(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@Tamio, fijn dat het ook anders kan....een rustige baby.

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, nog een dikke knuffel meis! Ik blijf hard voor je duimen

@monique, welkom en gefeliciteerd met je zoontje. Ik hoop van harte dat hij snel met je mee naar huis mag.

@anemoontje, mooie uitspraak idd. En wat fijn dat het dagverblijf van je keuze gelukt is.

3. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sibje, hoe was de babymassage? Heb jij 5 mnd gespuugd?? Pff... Kan me wel voorstellen dat als je naar je zoontje kijkt het dat allemaal waard is geweest. Dat heb ik straks vast ook, maar soms is het verdomd lastig nu.

@tamio, wat fijn dat L ingebakerd zo goed slaapt. En ook dat M het nieuwe spel zo leuk vind. Spannend hoor dat na de zomervakantie er een maatschappelijk werker haar komt observeren. Maar straks eerst maar even lekker van de vak genieten.

@mar, hoe is het met jou?

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier houdt het nog niet over. Als het vlg week niet beter is/wordt dan wellicht toch even een infuus erin. Ik weet het niet meer. Vandaag nog niet gespuugd tot nu toe, maar wel kotsmisselijk.
    Gisteren begon de 6x spugen ook pas rond 19.00.
    Ik kan me niet herinneren dat ik ooit in mijn leven zo'n afkeer heb gehad tegen eten/drinken.
    Ben nu wel zover, dat als zo'n opname zou gebeuren dat het dan ook maar beter is. Tot nu toe vind ik zwanger zijn echt geen roze wolk. Ongeacht dat ik super super blij ben met dit wondertje.
    En gelukkig heb ik ook wel momentjes dat ik er van geniet, maar soms is het verdomd moeilijk als je je zo ziek voelt.
    Ik ben nu gestopt met alle medicijnen die ik slikte. Wil toch kijken of het verschil maakt. Of dat het hetzelfde blijft. Had niet het idee dat de medicijnen werkte namelijk. Dus afwachten.

5. Monique0102

Monique0102 Actief lid

23 jul 2011
    108
    0
    0
    ambulant woonbegeleider
    Beek en Donk
    Ik ben even de naam kwijt maar degene die al zolang aan het overgeven is, hele veel succes de komende tijd. Ik hoop voor jou dat een infuus niet nodig is, maar mocht het toch nodig zijn, dan hoop ik dat die gaat helpen.

@Sesa: ik ben inderdaad de Monique van de Geertgen dames.

@all: Ik heb gisteren toch nog onverwacht Kyan mee naar huis mogen nemen. Ik was en ben dolblij, maar het maakt me allemaal ook erg onzeker. Vooral gisteren was hij erg onrustig en heeft hij weinig geslapen. Qua voeding lijkt hij een inhaalslag te maken, want hij geeft steeds aan honger te hebben. Ik heb hem vannacht dan toch maar een 8e voeding gegeven, en vanochtend meteen overlegd met de kraamzorg en vanmiddag met de verloskundige. Ik mag nu mere gaan aanbieden en het lijkt of KYan nu ook veel rustiger is. Zo is hij gewend om rond 20.00 uur wakker te worden, maar nu heeft hij zich nog niet gemeld. We kunnen dus even de periode uitbreiden, zodat hij uiteindelijk vannacht misschien maar 1 nachtvoeding nodig heeft. Ik heb vandaag erg veel aanloop gehad van de mensen die het moeilijk vonden om in het ziekenhuis te komen. Morgen komt voor het laatst de kraamzorg (couveuse-nazorg) en gana we 's middags naar ene verjaardag. Mijn beste vriendin heeft vandaag maar opgeschreven wat handig is om morgen mee naar haar te nemen, zodat ik nergens op mis grijp. Ik moet zeggen dat ik de meeste tijd enorm aan het genieten ben, en dat is echt een heerlijk gevoel.
    Ik hoop dat de meiden hier die nog niet zwanger zijn snel ook hun droom mogen laten uitkomen.

6. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag gnoetje, welkom hier. Hoe het precies zit kun je natuurlijk bij gg navragen, maar wat ik me er van herinner; jouw donor kan afhankelijk van zijn zaadkwaliteit en de voorraad die je wilt hebben eén tot drie keer doneren (is vaak slechts één keer). Jij betaald per ingevroren rietje (was vier jaar geleden zo'n 300€ per stuk)} dus je moet vooraf in overleg bedenken hoeveel je er denkt nodig te hebben. Het zaad gaat minimaal zes maanden de vriezer in, dan moet hij terug voor nog een SOA test om hiv uit te sluiten.na die zes maanden is ook het zaad wettelijk gezien niet meer zijn eigendom.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.

7. sesa

sesa Niet meer actief

@Musicalfan, fijn dat je voor me blijft duimen. Ik ben dit weekend lekker wezen stappen (ik kon toch drinken).
    Vervelend dat je zo blijft spugen meid. Er is zo weinig aan te doen. Maar het maakt het wel erg vervelend. Je kan zeker ook niet werken?

8. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    @Gnoetje; Ik kan je echt geen antwoord geven op je vraag aangezien de donor van mijn kindje is uitgezocht door Geertgen zelf. Ik zal dan dus ook achteraf aan het wederkerigheidsprincipe voldoen.. Eerlijk gezegd ben ik er, op de een of andere manier, blij mee dat ik geen gezicht van de donor erbij zie..

@All; Even een aparte gedachte.. Misschien zijn er onder ons straks wel kindjes die halfbroertjes of -zusjes van elkaar zijn.. :)

9. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    @anemoontje kunnen we misschien zo achter zijn,gewoon op de donorcode letten en delen... (ben helaas mijn tweede code vergeten, weet dus wel met welke donor het niet gelukt is....)

10. sesa

sesa Niet meer actief

Ik zal volgende keer ook ff op de code letten

11. sibje

sibje Actief lid

12 mrt 2012
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    zulk leuk nieuws dat ik eigenlijk voor me moet houden, maar hier wel ff kan delen. Vriendinnetje is zwanger (MMM, uiteindelijk ICSI), ben zo blij voor d'r! Ze heeft met mij lief en leed gedeeld en nu is er goed nieuws en moet ik tegen bekenden 3 maanden, m'n mond houden...

12. sesa

sesa Niet meer actief

Leuk hoor sibje

13. Tamio

Tamio Niet meer actief

Zou zomaar kunnen. Maar welke code bedoelen jullie?

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Tamio, iedere donor heeft een nummer. Bij de inseminatie moet je een formulier tekenen, daar staat dat nummer op.

15. Tamio

Tamio Niet meer actief

Ah dat vermoedde ik al. Maar daar heb ik niet op gelet.

L heeft vandaag haar eerste prikjes gehad. Zielig hoor. Ze werd echt zo rood als een kreeft en huilde echte tranen.

16. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sibje, wat een mooi bijzonder nieuws meis! Gelukkig kan je vriendin het lekker met jou delen.

@tamio, hopelijk heeft L niet veel last nu van haar prikjes.

17. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Even ego: Ik voel me nog niet helemaal geweldig. Ik kom net uit het ziekenhuis. Heb daar vanaf Maandag gelegen. Ik was weer afgevallen en urine was weer niet goed. En ik bleef maar spugen. Was er zo klaar mee. Gelukkig waren ze heel lief in het z-huis voor me. Je hoort helaas weleens anders. Ze vonden ook dat ik het heel lang zelf zo heb uitgehouden. In het ziekenhuis knapte ik wel beetje op. Nu net thuis had ik weer heel sterk kokhalsreflex, maar tot nu toe niet gespuugd. Het is even aankijken. Wel heb ik voor het eerst hartje gehoord van mijn beeb. Dat was wel even bijzonder. Over 2 wk controle. Hopelijk gaat het nu echt de goede kant op.

18. Tamio

Tamio Niet meer actief

Musicalfan, wat een ellende toch meid. Vreselijk om steeds zo misselijk te zijn. Ik hoop echt voor je dat het nu snel beter wordt.

Hier: Morgen naar het ziekenhuis voor een echo omdat ik nog steeds vloei.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @tamio, dat hoop ik ook! Succes morgen. Is wel fijn dat ze even checken, want lijkt me niet zo goed dat je zo lang vloeit.

20. sesa

sesa Niet meer actief

@suc6 tamio!

Deel Deze Pagina