Dankjewel meiden. Dinsdag is mijn vader gecremeerd en gisteren heb gehoord dat ze mijn kleine meid met een geplande keizersnede gaan halen as woensdag 6-8!! Emoties gaan dus alle kanten op, maar ben wel blij dat ik nu weet waar ik aan toe ben en toch iets heb om naar uit te kijken!! Hoe is het verder hier?
Ow wat veel emoties op een week tijd wel fijn dat je nu naar de komst van je meisje kan uitkijken. Maar lijkt me wel heel dubbel. Alvast heel veel succes woensdag! Mijn grootvader verjaart dan hihi
Hoi meiden! Op 6 augustus is mijn dochter geboren! Haar naam is Charlize Ariënne (2e naam naar mijn vader). We maken het goed, ze is superlief en rustig en ze heeft al een ritme. Grote broer is ook supertrots!!
Dankjewel! Inderdaad een klein poppetje, een kilo minder dan mijn zoon was! Die is nu overigens bijna 5.
Amai een heel verschil wel leuk. Hij zal alles wel heel bewust meemaken. Hier zal zoontje 6 zijn of zo eer er een tweede kan komen. Maar ze kunnen dan al echt helpen denk ik. Dat heeft ook wel wat tov dicht na elkaar je kinderen krijgen.
Hey Dirkje, Ik had het op fb meegekregen natuurlijk Maar wat is ze mooi!!!! Hoe gaat het verder, en mooie naam!! Meisje ben je er al over uit? Hier bijna 37 weken yes!!! Bij S.eyhan was ik al bevallen nu. Ik heb me bedacht over het zh en wil het liefste thuis proberen te bevallen. Ben bang dat ik mijn zoon te erg ga missen als ik 3 a 4 dagen in Genk zal liggen. Hier word ze overigens op hetzelfde gewicht als zoon geschat.
Ik heb (als ik flink op mijn herexamens slaag ) in september en oktober nog stage. Daarna wil ik dan starten met de procedure in Genk met Belgische donor. Wat langer wachten is niet erg, ik ga tenslotte toch nog naar school. Wauw bij jou gaat goed vooruit zeg! Woon jij ook in de buurt van Genk dan? Thuis bevallen kan ik echt aanraden! Heb je een vroedvrouw die je kan begeleiden thuis?
Wat spannend meisje!!! Ik woon nu in Maastricht , niet zo heel erg ver dus. En ben bij S.eyhan bevallen in Genk. Maar jammer genoeg is mijn vaste gyn is zelf met zwangerschapsverlof. Ik heb een hele goede klik met mijn vroedvrouw hier in Maastricht Dus na veel twijfelen toch maar besloten voor thuis te proberen
Oh oké Genk is hier heel dichtbij vandaar Ik ben thuis bevallen ja. Heerlijk. Lekker op je gemak, eigen bed, je kan lopen zoals je wil, in je bad, op je eigen zetel. Heel fijn. Wel kraamhulp voorzien dan, dat is wel nodig (plus heel fijn mijne was er 3 weken geloof ik, zalig!) Schoonzus is 2 keer thuis bevallen, eerste keer per ongeluk (was te laat om nog naar het ziekenhuis te gaan haha) en tweede keer bewust, was haar zo goed meegevallen die eerste keer. Kon ik alleen maar beamen. Wat een rust! Plus bezoek ook minder geneigd allemaal ineens te komen de eerste dagen 'want je bent wel thuis bevallen' haha. Gelukkig maar! Zo'n hoop volk die eerste dagen zou ik niet aangekund hebben. Had mijn rust wel nodig na een zware bevalling van 17 uur..
Hahah dat met het bezoek was hier net anders. Bij S.eyhan kwamen mensen de eerste dagen gewoon niet Toen ik van S.eyhan beviel woonde ik in R.ekem trouwens
Ff uppen. Hier ben ik 5 september bevallen van mijn mooie dochter Dilara. Ze was 52 cm en woog 3730 gram. Ze is een heel tevreden kindje, gelukkig. Heb 1 week bv gegeven maar ben daar wel mee gestopt omdat het me te veel energie eiste ook met S.eyhan. Maar ze doet het prima op de fles en de stuwing is gelukkig bijna helemaal weg.
Ik zou normaal volgende maand alles opstarten maar leerde iemand kennen en die heeft gevraagd om ermee te wachten.. We zijn nu 2 dagen samen ook dus zal zien hoe dat gaat hè.. Wie weet toch een kind samen met hem dan nog! Krijg er alvast 2 dochters bij