helaas meiden, ik ben ongi geworden vandaag . Van de week voelde in me ook niet zwanger dus wist het eigenlijk al. Ik was ook erg verdrietig deze week. Op naar IUI 9 dan maar
@Sibje, ja ik ga gelijk door. Ik kan dinsdag bellen voor een nieuwe FM op dag 12. Ik baal we weer erg hoor idd. Hoeveel geduld moet een mens hebben
Ahhhhh, balen Sesa.. Inderdaad, je geduld wordt wel op de proef gesteld! Wat ontzettend jammer.. Ik hoop dat het je wederom lukt positief te blijven en vol goede moed aan de volgende poging begint. Ik wens je alle sterkte en succes van de wereld toe!! Liefs, Anemoontje
@Anemoontje, ik voel me weer positief. Ik ga weer voor de volle 100% voor de volgende poging. Gaan jullie nog wat met koninnedag doen? Ik ga met mijn zoontje op de rommelmarkt staan...pfff ben blij als de rommel weg is.
ooowww, schattig! Heb je trouwens nog een beetje weten te verkopen met koninginnedag? Wij zijn uiteindelijk alleen even een wandelingetje gaan maken door de wijk. Ventje heeft besloten niet meer in zijn wagen te willen slapen... Zag in je eerdere post iets staan over een zoontje, hoe oud is hij? Was je ook al BAM toen je hem kreeg? Ben namelijk heel benieuwd hoe andere dat regelen met werk ed.
Hi meiden! Er is nog een ander draadje waar BAM's actief zijn... Misschien effe fuseren? Daar is het namelijk ook wat stil vaak, maar toch wordt er alles bij elkaar al een hele tijd gekletst...! (zowel door BAM's als aanstaande BAM's) http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/229832-bam-bewust-alleenstaande-moeders-3-a-34.html
@Sibje, de verkoop ging goed. Hij heeft 93 euro verdiend. Mijn zoontje wordt in augustus 11. Ik kreeg hem toen ik 21 was. Ik was toen nog leerling verpleegkundige. Mijn vriend is bij mij weggegaan toen ik 16 was en heeft nooit moeite voor zijn kind gedaan. We zijn dus sinds die tijd met zijn tweetjes.Ik heb vorig jaar nog een HBO opleiding gedaan(gipsverbandmeester) en ben nu wel ff uitgeleerd.Tja met werk....daar is de kinderopvang voor.
Dit topic kwam ik bij toeval tegen. Ik schrijf ook in het topic wat Miiiirr noemt. Ik ben nu ruim 40 zwanger als bam, ook via het gg zwanger geworden. Ik denk trouwens dat ze vandaag gaat komen, ik kom later wel meeschrijven hier . Lijkt me een goed idee om de topics samen te voegen Miiiirrr
Ja weet ik daarom is het een goed idee om op 1 topic verder te gaan. Deze lijkt me beter omdat deze algemener is. Ik zal het even voorstellen op het andere topic.
Hier ben ik hoor! Kijk ook graag naar schattige kuikentjes... Even kort voorstellen? Op mijn 34e plotsklaps alleen komen te staan omdat de liefde van mijn leven, dat toch niet bleek te zijn. Dat was een zware tijd. Ik had toen al een heftige kinderwens en dacht eigenlijk dat we bezig waren een gezin te stichten, ondertussen was mijn lief helaas met hele andere dingen bezig. Daar stond ik dan... Met lege handen... Vervolgens na verloop van tijd op zoek gegaan naar een nieuwe relatie. Daar kwam steeds meer druk op te staan vanwege mijn kinderwens. Na veel twijfel besloten er alleen voor te gaan. Na nog meer twijfel gekozen voor een onbekende donor via een kliniek. Bij het geertgen terecht gekomen. 1 IVF met eiceldonatie en twee terugplaatsingen gaven geen zwangerschap. Na 13 iui's (eerst zonder en later met hormoonondersteuning) een 2e IVF en zwanger. In oktober is mijn dochter geboren. Sindsdien is iedere dag een feestje met mijn pluizemeisje!
Ik ben nu 29 (word 30 in oktober) en in Juni 2001 besloten alleenstaand moeder te worden. In september 2001 pogingen gedaan met mijn huidige donor. Inmiddels zijn mijn kinderen bijna 10, bijna 8 en 3 jaar, alle 3 van dezelfde bekende donor. Ook mijn toekomstige 4e kindje (als die mag komen), is van dezelfde donor. Dit zal ook zeker mijn laatste kindje zijn!
Wauw Bamjolan wat een verhaal super hoor dat je dat helemaal alleen doet zoveel kindjes. En hopelijk straks nog een 4e Hoop dat het je gegund is!