(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, dat si soms lastig dat je geen partner hebt. Soms is het ook fijn on alles zelf te beslissen.

@one of a kind.fijn dat je kan beginnen meid. Hievaak gaan ze iui doen?

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja dat is ook zo Sesa. En meestal vind ik het ook prima, maar soms...

3. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, dan heb ik gelukkig vrienden. Daar bespreek ik ook alles mee.

4. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    @ musicalfan gaat heel goed hier alleen af en toe enorm last van bandenpijn. Heb alleen maar leuke reacties gehad. En ja ik wil wel graag weten wat het word niet om alles rose of blauw te maken maar wel iets bewuster kleertjes te kopen.
    @ sesa alvast succes voor je keizersnee al moet ik waarschijnlijk de dokter succes wensen. En heel veel plezier met je ukje
    @ mar dat alleen zijn merk ik nu af en toe ook al want af en toe wil je toch dingen bespreken en dan moet ik toch even wachten tot ik het mn moeder of vriendin kan vragen.

5. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx bamapeldoorn!

6. sesa

sesa Niet meer actief

38 weken! De laatste foto

Bijgevoegde bestanden:

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wauw mooie buik hoor. Is echt hard gegroeid ineens zeg!

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Supermooie buik sesa. Mijn laatste buikfoto was 32 weken. Een weekje erna lag ze al in mijn armen.
    Zo spannend..je kunt vast niet wachten tot het donderdag is. Ik ook niet,haha! Ben zo supernieuwsgierig. Heel veel suc6 en vooral lekker genieten straks

@bamapeldoorn, wat fijn dat alles goed gaat, en idd je wil dingen bespreken, maar gelukkig heb je wel die mensen om je heen. Met een partner kun je ook veel bespreken, maar volgens mij zijn er zat vrouwen die dingen liever met vriendinnen dan met partner bespreken.

@mar, je doet het top zo als bammoeder. En weet je, idd soms mis je die partner wel, maar ik zie zo vaak relaties waarvan ik denk, jeetje volgens mij doet moeder het meeste werk. (is vaak ook zo), maar er zijn zat vaders die alleen de lusten en niet de lasten voor zich nemen. En zie bovenstaande, volgens mij is dat echt zo. Dat vrouwen liever dingen met vriendinnen bespreken. Tuurlijk, zoals momenten als Thyrza ineens kruipt, zich omrolde e.d. is leuk om te delen met je partner, maar ik hang dan meteen aan de telefoon met mijn moeder (of vader) Sowieso is dat mijn steun en toeverlaat evenals nog wat andere lieve vriendinnen en mensen om me heen.
    Zit Elin qua lengte en gewicht in de curve? Het is maar goed dat er zoveel verschillen zijn toch, anders waren we allemaal maar hetzelfde. En Thyrza is klein begonnen, maar ze heeft aardig wat ingehaald. Is ook een heerlijke eter.

9. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx mar en musicalfan. Ja bizar snel gegroeit idd. Mijn buik is huge. Vind je het jammeer musicalfan dat je niet zo'n enorme buik hebt gehad?

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Musicalfan, het is ook een beetje mijn eigen schuld. Ik hou het vaak voor me als ik even niet weet wat ik met haar moet. Niemand kent haar zoals ik haar ken... En gelukkig zijn die momenten er niet vaak hoor. Zoals je zelf al zei, ik zie ook vaak om mij heen dat de vrouwen het meeste werk doen, dus dat is niet heel erg anders.

Elin zit bovenaan het gemiddelde wat lengte betreft en helemaal op de bovenste lijn qua gewicht... Maar ja, kan haar moeilijk op dieet doen. Ze volgt haar lijntje wel netjes hoor. Als ze straks gaat doorslapen, kan er ook weer een fles af. Vannacht 04.20 uur, dus het gaat de goede kant op haha.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik moet denk ik ook gewoon een dagje inplannen dat ze naar mijn ouders/zus gaat en misschien daar ook blijft slapen. Even wat tijd voor mijzelf. Maar dan denk ik weer: wat nou als ze niet wil slapen of overdag veel huilt zoals gisteren (gebeurt eigenlijk nooit hoor). Het is dus niet zo zeer dat ik bang ben haar te missen, maar meer dat ze hun dan misschien tot last is.

Maar goed, ze bieden het wel aan, dus dan weten ze het risico haha. Misschien binnenkort maar even doen...

12. sesa

sesa Niet meer actief

Ik zou er gewoon gebruik van maken mar. Als.je het telkens afslaat bieden ze het straks niet meer aan. Je moet gewoon ff bijtanken. Lekker saunadagje met een vriendin ofzo.

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, mijn buik was idd niet zo huge, maar groot genoeg vond ik. En ik was blij dat mijn zwschap over was ivm het vele spugen. Soms word ik nog weleens verdrietig dat mijn zwschap niet zo fijn was als dat ik had gehoopt. Toch ben ik elke dag dankbaar dat ik het überhaupt hebt mogen meemaken. Zo bijzonder en helaas niet voor iedereen weggelegd.

@mar, ik herken dat heel erg. Kan Thyrza maar moeilijk uit handen geven (bang iemand tot last te zijn). Ze heeft ook nog nooit ergens geslapen. Wel is ze pasgeleden paar uur bij mijn ouders geweest en ben ik naar huis gegaan om bij te slapen (wat helaas niet echt lukte). Voelde me zo schuldig, maar tegelijkertijd was het wel even fijn zo de hele middag beetje te luieren.
    Idd, jij kent je kindje het beste, maar loslaten is gewoon heel erg moeilijk. Ik wist niet dat ik dat ook zo moeilijk zou vinden. Ben wel heel makkelijk altijd geweest om haar uit handen te geven waar ik bij ben. Maar dat is anders, ben je er toch bij.

En Elin groeit dus lekker goed. Beter zo dan dat ze niet goed groeit hoor. Of flesweigeraars...dat lijkt me ook moeilijk.
    Btw, hier ook elke nacht weer een fles. Die was er heel lang af, maar al een tijdje weer terug. Ik was eigenlijk overgegaan naar 2 flessen nog maar overdag. In de avond kreeg ze dan na het eten fles sap en toetje (zat wel tijd tussen, dus niet meteen na het eten). Ging even goed maar nu dus steeds wakker.
    Sowieso slaapt ze heel onrustig en ben ik daardoor ook steeds wakker.
    Ik heb haar nu toch maar net een fles gegeven ipv toetje en sap. Hoop zo dat ze dan weer doorslaapt, al betwijfel ik dat.
    Nou meiden, denk aan jullie en @mar, als er iets is, kun je altijd pb sturen. Of dat nu een vraag is of even je ei kwijt het mag allemaal. Je weet me te vinden. knuf

14. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Dank je wel lieverd!

Klinkt alsof jouw meisje misschien in haar 10 maanden sprong zit?!

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh en Kindival van VSM. Helpt kindjes rustiger slapen. Is dat misschien iets?

16. Bammar

Bammar Lid

6 jul 2013
    88
    1
    8
    Vrouw
    PM
    Hallo meiden,

Sesa......voor jou gaat het erom spannen nu. Na zo,n lange weg, eindelijk een kindje in je armen. Wat moet dat heerlijk zijn.

Even een ego berichtje.
    Ik heb een weekje vakantie gehad, maar echt ontspannend is het niet geweest helaas. Midden in de vakantie ongi geworden, wat dus betekent dat ook ronde vijf niet is gelukt. M,n moed is ver te zoeken, maar hoop houdt ik wel. Wordt er nu al onzeker van, terwijl ik toch pas inronde vijf zit. Vind het op zich niet erg dat het wat langer duurt....als m,n lichaam me maar niet steeds zo in de maling zou nemen.

Ik ben wel blij met dit topic en te lezen dat het bij jullie (uiteindelijk) wel allemaal is gelukt.....dat geeft ook weer een beetje vertrouwen

17. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx bammar en een dikke knuffel voor jou.

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat ontzettend balen weer Bammar! Houd moed hoor, bij mij was het poging 6 raak!

X

19. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Bammar het is altijd vervelend als het niet lukt maar voor je het weet is het raak bij mij was het na 8x was al bezig met afspraken om to kijken of de eileiders wel open zijn.

20. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte bammar. Ik kan het me nog zo goed herinneren, dat gevoel dat het nooit zou gaan lukken als je weer ongesteld bent geworden. En wat voor een enorme invloed het op je hele leven hebt. Uiteindelijk ben ik een jaar bezig geweest, inclusief HSG, achteraf nog best snel, maar daar schiet je nu niets mee op. Lief zijn voor jezelf hoor!

Bamapeldoorn, lijkt me ook lastig om je meisje uit handen te geven, maar aan de andere kant, als je straks weer gaat werken dan moet het toch ook, zie het anders gewoon als alvast wennen daaraan...

Hier gaat alles zijn gangetje. Heb behoorlijk last van het zuur, maar verder niet zoveel klachten. Vanmiddag ook nog heerlijk een half uurtje gezwommen. Nog 2 dagen en dan zou ze al thuis geboren mogen worden. Heel onwerkelijk gevoel. Ik denk ook dat ze gewoon nog wel even zal blijven zitten, tis allemaal nog zo relaxed binnen...

Sesa bij jou ook alles steady? Lijkt me ook niet zo fijn als je nu ineens toch weeën krijgt, terwijl je je zo instelt op 10 oktober.

Deel Deze Pagina