(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sesa

sesa Niet meer actief

Hoi Meiden, ik ben weer terug uit parijs. Wat een geweldig sprookje was dat. In Amsterdam was ik een amerikaan tegen gekomen. Hij ging zondag naar Parijs en had mij ook uitgenodigd. Ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben met de trein naar Prijs geweest. Het was zo super. We sliepen in een hotel van 900 euro per nacht!!
    Dit is natuurlijk een 'once in a life time thing". Hij woont in Washington. Maar wat heb ik een top dagen gehad zeg!

2. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Jeetje Sesa, dat je dat durft! Maar wat leuk dat het zo'n gaaf weekend was. Dat maak je inderdaad maar 1x in je leven mee denk ik!

3. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar, het was ook zo bijzonder. Ik dacht dit zo bizar, ik doe het gewoon. Ik heb hem maar 5 min gesproken in Amsterdam. Hij had mij een briefje gegeven met zijn telefoonnummer. De dag daarna zijn gaan smssen en toen had hij mij uitgenodig. Het lijkt wel een soort film....die helaas ook tot een einde komt.

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

Sesa, dat klinkt wel bizar ja, na een kennismaking van 5 min! Is er in Parijs geen liefde opgebloeid dan? :)

Anahera, kan je je bedwingen om niet te testen tot morgen?

5. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Waaaauuuuw Sesa!! Wat een spannend verhaal.. Vertel verder!!!! :)

6. anahera

anahera Lid

23 jul 2012
    33
    0
    0
    pedagogisch medewerker kinderopvang, babyfluistera
    @allemaal bedankt voor het warme welkom, voelt fijn :)

heb vandaag getest, was negatief, maar ben nog niet ongesteld dus hoop is er nog....

@sesa wat een durf heb jij :)
    het brengt een hoop avontuur mee, leuk :)

7. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Wow Sesa!! Gaaf!!!!
    Ik zou t zelf niet durven hahaha

8. sesa

sesa Niet meer actief

@all, het was zoooooo geweldig. Ik leef nog een btje in een roes. Ik ben verliefd, hoe kan het ook anders in Parijs, de stad van de liefde.Het kan natuurlijk niks worden. Hij woont in Washington. De andere kant van de wereld. Hij is daar anesthesist. Amerikanen hebben maar 3 wk vakantie per jaar.

Nu voel ik me wel verdrietig hoor. Het is back to reality

9. sesa

sesa Niet meer actief

SAM_0114.jpg

Dit waren we samen

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Leuke foto!
    Leuke man ook!! hihihih

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik verlies trouwens bruin bloed

12. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, jeetje wat een uitdaging zeg. Leuke foto en leuke man. Helaas back to reality. Maar een herinnering die je nooit vergeet.

@bamjolan, bruinverlies hoeft niets te betekenen. Ik duim voor je meis! Wanneer heb je een echo?

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, wat een superleuke man! Balen dat ie zo ver weg woont!

Bamjolan, hoeft niets te zijn hoor. Bruin bloesverlies duidt vaak op oud bloed, dus niet teveel zorgen maken hoor. Maar snap heel goed dat je er van schrikt!

Ik ga over 3,5 ongeveer weer beginnen en dan poging 4. Heb nu 3 pogingen voordat ik een eileideroderzoek moet ondergaan. Hoop echt dt het niet zo ver komt, want schijnt echt heel pijnlijk te zijn (en mijn pijngrens is echt niet zo hoog).

X

14. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik weet dat het idd niets hoeft te betekenen.
    Ik had met toileteren wel een slijmsliert dat mee kwam.
    Heb toche ven verloskundige gebeld en t is sowieso even afwachten.
    Moet wel even temp. in de gaten houden.
    Als t erger word of pijn krijg moet ik sowieso even bellen.

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Pff toch spannend. Wanneer heb je je eerst echo? Over 4 weken?

16. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Bamjolan hoe is het nu met je???
    Hoop dat het gewoon idd niks is!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Bedankt lieve meiden!
    Durfde ook gister niet naar toilet voor de grote boodschap, was zo bang maar ben uiteindelijk maar wel gegaan en viel gelukkig reuze mee.
    Ik had vanmorgen niets op het verbandje, maar toch wel beroerd geslapen, had zo'n vol gevoel in mijn buik en misselijk alsof ik een buikgriep had ofzo.
    Ik kan wel gewoon eten en drinken verder, dus ik hoop dat t de hormoontjes zijn haha

Het is gelukkig heel weinig dat bruine, het was al niet zo erg veel hoor maar als je zwanger bent schrik je je toch een ongeluk!

Ik heb aankomende woensdag, 1 aug, een eerste echo in het zh om te zien of er hartactie is.
    9 Aug bij de verlos een echo.
    Nog even spannend maar denk (en hoop!) dat t wel meevalt.

18. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nou gelukkig dat het mee lijkt te vallen, Bamjolan! Wel fijn dat je volgende week al even een echo hebt. Dan krijg je toch even een bevestiging!

X

19. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ja idd, nog 3 dagen!

20. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Jeeeee, Sesa.. Wat leuk zo'n ervaring! Maar ook dubbel, dat je nu weer gescheiden bent van elkaar.. Lastig!

Bamjolan, spannend, maar fijn dat je zelf wel een goed gevoel hebt! Dan is het ook goed!

Mar, als je bedoelt de baarmoederfoto (met contrastvloeistof), kan ik je meedelen dat dat best wel meevalt hoor! Het enige wat een beetje gevoelig is, is als ze het "dopje" op je baarmoedermond zetten, maar echt.. Pijn is een groot woord! Maar laten we inderdaad hopen dat het helemaal niet nodig gaat zijn!! ;)

Deel Deze Pagina