@Sesa; Ik denk ook weer aan je!! Duim Duim.. @Musicalfan; Wat lief dat je dat vraagt.. Hier gaat het eigenlijk heel goed. Sinds de 18 weken ben ik echt nog maar nauwelijks misselijk meer geweest. Wel heb ik, vind ik zelf, reteweinig energie. Maar alles beter dan dat spugen continue he? Wel was ik vorige week heel erg in paniek. Ik verloor naar mijn idee vocht, anders dan de afscheiding die ik heb sinds ik zwanger ben. Het stomste wat je dan kan doen is googlen natuurlijk.. Alle verhalen die ik las over vruchtwater verliezen bij 24 weken liepen verkeerd af. Huilend de vk gebeld en ik mocht gelijk langskomen. Ze heeft een test gedaan met een wattenstaafje, waaruit bleek dat het geen vruchtwater was. Ze dacht aan waterige afscheiding, wat ook nu kan voorkomen. Moest het wel in de gaten blijven houden. Heb het daarna nog eens gehad, maar ik denk toch dat het inderdaad wel afscheiding geweest zal zijn.. De kleine dame is erg beweeglijk gelukkig, dus dat is heel fijn! Wel die avond dat ik bij de verloskundige was geweest een "nervous breakdown" gehad, ik heb mezelf een hoofdpijn gehuild van de angst, vermoeidheid en alle emotiesdie me even teveel werden. Daarna kon ik er weer even tegen.. Het is inderdaad stil rond @Bamjolan en @Miiirrrr.. Zijn jullie op vakantie? Zo ja, geniet!!!
@Tamio, ik hoop dat de timing goed is. Ik voelde zondag al iets van eisprong maar de test blijft bij mij negatief. De arts zag vocht achter mijn baarmoeder en dat is een teken van eisprong terwijl mijn ei pas 18 mm was. Ze zij dat dat kan. @Anemoontje, eng he zwangerzijn? Ik had dat ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Het leek net of ik in mijn broek piest, het bleek gewoon afscheiding te zijn.
@all, weten jullie hoelang donorzaad overleefd? Hoevvel dagen? Ik denk dat de arts het verkeerd heeft gezien dinsdag, ik heb nu mijn eisprong. Mijn LH-test was vanmorgen positief. Als het zaad kort leeft is dit een mislukte poging geweest.
Trouwens als de LH test positief is duurt het nog even voordat je ei springt. 12 tot 24 uur zoiets? Ik weet het niet meer precies. Maar dan zou het wel erg ver uit elkaar liggen . Ik zou gewoon bellen, zou je nog een keer een iui kunnen doen? Voor jou is het wel erg ver he?
@Tamio, ik heb gebeld. het zaad leeft 2 dagen. Dan zou het net niet gaan. Ze hebben geen avondpoli en ik moet een halve dag vrij nemen van mijn werk. Ze konden mij niet missen op het werk. Ik baal echt!!!!
sesa dit is echt zwaar kl*te. was nog steeds aan het duimen. maar duim gewoon door voor de volgende x
Sesa wat ontzettend balen! Hoe kan dat nou mis gaan? Ben benieuwd wat ze hier op te zeggen hebben. Niet dat je daar nu iets aan hebt. Echt zwaar balen meid!
Oh Sesa wat balen meis!!! Jeetje! Ik heb eind juni tussen de verhuizing door toch 2x geïnsemineerd. Ik heb niets vernomen van de opleiding (word dan toch sep 2013), en ik heb vanavond positief getest, echt ongelovelijk! Ben ontzettend blij, nerveus en hoop echt dat het goed mag gaan! Vanmorgen 3 twijfeltesten (2 merken) en vanavond ineens KNAL! WOW! Ben heel druk momenteel, dinsdag gaan we echt over. Er moest echt veel gebeuren..morgen gaat kennis (en klusjesman haha) de muur terug zetten boven, en laminaat leggen. Dan kunnen we de slaapkamers aan kleden! Leuk leuk! Fijne avond meiden! Bekijk bijlage 258050 De foto is wat licht, in t echt duidelijker! Morgen á maandag zou ik ongie moeten worden maar hopelijk blijft het goed gaan!
Van harte Bamjolan!!! @all, ik voel me een btje triest......Ik ben de komende weken 3 wk op vakantie dus zal ff weinig reageren.
Gefeliciteerd Bamjolan! Sesa, fijne vakantie! En wie weet test je na je vakantie toch positief. Ik las op wikipedia dat semen in uitzonderingsgevallen wel 5 dagen kan blijven leven!
Sesa, ik zou ook verdrietig zijn. Het is allemaal niet niks! Geniet van je vakantie, je hebt het verdiend!
Ach lieve Sesa.. Ik snap zooo goed dat je je verdrietig voelt.. Alhoewel ik, zonder je valse hoop te willen geven oid, ook altijd heb begrepen dat zaad wel tot 5 dagen kan overleven in de baarmoeder en eileiders!! Je hoeft er maar 1 dappere dodo tussen te hebben!! Geniet ondanks alles dubbel en dwars van je vakantie en mocht dit inderdaad een loze poging zijn geweest, dan heb je daarna vast weer de kracht om de draad en de volgende poging weer op te pakken/aan te gaan!! Bamjolan; Gefeliciteerd!! En heel veel succes met de verhuizing!