Jemig bamjolan, wat heftig zeg! Laten we hopen dat de kleine man nog even lekker blijft zitten! Heel veel sterkte! Heb je mensen die jouw kids opvangen?
Kwam hier nog even lezen en zie ineens dat je in het ziekenhuis ligt Jolan! Dat is schrikken! Veel sterkte, hopelijk blijft ie nog even zitten!
Oei bam-jolan dat is flink schrikken. Hopelijk met rust dat je het nog wat kan oprekken. Krijg je hulp van vrienden / familie of instanties? @ sahi - ik zie dat je weet wat het wordt. Wat leuk een jongetje! Verder alles goed?
Aircirtap ja het gaat hartstikke goed hier. Ik krijg inderdaad een jochie! Ik was in het begin zo vreselijk misselijk en slap, maar sinds een aantal weken is dat helemaal verdwenen. De vk vroeg er nog naar en ik was het zowat vergeten. Zo apart! Het grote genieten is gelukkig begonnen!
Heftig bamjolan! Goed dat je toch de vk had gebeld.. Hoe gaat het nu? En mocht je al naar huis? Leuk Sahi, een jongetje. En wat fijn dat je je nu goed voelt en kan genieten. Ik heb nu emesafene gekregen en het gaat iets beter, ik kan weer eten, haha.
Ja het is even omschakelen, ik zit nu thuis helemaal in de poppen en barbies haha Maar wl erg leuk hoor, lekker stoer! Ik kan in ieder geval weer lekker aan het haken!
Leuk Sahi, een knul! Ik mocht gistermiddag naar huis, wel doodeng, mag ook niet veel doen. 20 Okt heb ik controle in het ziekenhuis, gaan ze de baarmoederhals weer meten. In 17 dagen is die erg verkort (van 32mm naar 24mm). Tot nu toe alles kalm, en logeert mn moeder even een week hier, na de controle volgende week weet ik meer.
Fijn dat het beter gaat Lonelywolf. Al een datum voor de eerste echo? Sterkte @ bamjolan hopelijk blijft de kleine man nog even zitten. Deze paashaas is weer op zoek naar haar ei. Ben alleen snipverkouden. Er is ook altijd wat tijdens de inseminaties. Ben maar offensief begonnen met veel vitamientjes, drinken en slapen. Gewoon een te drukke week gehad vorige week plus emoties van mislukte poging en bezoek aan gynaecoloog.
Thnx, het ging goed voor 2 dagen. Gisteren toch weer overgegeven. Vandaag weer naar de dokter, gelukkig nu m'n eigen dokter. Hij zei het is maar ochtendmisselijkhied en iedereen heeft dat. Alsof het 'maar' een vervelend kwaaltje is. Ik ben 3 kilo kwijt in 5 dagen, en kan niets meer. Van 5 keer per week sporten kon ik nog maar 1 keer. Moest natuurlijk weer onwijs huilen. Uitgelegd dat hij er dan wel makkelijk over denkt. Ik mag nu 10 tabletten in 1 week gebruiken, dat betekend 3 dagen, 2 per dag, en verder maar 1 per dag. Meer wil hij niet geven. Of iets anders ook (nog) niet. Over precies 2 weken heb ik mijn eerst echo, 27 oktober. Daar leef ik dan maar naar toe. Dan denk ik, nog 2 weken. Ik hoop gaat dat ook een beetje helpen. En als ik daar ben geweest, is het miss nog maar 2 weken voordat de misselijkheid verdwijnt, want dan zit ik in week 10, en hopelijk is het over na week 12. Fijn dat je weer thuis bent bamjolan, ik hoop dat het rustig aan doen een beetje wil lukken. Idd altijd wat aicirtap. Hoop dat je je ei kunt vinden. Hoe gaat het met die bolletjes?
De bolletjes moeten vanaf de inseminatie dus nog niet mee bezig. Wel aan de bel blijven trekken @ lonelywolf! Want een kennis van mij kwam door de misselijkheid en overgeven compleet uitgedroogd in ziekenhuis terecht. En anders je afspraak met de vk vervroegen. Hopelijk gaan de medicijnen helpen! Maar even op gezocht, je mag er elke dag 1 voor het slapen gaan en eventueel s morgens nog 1, maar je mag het denk ik geen langere tijd gebruiken als ik het zo lees op farmaceutisch kompas. Neem je zetpillen of gewone?
Gewoon je vk bellen als je het niet trekt hoor! Ook zo vroeg al kunnen ze voor je kijken wat je nodig hebt! Aicirtap ik had ook elke inseminatie wel wat, waarbij de laatste nog wel t ergste was. Heel veel stress en een buikgriep en de timing lukte niet zo... Zegt dus niet alles, houd moed meid!
Ja, ik let zelf op uitdroging, maar water blijft gelukkig binnen zitten. Meeste eten nu ook weer. Al ben ik weer een paar gram afgevallen. Vandaag denk ik een goede dag, de ochtend gaat in elk geval goed. Ik heb nu al wat gegeten zonder me misselijk te voelen! Ik heb de tabletten, geen idee hoe lang ik ze mag slikken. Ik zag in de bijsluiter ook al dat het niet langdurig mag zijn. Maarja, wat is lang? Als het weer mis gaat, dan ga ik miss idd even langs de vk. Dat is wel een goed idee.
@ lonelywolf - in farmaceutisch kompas staat dat je begint met een keer van 7-10 dagen, dat zou moeten werken, en dan eventueel verlenging.
Ow oké, ik heb nu 10 pillen voor 1 week. En vrijdag krijg ik er weer tien voor een week. Ik weet niet of ik daarna nog krijg. En of dat dat wel goed is voor de baby. Dokter zei dat eigenlijk elk medicijn niet heel goed is. Maarja, veel afvallen lijkt me ook niet goed..
Ik ben vanmorgen voor KID poging 13 geweest. Zwemmertjes opgehaald. Zit vandaag op cd 16. Zondag 4 oktober telt toch mee, ik twijfelde even aan de startdag. En duurde even ook voor ik mijn ei gevonden had. Ik had wederom mijn minste favoriete vpk maar zij weet het hihi. Mijn huidige donor was niet beschikbaar, dus weer een wissel. Maar ik heb altijd zoiets van dat moet zo zijn, alles heeft een reden, geen toeval, etc. Ik twijfelde namelijk soms aan het uiterlijk van mijn donor. Misschien heel stom hoor! Ik had een donor uitgekozen met krullend haar, aangezien dat meest lijkt op mij. Maar eerlijk gezegd vinden ik jongens/mannen met krullen niet heel erg mooi. Maar ik dacht ga gewoon nog 1 poging doen maar de keuze werd dus al voor mij gemaakt. Hihi. Ik weet niet heb zelf een heel positief gevoel en zoiets van dit is dé rake poging! Ik weet ook niet waarom ... Hopelijk kloppen de pendels van mijn onderschrift en blijf ik dit positieve gevoel vast houden. Vanavond knoeien met de utrogestan. Ben benieuwd hoe dat gaat en hoe ik er op reageer. Hun beleid is 14 dagen na de inseminatie (+ vanavond). Voor dag 15 heb ik dan misschien nog 2 bolletjes over dus misschien doen ik er dan 1 s morgens en 1 s avonds. Ik wil pas 4 november testen, dat is dpo 16. Iets later dan normaal.
Spannend weer aicirtap!! Ik hoop met je mee. - Nu wil ik toch nog even vragen, waar komt je nickname vandaan, ik weet nooit hoe ik dat uit moet spreken, haha - Persoonlijk vind ik krullen eigenlijk wel heel mooi, maar dat heeft mijn donor niet. Naja, hij HAD een mooie bos met haar, haha nu niet meer. (Zo oud is hij niet hoor, ik geloof rond de 30). Ja, wie weet heeft het zo moeten zijn, fijn dat je je er wel goed bij voelt. En wie weet is dit DE rake poging. Ik had ook zo een gevoel, maar dat had ik wel vaker (en stiekem voelde het toch net een beetje anders). Je hebt trouwens dan wel een lange cyclus, 32 dagen? Of wil je expres wat later testen? Succes met je bolletjes Ik heb 4 goede dagen gehad, was heel blij, al voelde ik me wel moe, slapjes, en gevoel van flauwvallen. Beter dan misselijk. Gisteren wel weer met vlagen misselijk, en savonds overgegeven (normaal had ik dat altijd in de ochtend). En vandaag weer iets beter. Dus ik MOET nu heel veel doen in huis, en dat gaat maar met moeite. Ben gewoon nog moe. Maar er is niemand anders die het komt doen he..
Mijn nickname is mijn naam achterstevoren Hihi. Later testen komt door gebruik van de utrogestan. Pas nadat je daarmee klaar bent test je. Kan ook wat langer duren voor je menstruatie begint, al hoop ik dat die natuurlijk helemaal niet begint Ik doe huishouden altijd in etappes, ben dan wel groot deel van de dag zoet, maar dan lukt het wel. Eerst even opruimen, dan ff zitten, dan ff doekje door huis/kattenbak, dan even zitten, dan stofzuigen. Succes met het blegh voelen! @ bamjolan - baby nog aan boord?
Spannend aicirtap! Hopelijk is je voorgevoel juist! En grappig, die nickname, zo had ik het helemaal nog niet gezien hahaha Lonelywolf; sterkte met de misselijkheid en het huishouden. Bij mij was het ook een tijdje een enorme zooi hoor. Het zij maar zo. En inmiddels ben ik het alweer bijna vergeten hoe erg die periode was