Ik doe dit niet via een klinie, ik heb het geluk dat een goede vriend zich heeft aangeboden. Ik bestel dus heel goedkoop via internet van die pipetjes om mee te insemineren. Ik ou niet weten hoeveel het kost via een klinik.
Hier moest ik per iui 250 betalen. En reserveren 180 voor 6 rietjes. Had geluk direct zwanger. Ik heb me to nu toe echt afgeblokt van mannen of een relatie. Ik wilde ook een volbloed brusje van mijn zoon die wel in het huwelijk is verwekt. Ex kon geen kinderen verwekken. Maar ik vind het prima zo nu.
Hier ook een gekende donor. Maar naar de buitenwereld toe, zal het een anonieme donor zijn. Hij wil nl. geen contact (ik ook niet) en geen risico als hij ooit zelf een gezin ed heeft. Prima voor mij! Hier ook owv geen vertrouwen in stabiele relatie en na veel problemen met vader van mijn zoontje, dat ik alleen verder ga. Deed het toen ook vrijwel alleen, maar had daarbij ook de nodige stress. Dat zal nu niet meer zijn Volgende ronde begin ik! Moet normaal morgen ongesteld worden. Nog nieuws van hier, heb vanavond met de ex vrouw van mijn ex gechat. Echt onwerkelijk wat zij allemaal vertelde hij zou coke gebruiken, heeft nog veel meer schulden dan hij vertelde, ging tijdens hun huwelijk constant vreemd (ddus kans dat die tijdens onze relatie vreemd ging, is vrij reëel). Echt ik wist niet wat ik hoorde zaterdag komt ie zijn spullen halen, mijn mama zal erbij zijn (weet hij niet). Hij was nogal dreigerig daarstraks dus hopelijk verloopt alles rustig en laat hij me daarna met rust!
One of an mind vind ik nog meevallen die kosten! Jeetje meisje, blij dat je daar vanaf bent! Goed dat je moeder er zaterdag bij is!
Het is vrij normaal verlopen gisteren, gelukkig! Begon over de donor dat ik er seks mee had en nog onzin. Die kerel is niet normaal joh. Mama is er tussen gekomen omdat ie niet wou zwijgen en vertrekken. Uiteindelijk ging ie gelukkig. Verder niet echt problemen gehad. Vannacht ongesteld geworden! Heb nu wel een huis op het oog dus ben even aan het twijfelen of ik beter niet eerst nog wat spaar daarvoor, en tijdelijk wat extra ga werken of zo. Moeilijk..
Zo wat een mafketel, die ex joh! En wat dan nog, als je wel met seks een kind zou verwekken, is jouw zaak en niet de zijne! Naar hoor, bah Zo, jij kan meteen ronde 1 in! Ik zou zelf kiezen tussen sparen en verhuizen of een kindje en niet alles tegelijk, maar dat is iets hoe ik het zou doen Spannend hoe het bij jou gaat lopen zeg!
Ja ben inderdaad blij er vanaf te zijn. Hoe ik een kind verwekt is inderdaad mijn zaak! Maar goed. Hij heeft de vriendin van die man waar ik zogezegd wat mee heb, gecontacteerd! dat ze wat moest weten over haar vriend. Gelukkig had ik hen al kunnen waarschuwen en gelooft ze hem niet. Hopelijk blijft dat zo. Die kerel is niet wijs!!! Heb intussen een bod gedaan op het huis, enkel willen zij niet meer zakken volgens de makelaar, maar ik wil ook niet meer omhoog.. intussen staat het wel al een jaar te koop. Dus ik ga nog even wachten tot na het weekend, dan opnieuw mijn bod herhalen en zeggen dat ze kunnen nemen of laten. En hopelijk stemmen ze dan toch toe want ik wil het echt wel! Qua lening zou ik maar iets hoger uitkomen dan wat ik nu aan huur betaal (misschien maar 10-20 euro) en er zijn niet echt grote werken nodig eer ik er kan wonen. Verven of zo maar verder niks. Dus in dat opzicht... ik ga evenzeer mijn kans wagen deze maand denk ik. Moet ook al net lukken dat ik onmiddellijk zwanger ben.
Goedemiddag, Ik ben op zoek naar "toekomstige" Bam Moeders omgeving Alkmaar. Zelf loop ik al 2 jaar met het idee om Bam moeder te worden en zou hier graag over willen praten met andere moeders of bam moeder's in spé. Nu ben ik onlangs (alvast) gestopt met de pil. En wil informeren "hoe" ik moet stoppen met 2 medicijnen die ik slik. Want zal dat vast rustig moeten afbouwen. Nu ben ik 27 Maart gestopt met de pil slikken, dus de die vorige dag was de laatste pil. Maar ben nog niet ongesteld geworden. Hoelang duurt het meestal voordat je weer ongesteld wordt? Meest bij mij 2 dagen ongeveer. Maar ben halverwege de pil gestopt. Gaat het dan "anders" ? Mijn eerste ongesteldheid dag van de laatste menstruatie was op 16 Maart 2015. Laatste pil dus 27 Maart. In die periode wel gemeenschap gehad. Heb 22 Maart bruin slijm/eehh iets gehad toen ik naar de wc ging. Maar nog niet ingesteld dus.... Groetjes, Roos
Meisje; roerige tijden dus! Hopelijk krijg je snel een beetje rust! Roosdekat; ik slik al zo lang geen pil dat ik geen idee heb. Je zou denken dat je menstruatie dan echt wel gaat komen binnenkort. In welke periode heb je gemeenschap gehad? Kan je ook al zwanger zijn dan? Heb je al een donor op het oog?
Goedeavond Sahi, Mijn laatste ongesteldheid was, de eerste dag 16 Maart. Ik was 5 dagen ongesteld. En kreeg 22 Maart van dat bruine slijm (hoe je dat ook noemt/innestelingsbloed). Op 23 Maart nam ik mijn eerste pil weer. Nou het is niet gepland nu maar had idd 24 Maart gemeenschap. Slikte toen nog wel de pil gewoon zoals het moet. Heb de 27e Maart mijn laatste pil geslikt en sindsdien niet meer. Dus ik heb eerlijk gezegd geen idee of het mogelijk is dat ik nu zwanger ben. Heb op 28 Maart een zwangerschapstest gedaan maar die was duidelijk negatief. Maar was die test te vroeg? Volgens mij is mijn NOD dag 13 April. Dus als ik dan nog niet ongesteld ben, doe ik dan nog een test. Denken jullie?
Welkom Roosdekat! Je test ook wel heel erg vroeg, zo'n 10 tot 14 dagen na je eisprong kun je over het algemeen testen op een zwangerschap. Gemiddeld na het stoppen met de pil raak je tussen de 6 maanden en 1 jaar zwanger, het kan eerder maar ook later. Zelf slik ik al vanaf mijn 14e geen pil meer en ben nu 32.
Dank jewel Bamjolan Nu ben ik echt nog een groentje in de wereld van zwanger worden en zie zoveel termen en afkortingen of "onderwerpen". Ik snap er nog eigenlijk niks van. Lees dat sommige vrouwen de ei sprong voelen. Nou volgens mij heb ik dat nog nooit gevoelt hihi. Als ik 16 Maart, de eerste ongesteldheid dag was, en toen 5 dagen ongesteld. Dus 22e niet meer ongesteld. Wanneer is dan de eisprong? En op welke datum kan ik dan beter nog een test doen? En even ter info: Ik gebruik 2 medicijnen Orap en Nortrilen. Omdat de wens NU nog niet is, wilde ik in overleg met arts, eerst rustig afbouwen. Maar als die test wel positief is, zal ik gauw met mijn arts overleggen hoe verder. Maar op welke dag kan ik nu het beste nog een test doen?
Als het goed is heb je door de pil geen eisprong gehad. En 4 dagen na de seks is heel vroeg om te testen, maar het lijkt mij vrijwel uitgesloten dat je zwanger bent. Anders 14 dagen na de seks nog eens testen. En door de pil heb je dus ook nooit je eisprong gevoeld. Maar niet iedereen voelt haar eisprong hoor. En ik dacht hem te voelen en nu ik ovulatietesten gebruik, weet ik dat het toch net wat anders zit dan dat ik dacht. Bamjolan hoe is het nu met jou?
Roosdekat als je de pil slikt heb je geen eisprong, die word onderdrukt door de hormonen. Als je dan ongesteld word, is die eigenlijk "in scene gezet", er is immers geen eisprong geweest waar je normaal gesproken, als het eitje niet word bevrucht, weer ongesteld door word. Ik voel niet zozeer de eisprong (in een ver verleden wel hihi) maar heb op de dag dat ie gaat springen wel een zeur gevoel onderin mijn buik en flinke steken links of rechts. Zaterdagavond had ik een menstruatie achtig gevoel met flinke steken aan de rechterkant, echt een rot gevoel. Ik heb dan ook dat mijn libido enorm omhoog gaat rondom die periode, heel mooi moeder natuur, maar als je alleen bent is dat lastig he haha Zaterdag en zondagmiddag heb ik geïnsemineerd. Zaterdag en zondag was mijn temp ook heel laag en maandag schoot ie netjes omhoog. Spannend weer! Sahi, met mij alles goed, beetje druk met alles haha maarja zo hoort dat bij een gezin denk ik Nu hebben de kids weer vrij ivm pasen
Oke bedankt dames Het zal mij benieuwen wanneer ik weer ongesteld wordt en of ik iets ga voelen qua eisprong. Ik kijk het rustig aan en zie wel wanneer ik weer ongesteld wordt. Eerst maar met mijn dokter bespreken hoe ik mijn medicijnen moet afbouwen. Want die mogen als het goed is, niet bij een zwangerschap. Zijn er hier ook Bam moeder's die Fibromyalgie en / of Chronische vermoeidheid syndroom hebben? En zo ja, Hoe hebben jullie de zwangerschap en bevalling en het moederschap ervaren?
Roosdekat ik zou het even rustig afwachten. Ik heb geen ervaring met die ziekten. Bamjolan; ja druk met de kids, ik heb er maar 1 en wil ook wel een huis vol, maar er is nu al gemoeg te doen hihi Spannend weer met insemineren! Ik ben helaas gisteren ongesteld gewordne. Mijn cyclus is wat afwijkend, waardoor het lastig plannen is vanwege werk en kind, maar alles voor het goede doel! En dat libido, ja pff. Ik heb een vaste scharrel, maar die ga ik pas weer zien als ik zwanger ben. Ik wil het risico op zwanger worden van hem met 100% uitsluiten en hij zit er ook niet op te wachten. Natuurlijk zijn condooms veilig genoeg, maar het idee alleen al als het mis zou gaan. Is voor alle betrokkenen niet fijn! Dus voorlopig maar even zelf oplossen
Roosdekat je kan normaal niet zwanger zijn, je nam de pil. Als je nod pas 13 april is, moet je nog effe wachten. Duurt een tijd eer je cyclus zelf op gang komt, zeker als je in het midden van je cyclus met de pil stopt. Zou sowieso afwachten tot eind april. Mijn eerste cyclus na de pil destijds was rond de 35-40 dagen als ik me niet vergis (6 jaar geleden) Daarna wel nog de pil genomen maar tussenin regelmatig gestopt dus was cyclus niet zo ontregeld. Sahi op naar de volgende dus! Hier over 2 weken ergens eisprong. Zo spannend! En zin maar geen partner, inderdaad vervelend haha. Ik heb nog 6 maand slechte seks in te halen... Als je het doet ruim voor en/of na je ei, is er weinig risico. Maar dan moet je wel je cyclus goed kennen!
Balen Sahi dat je weer ongesteld bent geworden! Niet leuk! Hier alweer ronde 8, vind het voor mezelf weer lang duren, maarja er zijn altijd vrouwen die er veel langer over doen dus mag eigenlijk niet eens klagen! Maar zo voelt het wel hihi Ik heb geen bedpartner hahaha ik durf zoiets helemaal niet aan, haha
Oe meisje, 6mnd slechte seks 😱 ik heb een jaar een halve soort relatie gehad die verschrikkelijk goed was. Mijn libido was nooit een probleem, maar sinds dat jaar vind ik het 'droog staan' nog erger.... Deze scharrel is ook niet heel slecht ofzo hoor... Maar nus dus even niet voor mij is het nu al lang geleden (2mnd dus)... Bamjolan; hoe snel was je bij je vorige kids zwanger? Ik heb 13 rondes over mijn dochter gedaan, maar daar zat een mk tussen en we gebruikten toen geen ovutesten of wat dan ook...
Ik was bij de oudste in 3 maanden totaal zwanger en ik heb daarvoor nog 1 miskraam gehad (okt 2001 gestart, nov zwanger, januari 02)zwanger van oudste. Bij de tweede gestart in mei 2003, juni zwanger werd miskraam, toen een maand gewacht en de maand er op weer zwanger werd weer miskraam, toen weer gewacht en nog eens geprobeerd, weer raak maar meteen ook een miskraam. Toen heb ik diverse onderzoeken gehad in het ziekenhuis, ik bleek vitamine tekorten te hebben wat mogelijk een oorzaak was. Baarmoeder zag er prima uit, eierstokken en eileiders ook. In november 2003 kreeg ik groen licht, in december 2003 geprobeerd en in januari 2004 bleek ik zwanger van mijn tweede. In 2005 toen ik bezig was voor een 3e was ik ook snel weer zwanger maar ging ook 1 dag na NOD alweer mis. Het was een vreselijke tijd, ik ben toen ook gestopt geweest, in 2007 nog wel geprobeerd maar zat zo niet lekker in mijn velletje dat ik uiteindelijk in de zomer van 2008 opnieuw ging proberen en toen was het de 2e ronde raak van mijn zoon. Bij de jongste heb ik er 16 maanden over gedaan maar wel zonder miskramen! Het kan nog alle kanten op.