(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx meiden. Morgen zijn mijn ouders er gelukkig. Zondagmiddag krijg ik visite. Het heeft ook met de bv ellende te maken dat ik er tegenop zie hoor. Mer mijn zon ben ik 2 dagen na mjn thuiskomst gestopt vanwege de pijn.
    Waarom heb ik toch zo'n gevoelge huid. Het nu het laatste redmiddel...tepelhoedjes. gaat dit ook bervafwaards dan stop ik . Zelfs de lactatiekundige zegt dat ik eralles aan heb gedaan en heeft geen advies meer voor me.

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja door die bv vond ik het ook erg zwaar. Je wil zo graag, maar als het niet gaat... Dat loslaten is het moeilijkst.

3. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en sterkte sesa! Je krijgt nu geen kraamhulp meer? Wel hulp vragen hoor, tis ten slotte niet niks wat je allemaal hebt meegemaakt. Hoe is het trouwens met je buik? Geneest de wond goed? Ik hoop dat je er ook nog van kan genieten! Ik denk dat ik de eerste tijd alleen maar mensen op visite wil die zelf hun koffie maken... (En het liefst een opwarm-prakje meenemen)

Hier gebeurt nog niet zoveel. Op de harde buiken en de wiebelige heupen na. Nou ja nog Max 3,5 week...

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Spannend Emi!

5. sesa

sesa Niet meer actief

@emi, heb geen hulp meer .mijn moeder heeft boodschappen gedaan. Morgen visite en die gaat stofzuigen.
    Vanavond eten we pizza.
    Merk dat mijn buik behoorlijk gevoelig is . Heb de trap al teveel opgelopen. Maar opzich ben ik er beter aan toe dan met mijn bevalling van remy. Vanavond ff wegen. Ben benieuwd wat ik kwijt ben.
    Heb maar vandaag een weegschaal voor fee gehaald. Ze zit nog 200 gram onder haar geboortegewicht en mag dus ook nog niet naar buiten. Het consultatiebureau zit een dorp verder en kan daar niet komen omdat ik ng 2 weken niet auto mag rijden. Moet daar vrijdag heen maar ga bellen of ze niet thuis kunnen komen.

6. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sesa, dat is inderdaad wel direct weer met de beide benen op de grond. Hoe heb je het trouwens gedaan met aangifte doen? En heb je je zoontje nu ook weer bij je? Dat lijkt me dan wel weer fijn, het gezinnetje compleet...
    Ik hoop dat je thuis je draai snel kunt vinden.

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sesa van harte met je dochter Feline en zusje van je grote ventje!
    Vervelend he, dat BV gedoe, ik herken het helemaal, maar als het niet gaat dan gaat het niet!

8. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx bamjolan.

9. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    tepelhoedjes..zucht..ik ken het allemaal. Vaak kunnen ze daar wel beter door drinken, maar is zo'n gedoe. Mijn moppie kon pas zonder na 5,5 maand. En rustig aan doen hoor. Ik reed wel met 2 weken weer, maar ja, ik was het zat om afhankelijk te zijn van op/neer naar mijn dochter in zhuis toen.
    Verzekeringstechnisch is het niet verstandig als er iets gebeurd,maar goed, als ik het echt niet had gekund had ik het niet gedaan.

Hopelijk heb je idd genoeg hulp. En cb kan ook thuis komen. Gewoon bellen. En vooral genieten. Is wel fijn dat je zoon al wat ouder is. Hij kan vast wel al een beetje voor zichzelf zorgen

Geniet van je kinders en hou je taai!

10. sesa

sesa Niet meer actief

Tnx musicalfan. De tepelhoedjes zijn een gedoe maar.....de aanhouder wint.
    Mijn moeder rijdt me vrijdag naarhet cb.
    Hoe is het met jou?

11. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hoe was het bij cb? Fijn dat je moeder meekon.
    Idd, de aanhouder wint qua borstvoeding, maar jijzelf bent ook belangrijk. Verlies jezelf niet uit het oog.

Hier alles zijn gangetje. Meiske alweer bijna 1. 14-11. Dus bezig met voorbereidingen Nijntje verjaardag

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gaat hard he Musicalfan!?
    Hier ook alweer 7 maanden, ruim over de helft pfff haha
    Succes met de voorbereidingen! :D

13. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bamjolan, nogmaals van harte gefeliciteerd! Heb je een fijne dag gehad?
    Ja gaat veels te hard. Moppie is de hele tijd overal aan het optrekken, kruipen (niets is meer veilig) en vooral alles/elk klein dingetje in haar mond stoppen. (vorige week kattenbrokje).
    En ook haar eerste tand door lip tijdens het optrekken en met kin op tafel toen ze naar achteren viel. Zo sneu.

Jouw meiske idd ook alweer 7 maanden. Maar kijk naar je oudste. Je kunt je vast de dag wel herinneren dat je haar kreeg.
    En moet je nu zien. Lekker genieten van je mooie kids.
    Is het iets rustiger nu qua buurman? Ik hoop het zo voor je.

14. sesa

sesa Niet meer actief

Vandaag komt de huisarts op huisbezoek. Voor de spruw van feline. Ze begint ook een verstopt neusje te krijgen.
    Cb komt ook op huisbzoek en mijn nicht komt helpen in huis. Drukke dag.

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    En hoe is het gegaan vandaag Sesa? Zo vervelend die spruw! Heeft Feline er last van?

16. sesa

sesa Niet meer actief

Cb was een intake. Kreeg gelijk te horen dat ik haar verwen door haar inslaap te laten vallen op mijn borst. Baby's mogen best 15min huilen zei ze. Nou ik heb andere dingen gelezen dat je ze de eerste 6mnd niet kan verwennen.

Huisarts heeft nystatine voor de spruw voorgeschreven. Maar het gaat niet aptijd ermee over zei ze.

17. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    CB moet je ook vaak met een korreltje zout nemen hoor..

18. sesa

sesa Niet meer actief

Ja dat klopt dirkje. Ze vroeg ook of ik door ging met de bv. Rare vraag als je net vertelt wat je er allemaal aan hebt gedaan om het te laten slagen.

19. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lekker bij je houden hoor Sesa! Wat een onzin. Ze komt net uit je buik en dan MOET ze al in haar bedje liggen? Niks MOET. Elin sliep heel goed in haar wiegje, dus daarom heb ik dat ook gedaan, maar soms hield ik haar lekker bij me. Gewoon doen waar jij en de kleine meid zich goed bij voelen. Laat ze maar lullen!

20. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    Vandaag naar mn ukje mogen kijken en ik krijg een jongetje. En alles zag er goed uit dus ik ben super tevreden. Vind het zo leuk.

Deel Deze Pagina