Dames, ik denk dat het weer mislukt is. Net lichtroze bij afvegen... Weet natuurlijk niet of het gaat doorzetten maar vrees van wel. Ben echt wel weer verdrietig, maar besef me ook dat ik pas 3 pogingen achter de rug heb. Vind het erger dat ik de mensen in mijn omgeving weer teleurstel. Ze leven zo met me mee. Ik weet dat ik er niets aan kan doen, maar het voelt als falen. Bedankt voor het duimen allemaal....
@Mar, balen meid!!!!Het is idd vervelend om iedere x tegen je omgeving te moeten zeggen dat het mislukt is.
Pff balen Mar.... "pas" de derde keer misschien, maar ik weet nog heel goed hoe het voelde....! Dikke knuffel meis... Ik heb op een gegeven moment tegen de omgeving gezegd dat ik het er niet over wilde hebben en dat ik graag zelf wilde bepalen of het een onderwerp van gesprek was of niet. Soms wil je het er gewoon niet over hebben, en het "en en en", hoe goed bedoeld ook, is dan niet fijn.... Dat snapte iedereen wel.... Misschien eens bespreken? Sorry ander onderwerp.... Vandaag een leidster van het kdv met tranen in haar ogen. Ze had (eindelijk... ) door dat ik alleen ben en verontschuldigde zich voor alle keren dat ze "jullie" had gezegd... Maakt niet uit, het gaat om de intentie, zei ik. En ik wist dat mensen zouden aannemen dat Fee twee ouders heeft al , dat wist ik al voordat ik zwanger was. Nou, zij had door deze opmerking meteen door dat ik een BAM ben. "ik vond je al zo'n leuke moeder maar nu heb ik nog meer respect voor je" was haar reactie. Nou dat vond ik natuurlijk een heel lief compliment... Wat ik zei... En toen kwamen er bijna tranen. Hebben andere BAM's dat nou ook? Ik ben blijkbaar heel ontroerend, ook rondom mijn bevalling heb ik twee vk's en een kraam bijna laten huilen... Terwijl ik er juist supernuchter in sta, nuchterder kan bijna niet volgens mij..... Ik vind mezelf helemaal niet speciaal of zo, hahaha... Deze leidster vertelde me overigens dat zij, als single, ook overwogen had het alleen te doen. Dus haar tranen kwamen waarschijnlijk dáár vandaan... Zij durfde het toch niet aan.... Pfff ik ben zo blij dat ik het wél aangedurfd heb, ondanks alle twijfels....! Voor mij is Fee zo bijzonder en speciaal, zo'n kado.... Zij was er immers ook niet "zomaar"..... Ik heb zó lang op haar moeten wachten.... Nou "nog-niet-mama's", voor jullie hopelijk ook binnenkort....! (even een dankbaar besefmomentje van mij...)
@Miir, Ik krijg ook wel vaak 'respect betuigingen'van mensen. Ook ik weet niet beter. Ik doet het ook vanaf de zwangerschap alleen. Nu heb ik er bewust voor gekozen om alleen voor een tweede te gaan. Er zijn mensen die het niet begrijpen en er zijn er die het super vinden.
Ladies, Het zet niet door? Hele dag een beetje licht roze bloedverlies en nu bijna niet meer, alleen nog een beetje bruinig. Zal het dan toch niet doorzetten? Misschien innestelingsbloeding? Pff... mijn lichaam houdt het wel spannend. Raar ook, want de hele dag voelt het al alsof het niet klopt. Er zit niets anders op dan afwachten... Truste..
Mar wat spannend! Wat zal je zenuwachtig zijn! Ik duim hard voor je. Hier ook vaak respectbetuigingen hoor. Ik snap nooit zo wat er nou zo knap aan is, maar we weten ook niet beter dan het alleen te doen.
Helaas het heeft vanmiddag toch doorgezet. Wat een raar begin van mijn menstruatie! Zo heb ik het nog nooit gehad. Maar goed, op naar poging 4 en vanavond lekker aan de wijn! Fijn weekend lieve dames!
ja echt k*t voor je jammer dat al het duimen niet heeft geholpen geniet van je wijntje en we gaan gewoon voor 4x is scheepsrecht.
Wat balen Mar Mijn vriendin is op dit moment aan het bevallen. Ze is nu ingeleid wegens langdurig gebroken vliezen en geen weeen. Spannend hoor.
Was je wijntje lekker Mar? Ik word dinsdag ongi, ik voel het. Ik heb gelijk voor zaterdag maar een stapavond ingesteld, kan ik tenminste wat drinken.
Spannend Tamio! Sesa geef de hoop nog niet op! Mijn wijntjes (ja ja, meervoud) waren heerlijk!!! Zit even in dubio. Ik overweeg om na de volgende poging even een pauze in te lassen van 2 maanden. Tot na mijn vakantie in septemer. Ik heb dan nog 2 pogingen voordat ik naar het AMC moet voor onderzoek naar mijn eileiders. Ik wil dan nog even proberen om een max aan kilo's kwijt te raken en om gewoon even rust te krijgen. Ga er nog even goed over na te denken...