Hahaah er worden ook veel meiden verwekt via kid. Ik was bij mijn zoon verbaasd dat het een jongen was. En nu was ik weer verbaasd hahaha
Dankje Bamapeldoorn! We hebben T.hyrza en K.yano's verjaardag samen gevierd afgelopen zaterdag. Vandaag is ze echt jarig, wat is het toch vlug gegaan allemaal! Ik mis het wel hoor haha maar dat zal iedereen wel hebben denk ik hihi Fijne avond!!
Gefeliciteerd nog Bamjolan! Vond ze het een beetje leuk al die aandacht? Wat gaat de tijd snel he? Een cliché, maar zo waar! Mijn meisje is alweer bijna 9 maanden. Nog even en we gaan haar verjaardag ook vieren. Krijg al een brok in m'n keel als ik er alleen al aan denk, haha. Ik geniet iedere dag van haar (ok soms een dagje wat minder haha)! X
Mar het gaat idd snel! De aandacht vond ze wel wat maar 's avonds was ze helemaal van slag! Beetje woelen etc. Arm ding haha Word ook echt ondernemend, pakt alles wat niet mag hahaha En als ze een koekje ziet (mariakaakje) dan gilt ze alles bij elkaar hahaha want die wil ze dan hebben. Klein muppie!
Alles is nog rustig hier. Morgen naar het zh voor echo kijken of hij ondertussen is ingedaald. Als dat niet zo is willen ze dat ik in het zh beval en anders mag ik in het geboortecentrum bevallen.
Bamapeldoorn hoe is het daar? Ben benieuwd of er al iets gaande is!! In ieder geval succes, mocht het nog niet gebeurd zijn!!
hey dames ik ben woensdagavond na een spoedkeizersnede bevallen van W.ytze meneer is 54cm lang en 3948 gram.
Jippie gefeliciteerd bamapeldoorn met je zoon! We horen later nog wel waarom de keizersnee enz denk ik? Goed herstel en geniet ervan!! Oh en dames mijn poes is ook zwanger hihi.
Gefeliciteerd Bamapeldoorn! Lekker genieten nu! En Dirkje, lekker samen net de poes zwanger zijn. Gezelllig!!!!
Zeg meiden vonden jullie een naam ook zo moeilijk. Had verwacht nu alleen veel makkelijker dus niet pfff.
Haha ja Mar30 was niet helemaal de bedoeling maar ach, ik vind er wel goede baasjes voor Gisteren de echo gezien bij mijn poes, bijzonder ook op ook eens het hartje van een poesje te zien kloppen!! one of a kind, ik vind het bij een meisje veel makkelijker en heb die dan ook al een poosje klaarliggen, bij een jongen was ik er echt niet uitgekomen voor mijn gevoel.. Wat je misschien een keer kunt doen als je tijd/zin hebt, is op de site van de svb kijken, daar staat een lijst van alle namen die vorig jaar gegeven zijn Succes!
Hallo dames, Ik heb hier een hele tijd geleden wel eens meegeschreven. Toen heb ik echter even een beetje afstand genomen van het "bam" idee, maar het begint weer te kriebelen of nou ja, ik kan het niet meer negeren. Ook mijn zoontje wordt steeds groter..hij is bijna 5..en ik tik de 30 bijna aan dus mijn eierstokken lijken wel de klokken van de Big Ben Alleen heb ik geen idee hoe ik op een veilige manier aan een donor kom. Via de kliniek is voor mij niet te doen, want kosten eigen risico, kosten inschrijven zaadbank en reiskosten loopt toch al gaw flink in de papieren. Iemand van internet "afplukken" vind ik eng, omdat ik er talent voor schijn te hebben om net de verkeerde uit te kiezen met alle gevolgen van dien. Ik hoop dat ik toch een manier ga vinden. ..