen haar feestje vieren. Volgende week moet ze weer naar het cb en helaas dan ook weer die nare prikken. Vind het nu nog bijna rotter, juist omdat ze ouder is en het meer snapt voor mijn gevoel. Ze doet het prima. Ze kruipt, trekt zich overal aan op en brabbelt de oren van je hoofd,haha! Net haar moeder. Ze is nog wel een kleintje, zit nu met haar 11 maanden in maatje 68. Sommige kleertjes zelfs nog 62, maar dat is maar weinig. rompers wel allemaal 62/68 en die zitten nog prima. 74/80 zou ze nu in verzuipen,haha! En denk dat ze met 68 nog wel even doet. Heb wel al veel 74 in huis, dus ook dat krijgt ze wel aan in de winter. Sesa, i'll be wachting you!!! En Emi ook!!
Jeetje alweer bijna 11 maanden!!!!!! Wat gaat dat snel zeg mijn god. Ik ben er ook niet zo heel veel sorry. Niet altijd tijd helaas. Hier mag ik eerst iui proberen en dan daarna icsi dus december gaan we starten. Met ons is het heel goed gelukkig. S word alweer bijna 3.
Musicalfan, hier gaat alles goed. Ze groeit als kool. In tegenstelling tot jouw meisje is die van mij nogal aan de grote kant Ik vind het soms wel moeilijk om alleen ouder te zijn. Ik mis het overleg als ik het even niet meer weet. Ik heb wel mensen om mij heen, maar dat is toch anders. Fijn dat het met jullie ook goed gaat! Alweer bijna een jaar, wat gaat het snel! Dat wordt vast een superfeestje!
Jeetje musicalfan alweer bijna 1!! Bedankt voor je lieve woorden. Donderdag staat de keizersnede gepland. Ik kan niet wachten. Heb sinds gister ook gezwollen benen, voeten en handen. Nog 5 dagen....