Bamjolan, wat vervelend die onzekerheid! Ik duim voor je meis! Musicalfan, voor jou ook onrustige tijd zeg! Ik duim voor jullie. Ik leef echt met jullie mee! Dikke knuffel!
Jeetje Musicalfan, dat termijn vind ik zo eng he als t dan mis zou gaan, bah zeg! Hopelijk blijft je beebje lekker zitten! Ik heb ook een aantal weken gevloeid bij K. ik had een hematoom achter de placenta. Neem idd lekker je rust, verschrikkelijk!
@ Bamjoln, wat een onzekerheid. Hopen dat de tijd vliegt naar de volgende echo.dikke knuf!! @ musicalfan, wat een ellende meid! Je zal wel op zijn van de emoties. Dikke knuf!! @Tamio, geniet maar lekker van de kleine. @mar, ik doe wel ovulatietesten maar 9 van de 10x werken ze niet. Ze blijven negatief ondanks ik het met ochtendurine doe. Vandaar dat ik echo's krijg. Ik baal zo vreselijk. Laat ze in dez wachttijd nou eens mooi onderzoeken doen. Maar ze doen het niet. Ik heb geen keus anders was ik ergens anders heen gegaan.
Sesa wat balen dat ovulatietesten jou geen zekerheid kunnen geven! En dat ze inderdaad nog geen onderzoeken doen. Bij mij doen ze dat na 6 mnd en dat leek mij heel snel, maar nu lijkt het mij toch wel prettig. Je weet iig of alles in orde is. Tamio, wat gaat het snel zeg! Fijn dat alles goed gaat met je kleine meid!
Sesa wat is dat vervelend dat ovutesten bij jou niet werken. Dat geeft je zelf zo weinig controle, ben je helemaal overgeleverd aan de kliniek en dat heeft afgelopen twee maanden dus weinig resultaat gegeven . Hoe lang gaan ze door dan met iui voordat er onderzoek wordt gedaan of overgegaan op ivf? Mar, het gaat idd snel! Ik heb weer een nieuwe foto in mijn album gezet. Het 'pasgeboren' is er echt af nu.
@Sesa en Mar; Ik gun jullie het zwanger zijn ook zoooooo erg!! Ondanks alle onzekerheidjes die erbij horen, is het het mooiste gevoel wat je kan hebben. En ik ben er van overtuigd dat jullie tijd ook inderdaad echt komt! Het klopt ook dat als je nog in het traject zit, dat het vreselijk lang lijkt te duren allemaal. Ik vond ook elke maand zonder of met loze inseminatie weggegooide tijd. Maar achteraf is het best snel gegaan en zeker de moeite waard!! Hou vol, de aanhouder wint.. @Musicalfan; Ongelooflijk wat jij voor je kiezen krijgt.. Je geduld en zenuwen worden vreselijk op de proef gesteld.. Respect voor je positieve instelling hoor!! Ik ga wederom duimen dat je situatie gauw beter en stabieler wordt, je hebt het zooo verdiend! @Bamjolan; Bah, die onzekerheid.. Ik heb in september exact hetzelfde gehad als jij nu. Bij de 7-weken echo wel een kloppend hartje, maar vruchtje veel te klein voor termijn. Moest toen ook week wachten op nieuwe echo en dat was de langste week uit mijn leven. Ik functioneer NIET bij onzekerheid.. Sterkte meis, ik duim voor je voor een prachtecho dinsdag! @Tamio; Dank je! Ik ben ook erg trots op mijn bolletje. Ik draag echt bijna alleen naar voren. Niet te vroeg juichen, want ik moet nog 2,5 maand, maar tonnetje rond zal ik vast niet worden! Heerlijk dat het met jouw meiden zo lekker gaat!! En dat Lauren al zo lekker babbelt...
@sesa, meis, ik zou willen dat het voor jou allemaal anders was. Ik gun het je zo. Dikke knuf meis! @mar, spannend straks weer. Ik blijf duimen hoor! @anemoontje, mooi buikje heb je. Enne, kan ineens hard gaan hoor. Mijn vriendin groeide ineens in 2 weken zo ontzettend hard. Thanks voor je lieve woorden. @tamio, wat een droppies zijn je kids toch. En idd, gaat allemaal zo snel. @bamjolan, alweer bijna een nieuwe echo toch? Zitten jullie intussen al in je nieuwe huisje? En wil je mij je ww pb'en, zodat ik op je site kan kijken. Ben benieuwd naar hoe groot je kids nu zijn. @sibje, hoe is het met jou?
tnx meiden!! Jullie live woorden doen me goed.Ze willen nog met de IUI doorgaan. Ik hoop dat ze na de volgende( iui12) verder gaan onderzoeken. Ik ben overgeleverd aan de kliniek idd.Voorlopig verplichte rust. Dus ga deze maand ieder weekend stappen.....f mijn gedachten op wat anders. @musicalfan, zie je al een btje buik bij jou? @Tamio, zal zo ff je foto bekijken.
Thanks, Sesa! Inmiddels al wel een stukkie dikker hoor! Ik heb gisteren een 3D echo gehad, fotootje staat bij mijn profiel!!
Annemoontje; idd die onzekerheid is vreselijk! Het zet je hele wereld op zn kop! Musicalfan; ik heb je het ww gestuurd van de site. Ik heb dinsdag weer een echo, nog 3 dagen wachten. Maandag wel werken van 7 tot 12.
@sesa, ik hoop ook voor jou dat ze daarna verder kijken. Je geduld wordt zo op de proef gesteld. Gelijk heb je met lekker even stappen. Geniet daar ook lekker van nu. Ik snap dat het best heel moeilijk is soms. Knuf Enne, buik begint aardig te groeien. En zoveel eet ik nog niet, maar beebje pakt kennelijk wat het nodig heeft. @anemoontje, wauw wat mooi zeg je meiske. Ben zo benieuwd, nog 1,5 week dan weet ik als het goed is ook of mijn kindje een jongen of meisje is. Maar belangrijkste is dat alles oke zal zijn. Vind ik nog veel spannender.
Eergister vertelde een collega dat ze 8 wk zwanger is. Ze is pas 3 mnd bezig geweest. Ik ben blij voor haar maar ik moest er wel van huilen.
Sesa, zo herkenbaar! Bij mij in de omgeving zijn 4 vrouwen zwanger. Eentje wordt ook BAM en bij haar was het in 1x raak. Ik gub het haar ontzettend, maar dan denk ik wel 'waarom ik niet?!'. Ik denk dat we dat gevoel en dat verdriet, totdat we zelf zwanger zijn. Ik gun het iedereen..., maar mijzelf nog ietsje meer.....
@Mar en Sesa; Ooooww, meiden.. Zo herkenbaar!! Ik heb makkelijk praten nu natuurlijk, maar het rare is dat het gevoel wat jullie beschrijven zo indringend is dat ik, ZELFS NU NOG, jaloers kan zijn op zwangere vrouwen. En dat terwijl ik zelf ook met een dikke buik rondloop!! Dus Mar, het is niet eens totdat je zelf zwanger bent, maar het gaat verder/zit dieper dan dat.. Althans, dat heb ik.. @Tamio; Jaja, Angelina Jolie is er niets bij! Hiihiih.. @Bamjolan; Hoe gaat het vandaag? Ik ga morgen voor een paar dagen naar Keulen met mams, dus ik hoop af en toe daar nog te kunnen inloggen om je verhaal te kunnen lezen...