(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    He Anemoontje,
    Dat bedoel ik idd. Schijnt erg pijnlijk te zijn als ze die vloeistof in spuiten (zou lijken op heftige menstruatiekrampen). Nou ja, gewoon van uit gaan dat het niet nodig zal zijn!

2. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Welnee gekkie!! Bangmakerij! Voel je helemaal niets van!! Als je al met die gedachte heengaat, lig je al veel te gespannen en dat is sowieso niet goed. Echt, ik vond het reuze meevallen!! X

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh gelukkig hoor ik dan ook even de andere kant. Maar voorlopig ga ik er gewoon vanuit dat het niet nodig zal zijn ;).

Over 3 weken poging 4!

4. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bamjolan, oh spannend woensdag. Ik had trouwens in week 7 hele week maandverband gebruikt ivm bruinverlies. En was ook doodsbenauwd. Gelukkig was alles goed met beebje. En nog heb ik het met regelmaat. Ik blijf duimen voor je.Hopelijk woensdag een mooi kloppend hartje.

@mar, hopelijk is de baarmoederfoto niet nodig. Wat wel zo is, is dat je als je het wel nodig hebt, je duidelijkheid hebt. (als eileiders gesloten zijn, ben je voor niets aan het insemineren). En bij doorspoelen schijn je vruchtbaarder te zijn (kijk naar mij nu). Was bij de eerste keer ook in 2010.

@anemoontje, hoe is het nu met jou? Hier leek het even iets beter te gaan, maar de laatste dagen ben ik weer zo beroerd en hang ik steeds boven de pot. Bah! Maar heb beebje wel echt goed gevoeld vrijdag voor het eerst. Zo bijzonder. Ik kreeg een smile van oor tot oor. Dat maakt het wat draaglijker nu. Het wordt wat echter. Ook begint mijn buik ineens aardig te groeien.

Hoe is het met de andere meiden?

5. sesa

sesa Niet meer actief

@Musicalfan...het is lastig, we houden wel contact met what's app maar das ook lastig met 9 uur tijdsverschil

@Bamjolan, spannend. Ik begrijp dat je daar ongerust over bent meid!

@Anemoontje, hoest met jou meid?

@Mar, ik krijg denk ik ook een HSG na de 12de poging.

6. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    @Musialfan; Wat duurt dat enorm lang bij je joh, die beroerdheid! Je hebt het goed te pakken.. Dat je de kleine nu zo goed gevoeld hebt, maakt inderdaad wel een hoop goed. Dan weet je weer waarvoor je het allemaal doet! Ik zit nu op 27 weken en krijg ook nog steeds een heel brede smile als ik geschopt word!

@Sesa; lief dat je het vraagt! Het gaat nu eigenlijk heel goed! Aanstaande vrijdag ga ik naar Zwaag voor een 3D echo. Dan zal ik mijn kleine meissie een beetje in het echt zien.. Zoooo spannend!!

Het babykamertje is zo goed als af nu en ik ben er erg trots op. Het is zo leuk geworden! Echt een lieve meidenkamer, met wit/zilver/roze. Mijn buik gaat zo nu en dan pittig op en neer en afgelopen week heeft mijn moeder met haar blote oor tegen mijn buik het hartje heel duidelijk horen kloppen!! Mevrouwtje vind het wel erg leuk om op mijn blaas te mikken als ze schopt.. ;)

Ik kan rustig 10/12 uur slapen per etmaal en ik droom rete-echte verhalen, meestal enge of nare dingen waarbij ik mensen, mezelf of mijn katten moet beschermen tegen kwaad van buitenaf. Heel apart.. Iemand hier ook ervaring mee tijdens de zwangerschap??

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @anemoontje, wat gaaf zeg die kleurtjes in de kamer. Kan me voorstellen dat je trots bent op het kamertje. Ik denk dat ik zo rond 23 weken begin met kamertje. Geen idee eigenlijk. Hoeft niet zoveel te gebeuren denk ik. Ik ga niets verven, meer kleur in accessoires stoppen. Kan niet wachten dat buik echt zo op en neer gaat,haha. En heel mooi dat ook je moeder het zo kon horen haar hartje. Moest wel lachen om dat je meiske zo lekker op je blaas mikt. En jij maar rennen naar die wc. Spannend vrijdag een 3d echo. Wbt dromen, ik droom ook heel erg "echt" en soms eng.

8. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk zo'n 3D echo! Kan je toch al een beetje zien hoe of wat!
    Na de geboorte van mijn nichtje hebben we nog ff naar de 3D echo gekeken en leek echt!

9. sesa

sesa Niet meer actief

@anemoontje, leuk hoor zo'n 3d echo!!!Ik wil ook zo graag ook zwanger zijn!!!

10. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Onze tijd komt echt nog wel Sesa! :D

11. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mar ik heb zelf nooit zo'n onderzoek gehad, stond wel op de planning maar toen was ik al zwanger van mn zoontje!
    Hopelijk bij jou ook! :D

Annemoontje ik heb ook vreselijke dromen gehad.
    Van een kindje in stukjes op de echo, tot miskramen.
    Maar ook een leuke, dat ik was bevallen op het dak van de brandweerkazerne van 2 valkparkieten hahahaha

12. sesa

sesa Niet meer actief

@mar, ik hoop het!het duurt zo f* king lang

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja Sesa, jij bent al langer bezig, ik mag eigenlijk niet klagen. Maar als je eenmaal begint, dan is iedere maand dat je niet zwanger bent er één te lang.

Om mij heen zijn momenteel weer veel zwangeren en dat is dan wel weer even confronterend.

Voel me ook bezwaard dat mijn zus/zwager voor de woensdagen (mocht dat een inseminatie dag zijn) vrij moeten nemen, omdat ik hun kids dan natuurlijk niet mee kan nemen. Ook daarom hoop ik snel zwanger te zijn.

Maar goed, moeder natuur moet haar ding doen. Ik hoop dat de sterren goed staan over 3 weken! Ben er echt weer klaar voor. Doe break is echt goed geweest!

14. sesa

sesa Niet meer actief

@all, ik ben vandaag voor een FM geweest. Er was geen ei te zien :(. Waarschijnlijk heb ik hem een paar dagen eerder gehad. Deze maand is dus weer verloren........waarom duurt het zo lang. De arts zei dat ik geduld moet hebben(hoeveel moet een mens hebben?). Hij zegt geen reden te hebben dat het niet zo moeten lukken. Hij zei ook dat ik een net meisje(jawel meisje haha) was en dat alles moet werken.

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Succes vandaag Bamjolan!

16. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa wat balen!!!! Maar vaag, want doe je dan geen ovulatietesten (of zeg ik nu iets heel stoms)?
    Leuk dat zo'n arts zegt dat alles het zou moeten doen, maar daar heb je na 11x ook geen boodschap aan. Althans, denk niet dat het voor jou ook zo voelt. Het is gewoon k*^<te!

17. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Sesa wat vervelend zeg en dat ie dan zegt dat je een "meisje" bent? :S Pfff

Wat betreft de echo.
    Geen slecht nieuws, maar ook geen goed nieuws.
    Gisteravond verloor ik opnieuw een klodder bruin maar ook met wat helderrood/rozig er doorheen.
    Nu weer bruin en weinig.
    Bij de verloskundige in het zh dit ook verteld.
    Ze maakte de echo, er zit een vruchtje maar het heeft niet de grootte van 7 weken.
    Er klopte wel iets, maar t was zo klein om dat echt goed te zien.
    Volgende week dinsdag opnieuw er naar toe.
    En als ik in tussentijd bloed verlies of krampen krijg moet ik direct de verloskamers bellen.
    Tja ik weet niet, ik had bij Kyano precies hetzelfde, ik liep toen ook 6 dagen achter alleen had ik geen bloedverlies (wel rozige afscheiding).

18. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @bamjolan, jeetje meis, die onzekerheid is zo beroerd zeg. Ik blijf voor je duimen meis!

@sesa, wat een narigheid! Ik blijf duimen dat het snel zo voor je mag zijn.

@mar, idd elke maand is er een teveel als je bezig bent en ook voor jou hoop ik het beste.

19. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Hier, vanmorgen met spoed echo gehad. Had gisteren ineens veel rood bloedverlies. Ze kunnen niet zien waar het vandaan komt. Als het "mis" zou gaan, dan zou de natuur dat bepalen. Tja, dat is een lekkere geruststelling "NOT"!
    Het zou kunnen zijn dat de placenta doordat ie nog verschuift bloeding afgeeft of ergens wat "brokkelt" ofzo. Hij lag gelukkig niet voor de uitgang zeg maar.
    Beebje lijkt het goed te doen gelukkig. Ik zit er aardig doorheen. Advies complete bedrust houden, als het weer erger wordt meteen aan de bel trekken. Bloeden zelf is gelukkig nu bruinverlies geworden en niet meer zoveel, maar de menstruatiepijn die ik heb zitten me niet lekker. Pff.. zwanger zijn is bij mijn tot nu toe ook niet echt genieten. Ook spugen en zo beroerd zijn ben ik nog niet vanaf. Nu maar duimen dat het allemaal goed mag blijven gaan. Ik heb wel vertrouwen in mijn beebje, maar wat kun je schrikken zeg! Maandag gelukkig 1e afspraak vk, dan week erop 20 weken echo. Dus de komende 2 weken word ik sowieso gevolgd. Dat is wel een fijne geruststelling. En mocht ik het eerder niet vertrouwen zit ik zo in het ziekenhuis.

20. Tamio

Tamio Niet meer actief

Jee Musicalfan, dan schrik je je toch echt rot! Wat verloopt jouw zwangerschap toch moeilijk meid. Het stelt natuurlijk niet gerust dat ze niet zien waar de bloeding vandaan komt, maar gelukkig lijkt het goed te zijn. Bloedingen schijnen ook wel vaak voor te komen in de zwangerschap. Ik duim voor een mooie 20 weken echo!

Sesa wat moet dat rot voelen, kan je weer een maand wachten. Vorige maand te vroeg en nu te laat dus?? Wat Mar ook vroeg, doe je geen ovutest dan?

Bamjolan, dat klinkt niet goed. Ik hoop dat je volgende echo duidelijker goed nieuws geeft.

Anemoontje, ik heb ik je fotoboek gekeken. Wat ben je mooi zwanger!

Deel Deze Pagina