Volgens mij is iedereen druk in deze tijd van het jaar Ik ga in ieder geval voor je duimen one of a kind dat je de 22e een iui hebt
Veel succes weer one of à kind. Hier inderdaad druk met van alles en nog wat. Het leven gaat langzaam weer wat normaler worden. Al zijn dit altijd wat rare tijden. Mijn kleine meisje heeft woensdag haar eerste enting gehad en is er nu nog steeds slaperig van. Wel zielig om te zien. Hopelijk is het snel over. Iedereen hele fijne dagen gewenst alvast.
Dag meiden, ik val hier midden in een volgens mij heel intiem clubje maar ik zou toch heel erg graag om het hoekje een klein beetje mee willen gluren. Als dat mag... Ik ben 37 en heb net mijn eerste inseminatie achter de rug bij KID Centrum Amsterdam. Ik voel helemaal niks dus ga er vanuit dat het niet raak is en dat is niet zo erg. ik ben ooit zwanger geweest, 3 jaar geleden: maar dat mondde uit in een miskraam. dat was met mijn toenmalige partner. Ik heb met hem dik een jaar geprobeerd zwanger te worden en dat is dus 1x gelukt: de eerste poging, en die ging mis. daarna nooit meer zwanger geraakt. Ik zou zo graag wat meer zekerheid willen voelen over de kansen nu ik toch al 37 ben. Ik word in september 38 dus nog niet zo lang 37, maar toch... als ik lees dat ik maar 8% kans heb per maand zwanger te worden word ik heel onrustig. Ik vind het dus heel fijn mee te lezen met mensen bij wie het is gelukt! liefs, Mensje
oh spannend! ik zit nu op dag 8 na de inseminatie, voel af en toe wat steekjes maar ik ken dat: je kunt jezelf gek maken! Fijn dat er hier ook mensen zijn die 'nog' bezig zijn, ik hoop natuurlijk heel kort nog.
ik heb vanmorgen een kersttestje gedaan en die was negatief! Ik voel me niet in mineur, het zou wel heel erg bizar zijn als ik nu meteen zwanger was geraakt. het enige wat ik 'jammer' vind is dat als het deze ronde raak was geweest ik op exact dezelfde dag was uitgerekend als mijn moeder van mij op dezelfde leeftijd ook (zij was ook 37 toen ze zwanger van me werd). Mijn moeders verhaal gaat best een beetje gelijk op met dat van mij met relaties en kinderwensen en mijn moeder heeft ook ooit overwogen alleen kinderen te krijgen, dus dat leek me zo fantastisch mooi en rond... Maar: dat zal mijn kerstsentiment zijn. Ik voel me prima en ga moedig voorwaarts. 2014 wordt ons jaar! En jij, voel jij al iets? Hoe lang ben je eigenlijk beziggeweest met je eerste kindje? En zit je bij Geertgen? Fijne kerst!
Spannend Mensje en One of kind! Mensje, ik ben ook in behandeling geweest in Amsterdam. Poging 6 was raak! En idd iedere maand voelde ik wel iets, tot die laatste keer en toen was het raak. Spannende tijden!
Mensje76 ik wil toch even reageren voor jou en misschien ook voor andere. Ik lees af en toe nog mee en wil graag de mensen die zo enorm graag uitkijken naar een goeie zwangerschapstest een hart onder de riem steken. Ik ben uit hetzelfde goeie bouwjaar als jij en heb ook eerder een miskraam gehad. Jaren geleden in een relatie, inmiddels ben ik nu moeder van een heel lief en mooi jongetje sinds 5 weken. Mijn eerste IUI was direct raak, te mooi om waar te zijn natuurlijk. Ik wil hiermee aangeven dat in het gehele traject naar mijn eerste IUI ik behoorlijk wat hobbels heb ervaren van andere denk aan gewicht, leeftijd, gezondheidsklachtjes en verwachtingspatronen etc. Dit alles zegt niets over hoe het gaat lopen. Wees niet te streng voor jezelf en blijf positief denken!
Do van harte gefeliciteerd meid! Is idd uitzonderlijk. Ook hier van mijn zoontje direct de 1e IUI zwanger. Ik loop in UZ Brussel trouwens Mijn zoontje is daar ook verwekt. Mensje hoeveel dpo zit je nu?
wow Do, dat is inderdaad een hart onder de riem! Ik moet je eerlijk zeggen dat dat toch wel mijn allergrootste angst is: dat ik gewoon te laat ben en dat ik daar pas achter kom als het echt te laat is. Ik heb met een partner ooit proberen kinderen te krijgen, ik ben 1x zwanger geraakt (de eerste keer) en dat werd een MK. Daarna hebben we 18 maanden geprobeerd zonder succes. Mijn ondertussen ex heeft een nieuwe vriendin die hij vrij snel zwanger heeft gemaakt (grrrr). Ik kan, als ik me niet zo goed voel, dan heel erg doemgedachtes krijgen dat het mij niet gegund is. Maar: ik probeer ook positief te blijven, en dat lukt redelijk goed! Mar: wat leuk te horen dat je ook bij KID Centrum bent geweest en met succes! Er zijn maar weinig online vrouwen volgens mij die via A'dam proberen een kindje te krijgen... Weet jij bv of die cupjesmanier ongeveer even veel slagingskansen heeft als IUI? Ik heb het nu een keer gedaan en vond het zo onwerkelijk! Ik dacht: als ze gewoon een beetje troebel water bij me injecteren geloof ik het ook. Ik heb er zo vreselijk veel zin in! Al lees ik hier ook wel zo af en toe verhalen dat het afschuwelijk zwaar is... Ervaren jullie dat ook? fijne dagen!
oh en One of a Kind: ik heb een app die zegt dat ik 1 dag overtijd ben, maar ik denk dat als ik goed terugreken ik vrijdag 13 dec geovuleerd heb, dus dan zou ik morgen ongesteld moeten worden. Mijn temperatuur is nog steeds hoog. Maar: bij mij is het wel zo dat als die daalt ik ook dezelfde dag ongesteld word. Kan dus nog alle kanten op! Maar ik heb NIETS van wat je vaak hoort dat koffie en alcohol niet meer smaakt, je je raar voelt, of iets in die hoek. Bovendien ben ik een keer zwanger geweest en toen had ik absurd pijnlijke borsten, die heb ik nu ook niet. Dus: ik ga uit van niet!
Mensje voor mijn zoon heb ik een mk van een 2ling gehad. En had toen ook geen pijnlijke borsten. Het enigste symptoom wat ik bij de 2 zwangerschappen had, was dat ik de utrogestan ( heb ik aan fert arts gevraagd) niet meer goed en diep naar binnen kreeg. Dus normaal heb je ongeveer dag 5 tot dag 7 zoiets innesteling. Ben al aan het voelen dan of het al nauwer word daarbinnen * schaam*
Welkom mensje, erg spannend en ook voor jou one of a kind! En 1 troost, dat je niks voelt zegt ook niks, ik ben nu voor de 2e keer zwanger en heb net als bij mijn zoon amper symptomen.. Probeer je in ieder geval niet gek te laten maken, hoe moeilijk dat ook is
bizar toch eigenlijk dat de verschillen zo groot zijn! Mijn moeder voelde al toen ze net vruchtbaar seks had gehad dat het raak was... en een vriendin van mij ook. Zij konden dat beiden natuurlijk pas achteraf concluderen, maar die vriendin zei: ik wist het gewoon. Ik denk dan: ik ben er zo op gefocust: elk mini kleine subtiele steekje en symptoompje wordt geregistreerd, haha! Spannend one of a kind, die tweede week is killing he? Die lijkt wel een eeuwigheid te duren... gefeliciteerd Dirkje! Waar ben jij zwanger geraakt (rare vraag eigenlijk, maar hier best normaal...
Mensje, dat lijkt me ook geweldig als je al voelt dat het raak is! Waar ben je zwanger geraakt klinkt wel grappig hihi, maar dat is inderdaad ook wel normaal hier Maar ik ben gewoon thuis zwanger geraakt, door middel van zi (zelfinseminatie).
Do gefeliciteerd! Mensje, volgens mij is 70% na 6 maanden (en dus 6 inseminaties) zwanger dmv de cupjes. Dat beweert KID Amsterdam althans. En bij mij klopte het haha. Wat die symptomen betreft. Ik voelde helemaal niks hoor! Gewoon nog trek in koffie etc. Dus dat zegt allemaal niks. En het was bij mij ook niet zo dat ik dacht: nu weet ik zeker dat ik zwanger ben!