Heel herkenbaar, ik hoor mijn zus ook vaak over het gebrek aan communicatie. En als ze er iets van zeggen dan voelen zij zich de zeikouders. Je moet het echt treffen met de kdv en de leidsters.
Bedankt meiden! Miiir wat erg zeg! Best jammer dat ze zo reageerden dan! Hier vroeg de leidster toen zelf (ze wisten dat ik alleenstaand moeder ben) of ze toch iets voor hun donorvader konden maken (aangezien er wel contact is) of misschien voor oma. Heb toen idd gezegd voor oma. En sindsdien bij alle 3 de kids is het zo standaard geworden om iets te maken voor oma. ipv. vaderdag hebben wij een omadag haha Ik ben echt een beetje nerveus! Ik heb me wel voorbereid maar zo bang dat ik niet uit mn woorden kom ofzo of dingen niet goed verwoord! Ellende zeg dat soort gesprekken! Vanmorgen met mijn zoon wezen peuterzwemmen, erg leuk! We zijn ook onderwater op de foto geweest!
@ bamjolan Heel veel succes morgen! Leuk hè die foto's in het sportfondse, wij zwemmen altijd op vrijdag. @sesa voor als je dit later leest: hoe is het gegaan?
Nou meiden, ik ben net terug uit GG. Ik had om 18 uur een afspraak. Ik heb 6,5 uur in de file gestaan. Ik was om 15.45 uit mijn werk vertrokken en kwam daar om 22.15 aan. De lieve Dr. B. en de vpk hebben op mij gewacht!!!!Echt super van ze. Ze krijen wel een aardigheidje de volgende keer. @Bamjolan, van harte met je nieuwe huis!!! Ik heb niet alles terug gelezen, ik ben kapot. Ik ga nu slapen want de wekker gaat weer om 5.45
Pff, zag al dat je in de spits moest, maar zolang in de file??!! Wel lief dat ze gewacht hebben , nu maar hopen dat die volgende keer pas over tien weken is, bij je eerste echo. Vinden ze vast niet erg om even te wachten. We duimen dat deze zich goed vast houdt.
Jeetje Sesa, wat een gedoe! En wat lief inderdaad dat ze op je wilden wachten! Ik ga ook weer voor je duimen meis! X
dat was zeker wel stressen in de auto. neem aan dat je wel gebeld hebt dat het wat later zou worden. en hopelijk hoef je pas weer voor de echo we blijven duimen.
Jeetje, Sesa, wat een verhaal.. En inderdaad super dat ze op je hebben gewacht! Wie weet was de file speciaal bedoeld om te zorgen dat jij op de allerbeste tijd de inseminatie zou krijgen!
Sesa wat fijn dat ze hebben gewacht idd! Wauw! Vanmorgen rond 11u werd ik gebeld. Ik ben aangenomen voor de BBL opleiding, alleen sta ik op de wachtlijst voor als er plekken uitvallen. Het zit dus officieel al vol. Nou hopelijk komt er dan alsnog een plekje vrij!! Gesprek was gister heel goed gegaan, was er heel tevreden over en de prakrijkopleider zei al meteen dat ze me echt als verzorgende al zag staan, dus dat was al erg leuk om te horen haha Pfff sinds gisteravond wel weer een overslaand hartritme, erg irritant. Omdat ik het de laatste tijd wel vaker heb, moet ik woensdag even naar de huisarts...niet dat er iets mis zou zijn, maar mijn vader is ook 15 jaar geleden overleden aan een hartstilstand en dat vind ik toch een beetje eng, niet dat dat erfelijk is maar even ter geruststelling.
Gefeliciteerd Bamjolan! Waar staat BBL voor? Klinkt positief allemaal! Wel eng van je hart, goed dat je voor de zekerheid er even naar laat kijken! Maar volgens mij heb je ook wel een heel druk leven hoor! 3 kids, een verhuizing voor de boeg, sollicitaties, opleiding in het vooruitzicht.. Denk je wel een beetje om jezelf?!?
Gefeliciteerd Bamjolan! Nu maar hopen dat er genoeg mensen uitvallen... Ik heb vandaag een beetje een rotdag. Voel me ellendig, down, weet ook niet zo goed waarom. Gisteren erg last van mijn buik, vandaag niets. Ik ga er maar van uit dat het de spanning is (terwijl ik toch de hele week heel rustig en ontspannen ben). Nog een weekje wachten.... Ik ga zo even lekker op bed liggen, misschien voel ik mij straks dan wat beter.
@Anemoontje, hopelijk is het raak. De dokter zei ook "nu moet je wel zwanger worden deze poging"haha @Bamjolan, vervelend gevoel van de hart , laat het maar goed nakijken. @Mar, nog een weekje geduld meid, verveld he dat wachten?
Ondanks het feit dat ik slecht en kort geslapen heb, voel ik mij vandaag gelukkig alweer wat beter. Vandaag en morgen werken, dus lekker afleiding. Vanavond komt een vriendinnetje (ook BAM en na haar 1e poging nu 11 weken zwanger) voetbal kijken, gezellig! Fijn weekend dames! X
@ Mar, lekker een btje afleiding dus. Ik ben gister wezen stappen, ik ga vanavond ook. Mijn zoontje logeerd bij mijn tante dus heb het rijk alleen.
Veel plezier Mar en Sesa!! Annemoontje, BBL staat voor beroepsbegeleidende leerweg. Is 24 uur betaald werken en dan een dag naar school. Ik ga dan 27 uur, dat is 24 uur werken, 3 uur school en de overige schooluren zijn mijn eigen tijd zeg maar, zullen wel 3 of 4 uren zijn. Ik hoop ontzettend hard dat het doorgaat haha!! Mijn dochters kregen vandaag na het zwemmen een briefje voor het proefzwemmen! Voor hun C diploma, gelukkig de laatste hihi
Bamjolan, je zal wel blij zijn als je van die zwemlessen af bent. Mijn dochter gaat in augustus beginnen, ze vraagt er al zo lang om. Ik ben wel benieuwd hoe het zal gaan. Hoe oud waren jouw dochters toen ze begonnen?
Thuis zijn ze vanaf september 2010 bezig, toen waren ze 7 en 6. De oudste had sowieso al een jaar "voorsprong" via school (toen was ze 6). Ze hebben in t begin 3x gezwommen, maandags met school, s avonds via thuis en dan nog op de woensdag. Maar uiteindelijk heb ik ze laten overplaatsen naar de zaterdag. De oudste heeft in December 2011 haar A gehaald en in Februari B. Toen de oudste voor B ging, ging de middelste voor A en 6 weken daarna voor B. Nu gaan ze tegelijk voor C. Heel snel gegaan!
Sesa, veel plezier met stappen! Bamjolan, C diploma alweer. Is dat tegenwoordig verplicht of vinden ze het gewoon leuk? Ik hoefde alleeb maar A en B diploma te halen.