Jaa, allemaal super leuke en positieve reacties. Paar mensen hebben niets gezegd of niet geliked, wat ik beetje raar vind. Maargoed, meeste waren echt heel blij voor me Doet me goed. Vandaag helaas weer een slechte dag, tot nu toe alles weer uitgespuugd, en ik dacht echt dat het beter zou gaan. Maar weer even een terugval.
Lonely wolf, mensen die niet reageren of niet liken, daar kan van alles achter zitten, lekker los laten en zelf genieten
Ja daar denk ik ook niet aan. Heb ook lieve kaartjes gekregen. Maar zit er weer een beetje doorheen. Constant het gevoel van overgeven. En ik kan echt niets meer. Net gedouched en dat heeft me gewoon totaal uitgeput. Ondertussen zit ik nu op de 11 kilo afgevallen. Morgen naar de dokter bellen, ik hoop dat ik morgen terecht kan. Want ik kan gewoon echt niet verder zo, ik moet meer voedingsstoffen binnenkrijgen. En meer energie krijgen.
Dat klinkt echt niet goed lonely wolf! Morgen echt op je strepen staan en anders gewoon verwijzing naar ziekenhuis vragen. Ook overleg met je vk gehad?
Vandaag naar de dokter geweest en die vind het ook zorgelijk. Bloed laten prikken en ik hoor het morgen. Dan wil hij me waarschijnlijk naar de gynaecoloog doorsturen, in het slechte geval moet ik dan naar het ziekenhuis aan een infuus. Maar als ik me maar beter ga voelen vind ik alles best.
Twee kennissen van mij hebben ook ernstige zwangerschapsmisselijkheid gehad. Regelmatig ziekenhuis opnames met vocht infuzen, bloed prikken en sonde voeding t/m ongeveer 24 weken. Ook zij konden praktisch niks doen qua activiteiten. De officiële benaming is hyperemesis gravidarum.
Ik heb vandaag weer zwemmertjes opgehaald. Dus zit weer in de wachtweken. NOD is 2 december. Ik had écht geen zin om te gaan. Ben er zo klaar mee. Mja toch mijn portie opgehaald en daarna geïnstalleerd op de bank. Veel buikpijn na de inseminatie, deze was weer pijnlijk en nodige wroet werk. En ik heb een hele stijve en pijnlijke nek.
Nou het meeste van m'n bloed uitslag was goed. Niet uitgedroogd dus geen ziekenhuis. Ik heb idd al veel gelezen van hg. Maar ik weet nooit of ik dat nu ook heb of niet. Ik kan nog wel wat eten en kots niet alles uit. Maar uit het bloedonderzoek is gebleken dat er problemen zijn met mijn schildklier (ik weet niet precies wat). En de dokter zegt dat daar ook wat klachten vandaan kunnen komen. Deze week wordt ik doorgestuurd, en ik hoop heel erg dat ik deze week nog terecht kan. Dan krijg ik er waarschijnlijk meds voor, en moet ik goed in de gaten gehouden worden met vaak bloedprikken enz. Ik logeer nu ook even bij mijn ouders, want ik mijn eentje trok ik het echt niet meer.. Weer spannend aicirtap, jammer dat het zo vervelend gevoel geeft.
Hopelijk gaan de medicijnen zijn werk doen en kan je deze week nog in het ziekenhuis terecht Beterschap/sterkte!
Ow ik zie dat ik niet alles goed heb opgeschreven. De dokter stuurt me door naar de gynaecoloog, en die gaat me meds geven. Maar kom niet in het ziekenhuis..
Aircirtap succes hopelijj dit keer raak! Mijn zwangerschap gaat niet zo lekker, ben dinsdsag weer opgenomen met funneling en een in 2 uur korter wordende baarmoederhals. Pfff. Vanmorgen laatste remmer gehad en nu weer afwachten.
Oeh spannend weer bam jolan! Nog even je benen bij elkaar houden Als ie nog maar een paar weekjes warm binnen blijft zitten. Lukt het om je rust te pakken met 4 kinderen om je heen?
Ow dat is idd spannend bamjolan. Hoop dat het goed blijft gaan. Hier uiteindelijk toch wel opgenomen in het ziekenhuis. Dokter had geen urine test gedaan, wat hij wel had moeten doen. Want daaruit bleek dat ik dus wel degelijk uitgedroogd ben. Gisteren avond opgenomen en infuusje gekregen. Nu nog steeds hier, maar jeetje, ik voel me echt steeds beter worden. Ik heb al 2 hele boterhammen op, en dat kon ik al heel lang niet eten! Heb er echt van genoten, dat eten, haha. Owja, en waarschijnlijk is uitdroging oorzaak van mijn schildklier, en niet andersom. Dus met een beetje geluk, gaat het met mijn schildklier straks ook beter.
Jeetje lonely wolf dat is ook wat! Hopelijk knap je nu snel op. Pittige start van je zwangerschap zo zeg! Bamjolan ook spannend bij jou zeg, sterkte!
Je heel pittig, en helemaal niet leuk natuurlijk. Maar nu eindelijk een stuk beter. Sinds ik in het ziekenhuis was, niet meer gespuugd. Op gisteren na. Vandaag mocht ik weer naar huis, alles was goed. En ben gelijk even naar de stad geweest en boodschappen gedaan. En dat ging ook weer goed. Dus ja, ik hoop dat het nu een keer echt zo doorzet! En met de beeb is trouwens alles ook oké. Heb daar ook nog een mooie echo gehad. Beeb was druk aan het bewegen, zwaaien en koprol maken
Ja, ik voel me echt zoveel keer beter. En vandaag al mijn eerste echte baby aankoop gedaan. Een wandelwagen. Aangeboden van vrienden voor maar 20 euro, tja daar kan ik het niet voor laten liggen. Is dan wel geen super de luxe 4 wiel alles in 1. Maar wel een reiswieg en wandelwagen, en dat is denk ik ook wel prima. Vrijdag kijken voor een box en volgend week een commode. Allemaal aangeboden door lieve vrienden. En ook maar eens het wiegje van m'n ouders van hun zolder halen Druk bezig dus. En heb mijn onderschrift aangepast. 9 december weet ik of het een jongetje of meisje wordt. Zooo spannend @aicirtap, nog een weekje tot je NOD toch? Hoe voel je je?
Leuk om baby spullen bij elkaar te sprokkelen en over 2 weken kan je gericht shoppen. Wat denk je zelf dat het wordt? Voel vandaag voor het eerst mijn borsten maar normaal worden ze ook groter. En ben sinds 2 dagen moe maar waarvan: medicijnen, fibro of zwanger?