Even snel een berichtje vandaag mocht ik al naar huis dus dat is een enorm plus punt en heel fijn. Het is een keizersnee geworden omdat ik na 4 uur lang persweeen te hebben weg gepuft te hebben op 9 cm bleef zitten en die laatste cm niet weg wilde. Daarom heeft gyn besloten we halen hem. Beter voor moeder en kind. Ik zelf was al zo uitgeput dat het me weinig kon schelen.
Gefeliciteerd Bamapeldoorn! Geniet ervan! Krystalhelder, ik heb mijn donor toendertijd (2001) leren kennen via internet, was heel gewaagd en tegenwoordig hoor je zoveel ellende dat je zelf ook niet meer weet waar je goed aan doet! Kliniek wilde mij ook niet helpen (was destijds 18 jaar en veels te jong in hun ogen).
Welkom (terug) kristalhelder! Spannend, dat je voor een 2e wil gaan! Persoonlijk heb ik mijn donor wel via internet gevonden. Ook ik was daar een beetje huiverig voor, maar ik heb het geluk gehad meteen een hele leuke man gevonden te hebben. Ik heb eerst een tijdje met hem heen en weer gemaild, en toen hebben we afgesproken op een openbare ruimte en het klikte. Mijn ouders hebben hem later overigens ook ontmoet. Dus het kan zeker goed gaan via internet! Zie mijn banner, ik verwacht nu mijn 2e kindje van dezelfde donor, ik heb een zoon van 4,5 jaar. Ik zou zeggen volg je gevoel, spreek niet meteen af maar leer hem eerst wat beter kennen via de mail. Succes, en mocht je vragen hebben je zit hier op de goede plek met veel ervaringsdeskundigen @ bamapeldoorn, fijn dat je alweer thuis bent! Geniet ervan!
Hoe is het nu met iedereen? Bamapeldoorn hoe gaat het met het kleine ventje? Dirkje al uit de naam? De dreumesjes van hier alles goed mee?! Hier vandaag 20 weken echo gehad en het is nog steeds een meisje en gelukkig alles goed!
One of a kind, mooi dat de 20 weken echo goed is! Dat is toch weer een opluchting he! Ja ik ben wel uit de naam, en jij? Hier bijna 25 weken, babykamer is geverfd en meubeltjes staan in elkaar, mijn zoon heeft me ook echt geholpen zo lief! Over een paar weekjes nog even op vakantie, en dan schiet mijn verlof al op, de weken gaan snel!
Ja hier ook eindelijk uit de naam een mediteraanse net als mijn zoon haha. Wat leuk zeg dat jullie ook al zover klaar zijn. Hier ook dankzij mijn ouders hulp ook.
Hoi meiden, Mag ik me bij jullie aansluiten? Ik zal me even voorstellen, ben reeds moeder van een zoontje (nu 2 jaar oud) en wil graag een 2e kindje (via KID).
Dank je one of a kind Ik heb me onlangs ingeschreven bij Rijnstate in Arnhem, heeft er iemand ervaring met Rijnstate? Toen ik me telefonisch aanmeldde gaf die vrouw aan dat het ongeveer 5 maanden zou duren tot de intake en als ik 'goed gekeurd' zou zijn ik 3 maanden na intake kon starten met de behandeling. Het zou natuurlijk fantastisch zijn als de wachttijden indd zo kort zouden zijn maar ik houd meer in mijn hoofd dat ik toch wel een jaar zal moeten wachten tot de behandeling echt van start gaat. Heeft er iemand ervaring met Rijnstate? Wat kan ik verwachten?
Hallo, Ik heb een vraagje en hoop dat één van jullie hierop antwoord kan geven: Enige tijd geleden heb ik me zowel bij UMC Utrecht als bij Rijnstate Arnhem aangemeld voor KID, bij beide moet ik de intakegesprekken voor KID nog ingaan. Maar mag je wel bij 2 verschillende ziekenhuizen de intakegesprekken doorlopen? Bedoel krijg ik hier geen problemen mee met mijn zorgverzekeraar (CZ)?
Meid kan je helaas hierover niks beantwoorden want ik ben in België geweest. En door mijn werk ook in België verzekerd dus aan mij heb je helaas niks hier sorry
Hallo allemaal, Ik ben na lange tijd weer terug op het forum! Heb me een maand geleden ingeschreven in Amsterdam voor KID. Heb een zoontje van bijna 3jaar. Ben benieuwd naar hoe jullie het ervaren allemaal. Ben Soma wel bang voor de reactie van mensen uit mijn omgeving! X
dames ik meld mij hier niet als bam moeder maar als vrouw van een man die wil gaan doneren. zelf hebben wij een dochter via een draagmoeder en dat is zo super mooi en we zijn zo dankbaar dat we graag een alleenstaande vrouw of een lesbisch stel willen helpen met hun wens. wij zouden graag wel weten wie we helpen en dus wil mij man niet doneren via een sperma bank. maar er zij er vast genoeg die zelf een donor zoeken. we zoeken dus een vrouw die via zelf inseminatie en met donor contract wil werken. en ik ben eigenlijk benieuwd naar ervaringen en hoe jullie aan de donor zijn gekomen of misschien is hier wel de vrouw aanwezig die wij kunnen helpen.
Wat een mooi gebaar dat jullie dit willen doen. Ik sta momenteel op de wachtlijst voor een donor, helaas is de wachttijd erg lang bij de ziekenhuizen die alleenstaande helpen. Zelf heb ik wel eerst gekeken of ik het via het internet wilde zoeken maar vond dat toch wel een beetje eng, je weet niet met wie je te maken hebt (evt. erfelijke ziektes, soa's, algemene gezondheid van de man en sommige mannen zijn uit op seks) Een vriend van me die ik al 16 jaar ken wilde wel donoren maar ik vond hem weer te dichtbij staan. Wat voor iemand zoeken jullie precies?
het liefst wil mijn man doneren voor een bam moeder of lesbisch stel die voor hun 1e kindje gaan. natuurlijk kunnen we overal over nadenken, mar dit is de eerste gedachte en insteek. mijn man heeft gereageerd op een oproep en we wachten de reactie af.
Hallo iedereen, Leuk dit onderwerp gevonden te hebben! Ik ben ook bezig BAM'mer te worden. Vorige week heb ik voor het eerst een poging gedaan via ZI. Dmv ovulatietesten heb ik geprobeerd het zo goed mogelijk te timen. Spannend hoor! Succes iedereen xxx