Jippie! Gefeliciteerd sesa, mooie naam! Wel balen dat je zoveel pijn hebt! Veel sterkte, en vergeet niet te genieten!! Hoe vind je zoon het om grote broer te zijn??
Wauw sesa, eindelijk is je kleine meisje er. Van harte gefeliciteerd. Hopelijk voel je je snel iets beter. Vraag gewoon om extra pijnstilling hoor. Mooie naam ook. Geniet, geniet en nog eens geniet van je mooie meisje!
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter sesa!! Ik hoop voor je dat de pijnstillers snel hun werk gaan doen en dat je spoedig herstelt van je operatie. En dan kan het grote genieten beginnen voor je! Wanneer ga je naar het kraamhotel? Ik vind je naam ook heel erg mooi, alleen lijkt hij wel behoorlijk op de roepnaam van mijn kleine spruit... Hoe toevallig!! Maar ze zullen elkaar waarschijnlijk in real life niet zo vaak tegen komen, haha.
Ik heb niet veel puf om overal persoonlijk op te reageren maar bedankt meiden. Ben supergelukkig. Voorlopig blijf ik 3 dagen hier . Bv geven is drama heb na een keer aanleggen al bloed uit beide tepels dus ga nu ff kolven.
Gefeliciteerd Sesa....en hoe toevallig! Mocht ik ooit een meisje krijgen, wilde ik haar ook Feline noemen! Prachtnaam! Ik hoop dat je gauw van haar kunt genieten! Sterkte met de pijn!
Heb je straks hulp als je thuis komt sesa? Bij mij is het zoals verwacht doorgebroken, dus ik ga hand in hand met Bammar op naar de volgende ronde Toch Bammar???
Gefeliciteerd Sesa! Wat een mooie naam! Balen dat je zoveel pijn hebt. Hopelijk voel je je snel wat beter. Geniet van je meisje!
Oh lekker voor je sesa goed geregeld! Is dat Feline op je avatar? Ik zie het niet goed maar ik kan wel al zien dat het een schatje is Ze lijkt best groot! Juist Bammar dat is de juiste instelling..
@dirkje balen hoor dat het heeft doorgezet @sesa wat heeft ze een lekkere hamsterwangen. Echt een schatje
Hè balen weer Dirkje. Maar inderdaad diepe hap adem en op naar de volgende poging! Sesa, wat een heerlijk koppie. En wat is ze al groot!! Hoe gaat het met de bv? Lijkt me supermoeilijk als je meteen in het begin al zoveel last hebt. Hier gisteren drukke dag gehad en vandaag verjaardag.. En daarna ga ik denk ik niets meer plannen, lekker energie sparen..
Sesa, wat een moppie zeg! Fijn dat je nog naar het kraamhotel gaat. Daar kunnen ze je nog even lekker vertroetelen! Emi voor jou komt het ook steeds dichterbij! Spannend! Ben je er klaar voor? Balen van de mislukte pogingen weer meiden, maar idd vol goede moed naar de volgende poging, hoe moeilijk het ook is. Blijven hopen en geloven hoor! Hier gaat mijn meisje vandaag bij opa en oma logeren, spannend (voor mij haha). Ze heeft nu een paar nachten doorgeslapen, dus dat is heel fijn. Hopelijk doet ze dat vannacht ook!
Lekker heb je even rust Mar30! Maar ik begrijp wel dat het spannend is voor het eerst uit logeren. Het was pas mijn 2e poging, bij mijn zoon heeft het 6 maanden geduurd dus ik ga er niet vanuit dat het nu sneller gaat.. Bovendien ben ik weer 5 jaar ouder geworden en dus ook minder vruchtbaar..
Dirkje hopelijk sneller Hier bij zoontje eerste IUI raak. maar toen ik met mijn ex voor een 2e ging lukte het niet door de dagelijkse stress thuis. Hier word het December starten Zo spannend. Ff wat gezeur over de rietjes zaad van dezelfde donor maar maandag moet dat geregeld zijn aangezien ik toestemming heb van de ethische commissie.
Tnx meiden . Ik heb nog steeds geen bv uit de borst kunnen geven. De wonden zijn nog open. Ik ben er zo verdrietig om. Ik had me er zo op verheugd. Ik heb stuwing nu maar moet 3x kolven (30min) voor een voeding.
Zo herkenbaar Sesa! Bij mij had het een andere reden, maar vond het zo moeilijk om geen bv te kunnen geven. Ik moest ook meteen al bijvoeding geven. Bedenk dat niet meer dan je best kunt doen. Het gaat erom dat je meisje het goed doet. Maar ik snap je verdriet helemaal...