(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow bamapeldoorn gefeliciteerd!! Wat snel kunnen ze dat zien! En nu kun je ook gerichter gaan shoppen...

sesa, mij hebben ze ook altijd gezegd dat je die kleintjes het eerste half jaar niet kunt verwennen. En gewoon naar je eigen gevoel luisteren hoor, laat die cb dames maar kletsen.. Zij zijn er voor jou en niet andersom.

Hier weer bezoekje verloskundige gehad. Alles nog steeds rustig en in orde, mijn bloeddruk was zelfs wat naar beneden gegaan. Ik ga nu echt mijn officiële laatste week in, benieuwd of ze al zin krijgt om er zo langzaamaan eens uit te komen.

2. sesa

sesa Niet meer actief

Ik laat ze ook lulle hihk.
    Zo laatste week voor de datum emi. Spanennd hoor. Voel je je goed?
    @bamapeldoorn, van harte meid. Gaat het ook goed met je?

3. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bamapeldoorn wat leuk een klein ventje, gefeliciteerd!
    Nu kun je ook namen gaan bedenken :) Of had je die al klaar liggen??
    Emi spannend, succes met de laatste loodjes!

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wat leuk Bamapeldoorn gefeliciteerd!!

Sesa hier zei het CB ook van die rare dingen mbt de borstvoeding.
    En idd ook dat gewen/verwen bla bla.
    Ik doe lekker mn eigen ding!

Musicalfan, het was een rustig dagje hihih

5. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jee Bamapeldoorn, wat leuk een jongetje! Lekker shoppen!

Emi, spannend hoor. Ze kan ieder moment komen! Hou je het nog een beetje vol?

6. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Wauw, wat leuk bamapeldoorn. Heerlijk een mooi klein stoer mannetje. Idd, kun je straks gericht gaan shoppen. Leuk!

Emi, spannend meis, de laatste loodjes, ik denk aan je. Ben benieuwd wanneer ze zich aan gaat dienen

@sesa, laat cb idd maar kletsen. Hier de laatste keer ook maar gewoon geluisterd. Ik doe toch waarvan ik denk dat het het beste is voor mijn moppie. En dat moet jij ook lekker doen. gaat het nu wel met de bv? En de pijn e.d. Hopelijk is dat al verdwenen of gaat het iig stukken beter.

@bamjolan, rustig kan ook gezellig zijn, want je hebt het mooiste/liefste toch al om je heen

@dirkje, hoe is het verder met jou

7. sesa

sesa Niet meer actief

@musicalfan, ip gaat de bv goed , met tepelhoedje. Ze zit alleen nog niet op haar geboorte gewicht. Dus weet niet of ze genoeg voeding krijgt.

8. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    musicalfan wel goed dank je, denk dat morgen de donor weer komt.

9. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    @emi spannend de laatste week kan je haar eindelijk vasthouden
    @ sesa met mijzelf gaat ook alles goed moet het iets rustiger aandpen ivm bandenpijn. wat vooral inhoud op het werk niet alles zelf willen doen.
    @ dirkje succes maar weer ga weer voor je duimen
    @ ego de naam had ik al bedacht dat word nl w.ytze een echte friese naam. en als 2e naam krijgt ie de naam van mn vader g.osse want ik wil hem wel vernoemen maar niet als 1e naam

10. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    o ja iedereen bedankt voor jullie reactie.

11. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel allemaal voor het meeleven. Ik ga het nu inderdaad toch wel een klein beetje zat worden. Niet omdat het zo zwaar is, maar gewoon omdat ik zo nieuwschierig ben en alles nu echt wel voorbereid en klaar is. En als het goed is is de kleine ook af, dus kom dan ook maar... Geduld is duidelijk niet mijn sterkste kant. Tegelijk voel ik eigenlijk nog maar heel weinig verandering, dus voor hetzelfde geld duurt het gewoon nog ruim twee weken. Gelukkig is ze nog wel heel bewegelijk, dus ik maak me niet echt zorgen of zo...

Sesa, fijn dat je meisje nu met tepelhoedje wel drinkt. Nu maar hopen dat ze ook voldoende aankomt. Maar als jij een tevreden kindje hebt, dat niet ieder uur komt, is het toch goed? Die grafieken waar ze aan moeten voldoen zijn ook maar gemiddeldes... Vooral goed naar je eigen gevoel luisteren zou ik zeggen, maar volgens mij doe je dat wel..

Bamapeldoorn, goh hè nu al de naam bekend. Ik dacht dat ik snel was, maar jij kan er ook wat van! Ik heb hier trouwens de tweede naam vorige week nog veranderd, maar de roepnaam had ik ook al voor mijn zwangerschap op een staan.. Lekker genieten meid!

12. sesa

sesa Niet meer actief

@Emi, precies. ze is bijna op geboorte gewicht en overdag moet ik haar soms wakker maken voor voeding dus zit wel goed denk ik. Je kan alleen lastig discreet voeden met hoedje.\

Nog ff een tip voor de aanstaande/verse moeders. Als je het geboortekaartje bij de plus en c1000 inleverd krijg je gratis boodschappenpaketten. Bij de apotheek krijg je ook een tasje.

13. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Emi, nog rustig bij jou?

Hier weet ik het even niet deze maand. Altijd een regelmatige cyclus en ei gevonden, maar deze keer nog niet. Misschien heb ik hem gemist maar dat lijkt me ook raar. Donor komt toch maar vanavond, we zien het wel..

14. sesa

sesa Niet meer actief

Vervelend dirkje!

15. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja is het wel sesa, maar ik merk toch dat ik er wat relaxter in sta dan bij mijn zoon, ik denk omdat ik er al 1 heb en ik weet dat het kan, gewoon een kwestie van geduld..
    Hoe is het met je meisje?

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Vervelend Dirkje, dat ineens je ei verdwenen lijkt!
    Het is misschien niet zo erg omdat je al een kleintje hebt, maar kan me best voorstellen dat je baalt haha!

17. sesa

sesa Niet meer actief

Het gaat redelijk. Savonds blijft ze huilen/gillen. Zelf na de bv wil ze weer zuigen. Kan haar niet blijven aanleggen. Ik moet ook kunnen eten ed. Tegenwoordig proef ik mijn eten niet meer...ik schrok het naar binnen.
    Ik heb alles geprobeerd incl. Laten huilen alleen in haar bedje. Ik heb toch ook maar een speen erbij gehaald. Ik word er gek van. Je gaat twijfelen...heb ik wel genoeg voeding? Ze gilt ook echt zo overstuur.

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja wat kan je daar onzeker van worden he? Maar goed, als ze alleen 's avonds huilt dan zal het niet met de voeding te maken hebben toch? Dan zou ze dan overdag ook doen? Misschien zijn het, hoe vervelend ook, de bekende huiluurtjes?

19. sesa

sesa Niet meer actief

Kunnen ook krampjes ziijn maar blijt lastig

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sesa hoor je niks van voeding terugkomen?
    S had toen al verborgen reflux en schreeuwde het ook uit.
    Schijnbaar zijn er kindjes die dan ook willen blijven drinken.

Deel Deze Pagina