Ik kan me die jaloerse gevoelens ook zeker voorstellen. Ik ben dan dit keer 16 rondes bezig geweest, dat vond ik al lang duren! Wat dat betreft was ik echt wel "verwend" dat t bij de andere 3 zo snel raak was. Laat staan als je al zo lang bezig bent, iedere maand duurt te lang, maar kan me zeker voorstellen dat het je zoveel verdriet doet als iemand meld dat ze zwanger is, en zeker na zo kort proberen! Ook al gun je het diegene wel, JIJ bent ook bezig en hebt moedergevoelens, helemaal logisch! Ik hoop dat het bij jullie ook snel raak mag zijn meiden! Hier gaat het goed. Ben gisteravond nog in het ziekenhuis geweest vanwege opnieuw bloed en kramp. Ze heben me afgelopen woe wel erg bang gemaakt, de gyn zei ook dat had ze helemaal niet moeten zeggen over een miskraam. Het kindje doet het ontzettend goed, loopt maar 2 dagen achter in groei, hartje klopte goed! Bloed komt waarschijnlijk bij de placenta vandaan (die zit er al), door de innesteling daarvan. Voor nu ziet het er goed uit!
Oh had je berichtje nog niet gezien Bamjolan, maar wat een goed nieuws! Je kleintje blijft gewoon lekker zitten waar ie zit en gaat gewoon lekker groeien! X
hey dames ik heb vandaag mijn gesprek met de psycholoog gehad. en ben toegelaten tot het traject om alleenstaande moeder te worden en heb volgende week mijn donor gesprek.
Hallo Dames, Daar ben ik weer. Voor degene die mij nog niet kennen, ik heb al meegekletst op het vorige bam topic. Ben al een paar jaar alles tegen elkaar aan het afwegen. Veel twijfels gehad. Vorig jaar naar workshopdag stilstaan bij je kinderwens geweest. Toen toch besloten of het niet toch een relatie is wat ik mis. Me ook ingeschreven op datingsite. Wat gekletst met aantal mannen. Met 1 ook een date gehad 2 maanden geleden. Daarna nog wel gekletst, maar mijn verlangen naar een kindje kwam rond die tijd ook ineens weer naar boven. En werd weer heel sterk. Merkte steeds meer dat ik meer met een kindje bezig was dan met een relatie en besefte afegelopen weekend dat ik helemaal geen relatie wil, maar 'gewoon' een kindje alleen. Ben inmiddels ook al bijna 32. Dus heb dan nu echt mijn keuze gemaakt om het alleen te gaan doen. Mijn ouders weten het nog niet, maar wil het als ze terug zijn van vakantie echt gaan bespreken. Denk wel dat ze er positief tegenover staan. Jullie mogen me alles vragen. Ik zal snel even bijlezen, maar wil alvast Bamjolan en Musicalfan feliciteren met hun zwangerschap. Kreeg gewoon kippenvel toen ik las dat Musicalfan zwanger is. Liefs
Welkom big wish! @bamapeldoorn, viel mee he dat gesprek? En je hebt snel al een 2de gesprek. Bij mij zat daar toen een maand tussen. Doe je wederkerigheid?Deal-IVF?
@sesa ja viel echt enorm mee. had wel iets last van zenuwen maar dat is denk ik normaal. en ja ik heb al zo snel een volgende gesprek want wist al dat ik aan wederkering wil doen, en anders kan ik pas 11 sept dus hebben ze ff overlegt en kan het al wel volgende week. doe jij ook wederkering?
@bamapeldoorn. Ik wilde de wederkerigheid doen. Ik ging voor Deal-IVF. Ze hebben mij de hoogste dosering Gonal-f gegeven (275 IE) en daardoor heb ik een overstimulatie gekregen( 40 follikels), ik moest acuut stoppen en 4 weken rust houden.Daarna hoefde ik het niet meer te doen. Ik weeg 55 kg en die dosering is echt te hoog voor mijn gewicht.
Big Wish wat leuk weer iets van je te lezen! Spannend zeg! Die twijfels zijn wel normaal hoor, ik mis soms ook echt wel die partner om me heen, maar ik denk maar zo, als het komt dan komt het maar wil er niet op wachten hihi Bamapeldoorn, wauw wat goed! Spannende tijden dus! Succes!! Morgen weer een echo, spannend, ben dan 8 weken (volgens de echo 7w+5d).
Gefeliciteerd Bamapeldoorn! Big Wish, welkom terug! Fijn dat je nu zeker weet dat je er NU voor wilt gaan!
@ bamapeldoorn ze vinden dat ik mijn best heb gedaan. Ik mag het nog een x doen maar heb ervoor gekozen dat niet te doen. Ik hoef niks extra's te betalen, alleen 600 euro voor de spermabank( dit is wel april vorig jaar waar ik het over heb, zie mijn hantekening)
Bamjolan wat een goed nieuws! Succes met je echo vandaag. Bamapeldoorn, gefeliciteerd. Sesa wat heftig zeg, dat je zelfs 4 weken rust moest houden! Zou wat zijn ja, als je dan geen donorzaad zou krijgen. Je hebt aan de wederkerigheid deelgenomen, alleen heeft het helaas geen eicellen opgeleverd. Waarom gaven ze je zo'n hoge dosis dan? Big Wish, welkom weer!
@bamjolan succes met de echo vandaag Ben druk geweest met werk maar heb jullie wel gevolgd Bij mij is er nog geen positieve test maar ook nog geen ongesteldheid... En een nieuwe ovulatie heb ik ook niet gespot. Dus hoop is er nog, ook door de aanhoudende signalen... Volgende week nog maar eens testen als er dan nog niets veranderd is.
@ Bamjolan, hoe was de echo? @Tamio, echt bizar hoge dosering idd. Ze wilde zeker zijn van een goede oogst, tenkoste van mij.
8 Weken en vandaag een nieuwe echo gehad. Het liep gewoon een uur uit...maargoed. De echo was goed, kindje was ten opzichte van zaterdag wederom flink gegroeid en komt nu overeen met 7w+6d, dus 1 dag korter hihi Ik heb toen gevraagd of ik mijn berekening kon aanhouden maar ze wilde toch liever over 2 weken nog eens een echo maken voor de definitieve uitgerekende datum want dan is het kindje ook veel beter op te meten van kruin tot stuit, nu is het nog een boontje maar dan een compleet mini kindje hihi. Het is er eentje, dat zei de gyn ook al, maar wat ik apart vind ik dat ik rechts van het kindje nog een bolletje zie met inhoud maar t zal wel een weerkaatsing zijn dan? Niet dat ik graag 2 wil maar wil er wel op voorbereid zijn hahahahaha Verder, ze wilde dat ik toch even de afspraak afzeg met de verlos donderdag, omdat ze ook weer niet zeker weet of ik daar onder controle kan blijven gezien mijn geschiedenis en de zwangerschap en bevalling van mijn jongste. De gyn zei zaterdag dat het niet persé hoeft, maar nu toch weer twijfel....achja ik wil t beste voor t kindje dus als we daar moeten blijven, doen we dat! Dus donderdag 23e weer een afspraak!
@big wish, welkom terug meis. Tja, ik kan het zelf ook nog niet echt geloven en helaas gaat de hele zwangerschap niet geweldig. Beebje doet het tot nog toe gelukkig goed, maar tis allemaal best heftig. had het zo graag anders gezien. Ik ben pas gerust als ik beeb gezond en wel straks in mijn armen heb. Maar spannende tijden voor jou nu dus. Weet je al of je het via een kliniek of via ZI wil gaan doen? Ben benieuwd hoe je ouders gaan reageren. Hoe is het verder in je huisje. Nog flink aan het klussen of is alles nu zo'n beetje gedaan wat je wilde? Succes meis, leuk dat je hier weer bent.xx
@sesa, ergens kan ik me daar best boos over maken. Ten koste van jou zover gaan in hoge doseringen. Blijft echt heel hard voor je duimen en hopen dat het snel zo mag zijn. Knuffies meis! @bamjolan, wat fijn dat de echo goed was. En idd als je bij de gyn moet blijven,dat doen ze niet zomaar. Spannend dat je zo snel alweer mag. En 2, pff, dan zou je toch wel even schrikken denk ik? @bamapeldoorn, wat fijn dat het gesprek goed is gegaan en dat je al zo snel weer mag. Dan kun je al best snel beginnen denk ik. Spannend hoor! @mar, hoop dat alles goed met je gaat.