(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

@Musicalfan, ben je ook erg afgevallen?

2. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa: 6 kilo in 8 weken, dus valt mee, maar teveel volgens ziekenhuis. Is natuurlijk ook niet de juiste manier om af te vallen als je zoveel spuugt. Denk dat ik nu nog 1 kilo kwijt ben, maar ik heb zelf geen weegschaal thuis.

3. sesa

sesa Niet meer actief

Heb je zelf nog wel reserves?

4. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    @Musicalfan; Wat een ellende bij jou zeg! Waardeloos... Ik hoop echt zo dat je je gauw beter gaat voelen!!

@Tamio; Succes!! Hoop voor jou dat nacurettage niet nodig is...

@All; Ik heb die code van de donor ook echt niet onthouden.. Was een heel lange! Weet alleen dat er 2007 op stond en toen dacht ik nog: "zo oud?" Hahhaha...

5. Tamio

Tamio Niet meer actief

Mijn baarmoeder is leeg. Het is dus een hormonaal probleem.

6. sesa

sesa Niet meer actief

@ Tamio, gelukkig maar. Nu zeker gewoon afwachten?

7. Tamio

Tamio Niet meer actief

De vk moet mij nog bellen om het over de uitslag te hebben. Maar ze had het voor de echo over de pil als het een hormonaal probleem bleek te zijn. Maar dat zie ik niet zitten, vooral niet omdat ik bv geef.

8. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, weinig reserves over, maar goed, ik doe mijn best. Hoe is het verder met jou meis?

9. sesa

sesa Niet meer actief

Gaat,ik ben veel wezen stappen,ff mijn gedachten op wat anders.dinsdag ga ik weer voor fm en hopelijk deze week iui

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hé meiden,

Even wat tijd voor mijzelf nodig gehad om na te denken. Heb besloten om na deze poging 1 maand over te slaan en even tot rust te komen. Ik wil ook niet dat zoveel mensen om mij heen weten wanneer ik naar de kliniek ga en wanneer mijn NOD is. Ik weet dat het goed bedoeld is, maar ik word er onrustig van.

Het vreemde is dat ik gisteren nog geen positieve ovulatietest had, maar de hele dag wel het gevoel en de signalen (afscheiding) dat ik misschien tot wel positief had moeten testen. Vandaag wel een positieve test, maar aangezien de kliniek dicht is geen poging. Hopen dat ik morgen dus nog een positieve test heb, maar ik denk dat het al voorbij is. Even afwachten maar.

Tamio, fijn dat je baarmoeder schoon was!

Musicalfan, ik hoop zo dat je je heel snel beter gaat voelen en van je zwangerschap kan gaan genieten!

Sesa, succes jij deze week!

11. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar, tnx. Ik hoop dat de test morgen nog positief is.

12. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Helaas, deze poging gaat aan mij voorbij. Volgende zou ik al overslaan, dus even rust hier....

13. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Heh, balen Mar.. Take your time, hoop dat je straks weer fris en fruitig aan je vierde poging kunt beginnen!!

14. Tamio

Tamio Niet meer actief

Oh wat jammer Mar. Knap dat je dat kan, een pauze inlassen..

15. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar, vervelend meid. Geniet van je rustpauze.

16. sesa

sesa Niet meer actief

Vandaag ben ik voor Fm geweest. Ik mocht gelijk IUI doen. Mijn ei was 18 mmj en bms 8,4 mm. Ze zag al bloed achter mijn baarmoeder dus de eisprong was net aan de gang.

17. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    @sesa dan beginnen we hier weer met duimen.

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, ik ga weer keihard voor je duimen meis!

@mar, dikke knuffies voor jou. Wat ontzettend balen zo, dat je deze poging nog wel wilde doen en dat deze zo aan je neus voorbij gaat. Ik denk aan je.

@tamio, hoe is het nu met de bloeding?

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @anemoontje, hoe is het met jou meis?

20. sesa

sesa Niet meer actief

tnx weer voor de duimen. Ik kn ze weer gebruiken!!!!

Deel Deze Pagina