(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

ben bij de huisarts geweest. ze zag dat ik er ook helemaal doorheen zat. adies: zorgen dat iemand 6 uur op haar gaat passen zodat ik kan gaan slapen. 2x 1,5 uur per dag is teweinig,.eigenlijk of fulltime kolven of stoppen met de bv. flesjes indikken en medicijnen voor reflex.
    ik wil niet stoppen met de bv. dat is het enige moment zo ze lief en tevreden is. als ik dat weghaal dan heb ik helemaal geen leuke momenten meer.
    dnsdag terug naar de huisarts en dan een beslissing nemen.
    waarom heerst er een vloek op de bv!!

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Het is zwaar Sesa... Ik heb de eerste weken ook bv gegeven en gekolft en bijvoeding middels fles. Ik trok dat ook niet. En uiteindelijk bv gaan geven een flesje als aanvulling. Kolven alleen als het niet anders kom. Je hebt best kans dat, als je gaat kolven en indikken, je ook een heel tevreden meisje krijgt! En anders geef je bijv 's ochtend en 's avonds de borst en de rest kolven? Heb ik uiteindelijk ook gedaan.

Succes meis. Moeilijke beslissing. Eerst maar een bijtanken.

3. sesa

sesa Niet meer actief

@mar dat zou kunnen maar ik moet 2x kolven voor een voeding. Ik ben zo verdrietig. Nu lukt de bv eindelijk moet ik tch stoppen . Al.die pijn en frustratie voor niets geweest.
    Zodra ik haar neerleg na de voeding gaat ze gillen. Het wordt met de dag erger. Allen als ik rechtop zit en zij op mijn borst ligt gaat het.

4. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tuurlijk ben je verdrietig! Was ik ook erorm. Je doet zo je best en dan dit! Maar ja als je meisje nu zoveel huilt en pijn heeft vd reflex... Het blijft gewoon klote. Je hebt er zo hard voor geknokt. Ik snap alleen niet waarom je geen bv meer kan geven. Kunnen ze geen medicijnen voorschrijven? En erzijn ook allemaal tips toch (30 min rechtop na voeding etc etc). Niet elke baby met reflex hoedt toch meteen te stoppen met het krijgen vd borst?

5. sesa

sesa Niet meer actief

@mar , ik krijg medicijnen.ik ga ze zo halen. Maar als het na een week niet werkt moet ik of fulltime kolven of stoppen. Ik kolf geen volledge fles dus moet dan stoppen.

6. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ok nu snap ik het. Ik hoop dat de medicijnen gaan werken en je gewoon lekker bv kan blijven geven! Ik ga voor jullie duimen!

7. sesa

sesa Niet meer actief

Zo vandaag naar de kinderarts. Was gister einde vd middag weer bij de ha geweest. Nu stopte ze niet meer met gillen. Dus kan vandaag naar het ziekenhuis.

8. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Wat erg meid.
    Goedzo hoor dat je snel terecht kan!

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Wat vervelend Sesa! Maar wel fijn dat je voor het weekend nig bij de ka terecht kan! Hopelijk kunnen ze je lieve meisje helpen!

10. dirkje82

dirkje82 Actief lid

30 jul 2013
    196
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje sesa wat naar allemaal, dit is vast niet hoe je je het had voorgesteld.. Maar het komt echt wel goed meid, gelukkig kan er nu actie ondernomen worden! Sterkte!

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    En Sesa, wat zei de kinderarts?

12. sesa

sesa Niet meer actief

Hey dames, ff een berichtje van mij. ik heb het zooo druk. De kinderarts zegt ook dat ze reflex heeft. Er is niet veel aan te doen behalve medicijnen en leefregels. mag maar om de 3 uur voeden...dus niet on demand en 's nachts maat 1x. Rekken met speen dus. Moet haar inbakenen en een draagdoek voor na de voeding. moet voor en na iedere bv nutriton aanmaken met 10 ml bv(is dus niet te doen, wanneer moet ik kolven?heb geen id).
    Moet naar de fysio voor houdingen te leren en inbaker advies.

Ik doe alleen nutriton voor de bv, daarna wil ze niet meer. Het is zo dik als zware pap en het is nog een zuigeling. Ze krijgt het haast nietr naar binnen. en als ik het niet kan aanmaken met bv moet het met nutramigen ivm mijn allergieen.

Als dit alles niet lukt moet ik bellen en dan worden we 5 dagen opgenomen. Met de nutriton slaapt ze langer maar dat is omdat de maag langzamer leegt dus eigenlijk krijgt ze dus minder voeding binnen.

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Sesa, wat een gedoe. Maar wel fijn dat er uitsluitsel is en oplossingen zijn aangedragen! Hopelijk gaat het snel beter met je meisje en dus ook met jou!

X

14. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
  15. sesa

sesa Niet meer actief

tnx meiden....ik zit er zo doorheen. ik wil genieten maar blijf alleen maar huilen. word er niet goed van

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is toch logisch meis! Zo had je je kraamtijd natuurlijk helemaal niet voorgesteld! Lekker laten gaan die tranen. Ik heb ook zo veel gehuild in het begin. Het is ook allemaal niet niks. Zou raar zijn als het je jiks zou doen.

Vraag vandaag of een goede vriendin of familie langskomt. Even je zinnen verzetten. Komt allemaal goed, echt!

X

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Sesa dikke knuffel.

Bekijk je hoe het gaat meid.
    Hier ook 2 a 3 weken geklooid en uiteindelijk dus overgestapt over NAN AR.
    Als je er echt onderdoor gaat kies dan voor jezelf en geen pijn voor je meisje.
    Ik zeg echt neit dat je met bv moet stoppen maar kijk het je aan.
    Ik snap het van het kolven etc was 12 uur bezig met kolven.
    En ex gaf ook geen fles dus was ook op toen.
    Maar dat gebeurd me niet meer!!

Maar toen je me vertelde hoe F. eline deed dacht ik direct reflux!

18. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Kijk ook naar de ontlasting!
    Kan zijn dat ze moeilijker gaat poepen.
    S kon niet meer poepen.
    En NAN is verdikt met maiszetmeel en niet met nutriton.

19. emi12

emi12 Actief lid

11 apr 2012
    200
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo, weer even bijgelezen. Jeetje sesa, wat ontzettend vervelend allemaal zeg. Ik heb respect voor je doorzettingsvermogen, maar let op dat je er niet helemaal aan onderdoor gaat. Volgens mij heeft feline net zoveel baat bij een gelukkige moeder als aan borstvoeding.

Hier gaat alles eigenlijk heel goed. De bevalling heeft 13 uur geduurd en is uiteindelijk in het ziekenhuis geëindigd omdat het hoofdje scheef lag en ze dus niet goed wilde indalen. Drie uur ns de bevalling mochten we al naar huis. De eerste 4 nachten hebben mijn ouders bij mij geslapen, inmiddels doe ik ook de nachten alleen. Morgen voor het laatst kraamzorg en dan mag ik het allemaal zelf proberen. De kleine meid is erg tevreden, drinkt goed en slaapt snachts ruim drie uur achter elkaar. Zelfs mijn bv doet wat ie moet doen.
    Sorrie als ik niet zoveel online ben, maar zit nog even te veel op mijn roze wolk.

20. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83

Dat bedoel ik!

Deel Deze Pagina