Hier ook helemaal geen symptomen. Geen last van mn boops gehad niet misselijk. Kon alles gewoon eten en drinken. Was alleen moe. Maar daar heb je niet zo heel veel last van. In ieder geval succes en ik duim voor jullie voor een positest
Goedemorgen!! Hier ook alle feestdagen weer overleefd. Mijn buikje begint mooi te groeien, ik ben druk bezig met het kamertje. Van het weekend de vloer gereinigd en nu op naar het schilderen. Nog een kleine 2 weken en dan de 20 weken echo (op 19 weken).... dus erg spannend en leuk!! Ik wist meteen dat ik zwanger was bij deze 2de ICSI. De dag na de terugplaatsing kwam er een gevoel over me heen waardoor ik het wist. Ik heb die 2 wachtweken ook heel rustig ervaren. Was heel raar en bijzonder want dat had ik alle pogingen daarvoor nooit gehad. Succes meiden met wachten!!
Ha Elise, ik zie dat jij ook een behoorlijk traject hebt gehad, maar gelukkig wel met resultaat. Met ICSI lijkt me sowieso dat het anders gaat want je hebt denk ik niet die week wachttijd voor de innesteling, of wel? Bij mij is het vreemdgenoeg zo dat ik altijd de eerste week na mijn ovulatie van alles voel rommelen in mijn buik: steken, pijn in mijn borsten, misselijk, en dan die tweede week is het heel rustig. Ik ben heel benieuwd! Ga in het nieuwe jaar proberen iets gezonder te zijn met eten (vooral de regelmaat, ik eet wel gezond maar iets te onrustig) en minderen met alle slechte dingen. Niet alleen voor meer vruchtbaarheid, maar vooral voor mijn eigen welzijn! Fijne dag allemaal! ps: One of a Kind, hoe voel jij je?
Dat het heel erg nauw word daar beneden en de bmm erg hoog zit. Maar was mijn idee maar, vandaag niks meer
hallo allemaal Ik heb net even snel een paar blz`s gelezen. Wil graag ook hier gezellig met jullie meekletsen. Ik ben Diana, 25 jaar en sinds 20 november super trotse mama van Floor. Ik heb net zoals jullie ook bewust gekozen om het alleen te doen. Ik ben bij Geertgen geweest. Erg fijn behandeld daar. Gekozen voor deal-ivf en na de 2e poging was het raak. Na een zwangerschap van 37 + 6 ben ik bevallen van Floor. De bevalling was best heftig,... maar uiteindelijk kon ik haar na bijna 10 in me armen sluiten. Ze is natuurlijk het liefste en mooiste meisje van de wereld. hihi. Na een start met kleine opstartprobleempjes gaat het nu super goed met ons. Geniet iedere dag zo van haar. Werk op een kinderdagverblijf, maar kan Floor straks bij mijn ouders brengen als ik weer ga werken. Niet dat ik haar niet op een kinderdagverblijf wil maar dit scheelt zoveel financieel. Verder nog vragen.... stel ze gerust.
Na hoeveel kid's was het eigenlijk bij de meesten raak hier? Bij zoontje dus iui 1 maar nu dus mislukt.
Gefeliciteerd!!! Allemaal de beste wensen voor het nieuwe jaar! Hier alles goed! T. kreeg op 1 januari haar eerste tandje hihihi 31 December zat er nog niks. Ze staat nu ook, trekt haarzelf op en stapt voorzicht langs de tafel. Ze is nu bijna 10 maanden, gaat echt snel! Gister kreeg ze voor het eerst een koekje, gesmuld heeft ze ervan haha
Wat fijn dat het zo goed gaat Bamjolan! Ben benieuwd wanneer hier het eerste tandje verschijnt. Ze heeft vuurrode wangen, kwijlt als een malle en is de hele dag op haar en mijn vingers aan het kauwen, maar ik zie nog niks....
Mijn andere kids waren sneller met tandjes haha maar komt vanzelf wel. Kan best zijn dat je meisje er mee bezig is hoor! Ben benieuwd!