(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamio

Tamio Niet meer actief

Oh dat is wel een stukje ouder, maar dan schijnen ze het ook sneller te leren. Mijn dochter is dan pas bijna 4 en half. Hier in het dorp mogen ze ook pas met 5 beginnen, maar ze wil zelf zo graag en ik vind het ook wel een fijn idee als ze eerder leert zwemmen. Nu gaat ze naar een ander zwembad waar we een kwartier voor moeten rijden. Dat is een klein particulier zwembad wat erg goed aangeschreven staat. Ze gaat dan twee keer in de week lessen in een groepje van 5 a 6 kindjes. Ik heb geen idee eigenlijk wat een normale groepsgrootte is bij zwemlessen?

2. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja mijn middelste wilde na B niet meer maar omdat ik al betaald voor C vond ik het zonde te stoppen.
    Ik heb ze toen opgegeven voor het zwem ABC.
    Maar het is niet verplicht.
    Ben uiteindelijk wel blij doorgezet te hebben want via school doen ze ook wel eens activiteiten en daar is een C wel vereist zoals synchroonzwemmen, figuurdrijven etc.

3. sesa

sesa Niet meer actief

mijn zoontje ging met 5 op zwemles, a heeft hij 14 mnd over gedaan b 2 mnd, c 4 mnd, zwemvaardigheid 1 en 2 6 mnd. Het is een waterrrat. Hij zit vanaf zijn 6de ook op waterpolo

4. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Geweldig Sesa!
    Mijn oudste wilde ook wel verder maar ze twijfelde, wel niet, wel niet.
    Zelf heb ik ook 6 diploma's dus t leek me wel erg leuk als hun het ook zouden willen maar helaas haha!
    Hoe oud is je zoon nu?

Tamio ik denk dat dat ook per zwembad verschild.
    Een prive/particulier zal misschien wat minder kinderen zijn als in een gewoon regulier zwembad?
    Voor het groepje C zitten volgens mij 8-10 kinderen, volgens mij was dit met A en B ook zo maar weet ik niet geheel zeker meer.
    Soms hadden ze 2 badjuffen/meesters op een groep vanwege de aantallen.
    Een klein groepje vind ik toch fijner.

5. sesa

sesa Niet meer actief

@Bamjolan, mijn zoon wordt in augustus 11

6. Lieververliefd

9 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Mag ik hier ook mee komen schrijven, lachen, huilen en wachten?

Ik ben al eerder lid van het forum geweest ivm het icsi traject waar ik toen met mijn ex-vriend in zat... Héél veel steun hier toen gehad, echt hartverwarmend!
    Oke, daarna de man van mijn leven ontmoet, maar helaas is hij vorig jaar door een ongeluk om het leven gekomen...

En nú heb ik besloten dat ik me nergens meer door laat weerhouden om te proberen om alsnog moeder te gaan worden...
    Ik heb een goede vriend gevraagd of hij donor wil zijn en hij is daar nu over aan het nadenken... Spannend dus...

Meiden, ik wens jullie allemaal heel veel sterkte en succes met zwanger worden, zwanger zijn en moeder zijn!

7. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Welkom lieververliefd!
    Wat een heftig verhaal zeg! En wat fijn dat je nu hebt besloten om toch voor je droom als moeder wil gaan.

Ik hoop dat je hier net zoveel steun vindt als eerder op het forum.

Gr. Mar

8. Lieververliefd

9 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Danks meis, ook wij hebben samen op dit form gezeten ;)

9. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Welkom!

10. sesa

sesa Niet meer actief

welkom lieververliefd

11. Lieververliefd

9 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanks meiden! Voelt heerlijk hier! Gaat helemaal goedgekomen! :p

12. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    welkom lieververliefd

13. mmiiiiir

mmiiiiir Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.395
    0
    0
    Brabant
    Welkom lieververliefd; gezellig dat je komt meekletsen. Het BAM-clubje wordt steeds gezelliger, leuk!
    Maar poeh, wat heb jij een zware tijd achter de rug (en nog steeds, kan ik ke zó voorstellen) zeg!
    Heb je al een "plan B" als de goede vriend nee zegt?

Mar: wordt een spannende week voor jou.... Wat vind je ervan dat dat vriendinnetje in één keer zwanger was? Ondanks dat ik het mensen altijd écht wel gun, vond ik dat altijd toch even slikken....

Voor mij weer een gezellig ochtendje met Fee na een lekker relaxed topweekend... Oma komt op maandag altijd, maar zij komt pas om 10 uur. Heerlijk om na het weekendje nog rustigjes-aan te doen, op maandag!

Fijne dag vandaag!

14. Tamio

Tamio Niet meer actief

Welkom Lieververliefd. Wat een heftig verhaal zeg.

Hier ben ik na een weekend vol strijd weer blij dat m'n draak op school zit. :)

15. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Lieververliefd! Welkom hier! Ik hoop ook dat je hier alle steun en info vindt die je zoekt! En nog meer dat je droom gauw werkelijkheid mag worden.

@Tamio; arme jij.. Ik hoop dat het alleen even een fase is waar je oudste meissie nu in zit en dat ze gauw gewend zal zijn aan de nieuwe situatie!! Ik heb echt respect voor je hoor!

Net als vor jou trouwens @Bamjolan! Ik duim voor je dat je snel aan de BBL mag beginnen. Hou ons op de hoogte!!

16. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo stom, ik heb een beetje klote weekend gehad.. Zaterdag al een misverstand met een vriendin over het voetbal kijken in de kroeg; ik dacht dat ze niet zou gaan omdat ik niets meer erover had gehoord na woensdag en zij beetje pissed dat ik niet had laten weten dat ik andere plannen had gemaakt..

Zondag was ik lamgeslagen van onzekerheid. Al sinds een week of 5/6 voel ik mijn kleine meissie heel regelmatig touwtje springen in mijn buik, maar nu had ik haar sinds zaterdagavond al niet/nauwelijks gevoeld. En eigenlijk zaterdag de hele dag ook al rustig.. En ik functioneer heel slecht bij onzekerheid! Dus de hele zondag beetje stom voor me uit zitten staren op een tuinbedje.. (misselijk..)

Gelukkig begon ze 's avonds weer lekker te trappelen en was ze zelfs drukker dan anders!! Vandaag dus stuk prettiger aan mijn dag begonnen...

17. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Lieververliefd wat heftig zeg!!
    En bovenal natuurlijk welkom.
    Ik ben benieuwd wat die vriend gaat beslissen.
    Zou je anders via een kliniek willen gaan indien hij het niet zou willen doen?

18. Lieververliefd

9 jun 2012
    9
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Wat een heerlijk welkom! Thanks!

Ja, het is inderdaad een zware tijd geweest (nog wel soms), maar mijn verlangen naar het moederschap is nooit weggeweest...Ik heb de hele vorige week gedacht dat ik zwanger was (wat kan je lijf je toch voor de gek houden!) en dat heeft weer een hoop gevoelens los gemaakt.
    Ik ben inmiddels ruim 36 en niet een van de slankste, dus ik heb alle tijd wel nodig...
    Mijn goede vriend staat er gelukkig positief tegenover, maar wil het allemaal goed doordenken en er met mij over praten.
    Mocht hij besluiten om het niet te doen, heb ik wel een plan B, maar ik ga niet de mmm meer in, die heb ik na 5 jaar wel gezien...

Vergeef me dat ik niet iedereen direct bij naam ken, ik ben daar zoooo slecht in!

19. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    hey dames ik heb de knoop doorgehakt ik heb een afspraak gemaakt voor een intake gesprek bij het geertgen. het is pas 24 juli maar maak me nu al iets zorgen over een psychologisch gesprek, vooral omdat dat onbekend is.

20. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zo wat wordt er weer lekker druk gekletst!

Anemoontje, wat vervelend zo'n onzeker weekend, maar gelukkig ging ze weer lekker trappelen (misschien down na de nederlaag ;)

Mmiiir, ik voelde mij superblij toen zij zwanger bleek te zijn! Ik had toen net poging 1, dus dan speelt het nog niet. Nu baal ik dat het bij mij nog niet raak is, maar aangezien zij in hetzelfde schuitje zit gun ik het haar zo erg! Totaal geen sprak van 'jaloezie' of iets dergelijks.

Ik hoop gewoon dat ik snel aan de beurt ben!

Ik voel weer van alles (hoofdpijn, steken in onderbuik en veel het zuur, maar durf niet te hopen...

Deel Deze Pagina