(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Vandaag je NOD toch aicirtap??
    Heb je al getest?

Wiegje staat bijna, en commode heb ik ook al. Box was een weekje uitgesteld. Erg leuk, de ouders van nu doos mag ik ook al gaan ophalen, en zal de babydump doos ook eens gaan halen.
    Ik heb geen voorgevoel wat het wordt. Maar ik hoop stiekem echt heel erg op een meisje :) ...

2. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja getest en negatief. Ik had al eerder met jouw stickjes getest maar die waren negatief, vandaag nog een kv2 gedaan maar ook negatief. Dus gestopt met medicijnen. Nu wachten op menstruatie.

Je hebt van kruidvat ook nog een box, van jumbo een zwangerschapsagenda en knuffeltje, je hebt de ouders van nu en de blije doos :) En bij sommige supermarkten (oa plus, hoogvliet,jan linders) krijg je na de geboorte ook dingen.

Ben benieuwd wat het wordt lw! Ik wil het zelf niet weten wat het wordt. Ik heb altijd gedacht ik krijg een zoon (ook anderen in mijn omgeving), maar nu met ik kid traject bezig ben denk ik een dochter haha.

3. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Jeetje, weer balen aicirtap, en nu, nog 1 keer KID?

Ja, heb denk ik alle dozen aangevraagd die je maar kan aanvragen. Babydump doos opgehaald, leuk rompertje, en handige drinkbekers en bakjes, geloof dat dat het leukste wel was.
    De ouders van nu doos, hadden ze niet bij de etos, morgen pas, die ga ik denk ik morgen dan wel halen. En de blije doos mag ik ook gaan halen, miss dit weekend, maar daar moet ik 20 minuutjes voor rijden, want we hebben hier in de stad geen prenatal..

Tja, iedereen vroeg of ik al een gevoel had, nee wel hoop.
    En je ziet het al aan mn onderschrift, het is een meisje. Ik ben echt zoo blij! :D Kon het nog niet geloven. Maar het is echt zo. Ze heeft het nog een paar keer nagekeken hoor.

Gelijk ook al wat andere dingetjes bekeken, schedeltje is goed, hersenhelften, maagje was vol. Ze was weer lekker druk aan het bewegen en draaien. En zwaaien natuurlijk.

4. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    O wat super leuk zeg! Fijn dat alles goed was! Nu lekker verder zweven op je roze wolk :-D

Ja volgende week de laatste kid poging. Denk maandag. Hopelijk levert dat niet al teveel stress op in combinatie met de feestdagen. Maar wil ook geen maand overslaan. Ik wil de kid afgerond hebben in 2015.
    Ik verwacht er niks meer van en ben mij al aan het verdiepen in ivf. Ga misschien ook naar een informatie avond in umc komende week.
    Al krijg ik van alle kanten te horen kop, zet hem op, heb vertrouwen & geduld, elke poging is een kans. Hihi.
    Vanmorgen wel even geïnformeerd welke donoren beschikbaar zijn, wil volgende week niet voor verassingen staan. En geen helemaal nieuwe donor.
    Ik wil liefst gelijk door als deze poging mislukt. Ik zit nu werkeloos thuis en daarnaast wil ik gewoon weten of het überhaupt nog gaat lukken.

5. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    leuk lonely wolf, een meisje! Lekker van genieten!
    Volgens mij voel jij je ook alweer stukken beter, of niet?

Aicirtap laten we dan extra hard duimen voor die laatste poging! Spannend hoor. Snap wel dat je geen kans wil voorbij laten gaan, dus nu je alle tijd hebt, lekker ervoor gan!
    Ik zit even ene paar dagen ziek thuis, had ineens harde buiken, gelukkig geen ontsluiting of hoge bloeddruk, maar schrok wel even. Ik blijk een blaasontsteking te hebben, maar heb ook een erg druk leven, komende tijd even alles op een lager pitje dus ;)

6. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik sla een maandje over. Ik heb mijn eisprong waarschijnlijk gemist door een korte LH piek. In een ander topic uitgebreid verhaal getypt als je meer wilt weten. Dus medio half januari nog kid poging 15 en dan in februari/maart waarschijnlijk start IVF als die laatste poging niet lukt.

Ik wil iedereen alvast hele gezellige feestdagen toewensen!
    Volgend jaar zijn jullie beebjes niet meer in de buik maar sta je met de kleine naast de kerstboom! Ik hopelijk volgend jaar ook ;)

7. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Hallo lieve dames,

Na een korte break weer terug. Om en nabij 3 jaar geleden een eiceldonatie gedaan en IVF ondergaan bij Geertgen. Helaas zonder resultaat, vervolgens 4 IUI's gehad en ook hier helaas geen positief resultaat.

Aangezien ik zelf het vermoeden had dat dit verband kon houden met mijn overgewicht heb ik op 6 November vorig jaar een maagverkleining ondergaan. Nu 40 kilo lichter, gezond en enorm blij met het resultaat.

Tussentijds een relatie gehad maar mijn (als alleenstaande) kinderwens stond ons enorm in de weg. Dit heb ik dus afgebroken.

Inmiddels groen licht gekregen voor een zwangerschap dus het avontuur mag voor mij weer beginnen.

Op dit moment ben ik in contact met een donor, we hebben online al veel contact gehad en een hoop besproken. Het voelt enorm goed en binnenkort zullen wij dan ook in real life kijken of het klikt en we samen in het traject verdergaan middels ZI.

Ik heb getwijfeld om weer met Geertgen in zee te gaan en die optie staat ook open maar het idee van een donor waar mijn kind pas vanaf zijn/haar 16e terecht kan voel ik me niet goed bij. Met deze potentiële donor is dan ook overeengekomen dat mijn kindje eerder contact op mag nemen als die behoefte ontstaat. Dit zal tevens worden opgenomen in het donorcontract.

Zo wat een verhaal ;)

8. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    #3408 LonelyWolf, 22 dec 2015
    Laatst bewerkt: 22 dec 2015
    Welkom terug dan :)
    Al heel wat trajecten mee gemaakt zo te lezen. Toch best wel heftig denk ik zo?

Ik heb ook zelf een donor gezocht en via ZI zwanger geworden (poging 5 was raak bij mij :) ). Nu hopen dat alles verder goed verloopt...

Bij geertgen (nu heet het nijgeertgen) mag je ook met een eigen donor aan de slag:
    Dat duurt dus wel even en kost ook nog geld. Als je toch een eigen donor hebt vind ik ZI wel makkelijker.

9. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Nu ik hier toch ben, dan ook even een update van mij.

Op de vraag van Sahi, toen ik net uit het ziekenhuis was ging het stukken beter. Kon weer eten en dingen doen. Maar daarna ging het toch minder. Toen ook een blaasontsteking en van de meds werd ik weer heel misselijk, tot op het punt dat ik weer bijna niets at.
    Ik hoopte dat het over zou gaan als ik met de antibiotica klaar was. Maar helaas. Heb toch al weer een aantal keer overgegeven. Gelukkig alleen in de ochtend, en maar 1 keer mijn ontbijt eruit gegooid. De andere keren was voordat ik iets had gegeten, dus dan kan er weinig uit komen :)

Ben ook verschrikkelijk moe. En veel last van hoofdpijn, ben daarvoor naar de fysio geweest, en hij heeft even gevoeld, en het zit behoorlijk vast in mijn nek en schouders. Morgen de eerste afspraak dat hij het wat losser gaat maken.

Ook nog maar een keer extra naar de verloskundige, alles met de beeb gaat goed. Maarja met mij gewoon niet. Het is een klote zwangerschap, en daar ik weinig aan doen. Ik kon wel extra bijvoeding gaan drinken, wat miss wel kan helpen. En ik moet nu verplicht rust houden.

Afgelopen week heb ik weer een paar goede dagen gehad, dat is fijn. Maar het blijft een beetje wisselend. Al gaat het wel beter als voor het ziekenhuis, en kan ik mijn huishouden wel redelijk bijhouden nu.

@aicirtap, ik snap wel dat je die laatste poging weinig verwachtingen meer hebt. Zou ik ook hebben. En stiekem denk ik dat je dan een stuk ontspannenderd die maand ingaat. Je bent dan toch al verder aan het kijken kwa ivf enz. Ik hoop echt dat het gaat lukken. Hoop het zo voor je, je bent al zo lang bezig!

En jullie ook alvast fijne feestdagen :) geniet ervan!

10. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Balen loneywolf dat het nog steeds niet geweldig gaat. Misschien eens naar de osteopaat?

Welkom terug pink butterfly! Er is 20 maart een speeddate van meer dan gewenst. Misschien is dat een optie.

11. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Dankjewel meiden!

Aicirtap das een goede tip, al klinkt 20 maart wel erg ver weg ;) Al eerder geweest? Ik had altijd het idee dat dat voornamelijk voor stellen was; mannelijke stellen op zoek naar eiceldonoren/draagmoeders. Vrouwelijke stellen op zoek naar zaaddonoren. Maar het is dus ook gericht op bammers?

12. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Oh nog een klein vraagje.. Waar hebben jullie je donoren 'gevonden'. Ik ben op diverse oproepen sites actief maar merk dat ik nog steeds erg kieskeurig ben. Nu mijn pijlen op een donor gericht waar ik mij heel goed bij voel maar totdat wij zeker zijn van deze 'match' wil ik wel het idee hebben dat ik niemand over het hoofd heb gezien.

Momenteel actief op
    - BamMam
    - Verlangennaareenkind
    - Meerdangewenst

13. LonelyWolf

LonelyWolf Actief lid

9 jun 2015
    289
    0
    16
    Ik heb die mijne op bammam gevonden. Volgens mij is het nu betaald maar toen was het nog gratis voor mij in elk geval.
    Ik moet zeggen dat ik in een aantal jaar tijd, een aantal keer een oproepje heb geplaatst en toch weer weg ben gegaan. Gewoon om eens te zien hoe en wat.
    De laatste keer was al wat serieuzer van mijn kant uit, hoewel ik het nog vrij open hield, omdat ik niet precies wist wat ik wilde.

Ik heb verschillende reacties gehad. Van 'wanneer wil je het hebben' tot aan 'ik kom dan wel bij je slapen, want dan hoef je niet elke nacht voeding te geven'. Heel breed dus.

Ik kwam uit op 2 mannen waar het wel mee klikte. Maar voor mij was eigenlijk leeftijd ook wel belangrijk, en er was er maar 1 van mijn leeftijd. Dus die keuze was snel gemaakt.

Ik heb denk ik nog bijna een jaar contact gehad voordat we echt wat gingen doen. En om eerlijk te zijn, kunnen we met elkaar over weg, maar om nu van een klik te spreken. Ik denk dat ik juist snel een keuze heb gemaakt, om verder te gaan, omdat er zo weinig mannen zijn die me aanspraken. Dan maar met deze verder. Zoiets.
    Hij is een aardige jongen en we kunnen in elk geval over alle dingen goed praten. Communicatie gaat goed, en dat is ook belangrijk.
    En miss wel goed dat het niet te goed klikt, anders zou het nog wel ingewikkeld kunnen worden..

Sorry, heel verhaal.
    Ik denk dat ik echt geluk heb gehad met deze jongen, omdat eerdere en andere reacties toch niet goed voelde. En goed was voor mij goed genoeg. Hoe vaak zie ik die man nog?
    Ik heb er wel bewust tijd over heen laten gaan, voor het geval ik nog van gedachte zou veranderen. Ik zou niet met de eerste de beste gelijk de zee in gaan, maar elkaar wat beter leren kennen, ik denk dat je dan miss wel makkelijker je gevoel kan volgen.

14. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ pink - zeker ook voor bammers, ik heb volgens mij 10 mannen gesproken, waar van 3 homokoppels, 1 heterokoppel en 6 alleenstaande mannen. Ik vond er uiteindelijk 3 geschikte donoren bij zitten. Ik ben in november geweest, omdat ik nog de overweging heb gehad om tussen de KID en IVF voor ZI te gaan. Maar voor mij nu zegt mijn gevoel nog even nee. De speeddate is zéér snel uitverkocht beslis dus niet te laat!

Er is 16 januari ook een bijeenkomst. Soms worden bij de borrels bij mdg ook stickers uitgedeeld met waar je naar op zoek bent donor/co-ouder oid. Maar weet niet of dat ook voor 16 januari geldt dat zou je even moet informeren.

15. Sahi

Sahi VIP lid

4 apr 2010
    5.186
    0
    0
    Dordrecht
    Pink welkom terug!
    Ik ken mijn donor persoonlijk, dus de zoektocht die de meiden hier hebben, heb ik niet gehad. Ik kan je daar helaas niet in helpen. Succes!

Lf en aircirtap alles goed?

16. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Nog een klein vraagje, ik ben online op zoek geweest naar een 'zwarte lijst' voor onbetrouwbare donoren. Echter kan ik niets vinden terwijl ik me goed zou kunnen voorstellen dat deze wel bestaat. Het is natuurlijk zeer privacy gevoelig maar niet iedereen heeft goede bedoelingen en af en toe kom ik me toch horrorverhalen tegen.. ;)

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ja wel ok. Precies mijn menstruatie met de kerst waar ik veel last van heb deze keer. Even extra met je neus op feiten worden gedrukt. :( Zeer korte cyclus maar, 22 dagen. Pff. Nu ja hopelijk wel een ei en op dag dat ik niet werk. Verder drukke weken. Veel afspraken. Erg leuk en gezellig. Maar ook vermoeiend. Ben dus blij als het 2 januari is, terug naar normaal ;)

Hoe is het met de anderen?

18. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Op onze fb groep bam mam is er wel een "zwarte lijst" van donoren.

Ik leef trouwens nog, na 2x dreigende vroeggeboorte op 26 en 32 weken, wilt hij nu nog niet haha wel sinds gister veel krampen maar het wil nog niet hihi

19. PinkButterfly

PinkButterfly Actief lid

9 sep 2012
    441
    0
    16
    Top! ik heb me gelijk aangemeld :)

Veel succes alvast, knap werk dat je je kindje zo heerlijk lang bij je hebt mogen dragen ondanks alle hobbels en bobbels in de weg samen met de zorg voor je gezinnetje! Hoop op een soepele bevalling, succes meis! :)

20. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    @ pink - van de week ging de verkoop van de kaartjes van de speeddate al in de verkoop, en ze gaan meestal rap weet ik, dus als je wilt zou ik kijken of je nog eentje kan bemachtigen :)

@ bamjolan - nog steeds de beeb aan boord?

Ik ga morgen voor mijn 15de kid poging. Even gedoe want het viel precies op een werkdag en ik wil nog niet uitspreken dat ik ben bezig met zwanger worden. Dus er wat om heen kunnen draaien en de ochtend vrij gekregen. Ik wil ook niet nog een maand overslaan. Mijn officiële NOD is 23 januari door de utrogestan wat langer.

Deel Deze Pagina