(aanstaande) BAM-mers

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door sibje, 14 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Anahera, spannend!

Bamjolan, wat fijn zo'n goede echo!

Vandaag heb ik een beetje een rotdag. Vannacht een nachtmerrie gehad, waarin de artsen mij vertelden ik geen kinderen kon krijgen. Intussen plopten de mensen om mij heen het ene na het andere kind eruit. Ik kon alleen maar huilen.... En ik werd dan ook huilend wakker. Dat nare gevoel heb ik de hele dag gehouden, bah!

Maar goed, als goed is moet ik morgen ongesteld worden (misschien daarom zo emotioneel???) en zal ik over ongeveer 2 weken voor
    poging 4 gaan. Ik ben er zo klaar voor, ik wil dit zo graag...

Straks naar bed en hopen op alleen naar mooie dromen ! ;)

X

2. bamapeldoorn

bamapeldoorn Actief lid

3 jun 2012
    338
    0
    0
    @ bamjolan gelukkig is de echo goed en die ene dag achterstand dat haalt de beeb ook nog wel in.
    @musicalfan hoe is het nou met jezelf alweer wat opgeknapt en aangekomen of nog steeds zo slecht succes in ieder geval

3. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Vandaag iets beter opgestaan, maar nu eindigt de middag toch weer erg verdrietig.

3 weken geleden vertelde ik al dat een vriendinnetje een miskraam heeft gehad, terwijl een 2e vriendinnetje vertelde dat zij zwanger was. Nu kreeg ik net het bericht dat ook zij een miskraam heeft gehad! Uit een vriendinnengroep van 5 meiden waren er dus 2 zwanger en beiden hebben een miskraam gehad bij 9 weken. Ze zouden allebei in februari zijn uitgerekend. Verschrikkelijk gewoon!

4. sesa

sesa Niet meer actief

@ Bamjolan, fijn dat je een goede echo had!!!

@Mar, wat een vervelend nieuws. Dat maakt de mens nog onzekerder he? Het overkomt iedereen zo zie je maar weer.

5. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @mar, jeetje meis, heel veel knuffies voor jou en wat erg van je vriendinnen. Sommige dingen zijn zo niet eerlijk. En wbt die droom. Dat soort dingen heb ik ook vaak gedroomd. Gelukkig zijn dromen vaak bedrog. Ik blijf duimen voor je komende ronde.

@bamapeldoorn, helaas gaat het allemaal niet zo best. Ik kijk alleen maar uit naar de dag dat het kindje levensvatbaar zou zijn. Dat komt omdat ik vorige week fikse bloedingen heb gehad (tot 2 keer toe) en de schrik zit er dan ook goed in. Ze weten niet zo goed waar het vandaan komt. Onderzoeken lopen. Nu advies zoveel mogelijk bedrust en zo min mogelijk inspannen (daarmee verergert buikpijn). Volgende week bij de 20wk echo zullen ze het allemaal goed bekijken. Misselijkheid blijft, zeker als ik medicijnen niet op tijd in neem, maar spugen is gelukkig wel iets minder.Niet meer dagelijks nu. Ik kan dus weer een beetje eten/drinken en dat is superfijn. En ook wat aangekomen. Zit nog wel onder startgewicht maar dat vind ik prima. Beebje lijkt het tot nu toe ondanks alles goed te doen. Dat moet natuurlijk ook blijven.Maar het geeft behoorlijk veel zorgen.

6. sesa

sesa Niet meer actief

@Musicalfan, wat vervelend die onzekerheid!! Been there ....Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik ook regelmatig bloedverlies en heb vanaf 18 wk bedrust(strikte) gehad tot 38 weken. Ik had 8 hade buiken per uur. Toen hebben ze de bevalling ingeleid. Het is living hel als je alleen bent. Ik keek ook zo erg uit naar levensvatbaarheid. Toen, 11 jaar geleden, was dat pas met 28 wk. Daarvoor deden de artsen niks als de bevalling op gang zou komen. Ik wilde pas kadootjes en babyspullen uitpakken toen ik 28 weken was. Mijn eerste babywinkel ervaring was ik 32 wk en moest met een rolstoel.
    Maar het cliche is waar.....je weet waarvoor je het doet meid!!!
    Hou je taai

7. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    Thanks lieve Sesa! Ik blijf er vertrouwen in houden.

8. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Moeilijk he Musicalfan, zeker als je alleen bent!
    Ik herken het ook wel, hier ook 5 weken gevloeid vanuit 2 bloedingen.
    Heel eng en iedere week is er weer een.
    Een tip, laat de groei na 31 weken ook extra controleren, maar misschien doen ze dat al wel.
    Bij mij namelijk niet meer na die tijd, het kan je veel ellende besparen.
    Sterkte meis!

9. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Musicalfan, kan me zo goed voorstellen dat je naar de dag uitkijkt dat je beeb levensvatbaar is! Hopelijk wordt snel duidelijk uit de onderzoeken dat er niets aan de hand is!

X

10. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mar, vreselijke berichten zeg over/van je vriendinnen!
    Lijkt me heel naar op zo'n "laat" termijn.

11. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bamjolan hoe was je echo????

12. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Mijn echo was goed! Een klein kindje van 1,66cm wat overeenkwam met 8w+0d, iets korter maar ach, hou gewoon mijn termijn aan haha
    Zag er allemaal goed uit!
    Vandaag wel weer veel meer bruinverlies gehad, ziet er een beetje uit als dat lichte mokka kleur, heel vervelend ook omdat ik wel wat last van mn onderbuik had.
    Maarja, ik hou t in de gaten.

13. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn dat de echo goed was! Wel vervelend dat bloedverlies en last van je buik. Denk dat je dan toch een beetje onrustig blijft.

Ik ben de dagen aan het aftellen tot ik weer mag. Nog een dag of 11. Ik ben er zo klaar voor! Heb er een goed gevoel bij!

Fijn weekend dames!

X

14. sesa

sesa Niet meer actief

@Mar, ga je weer starten met frisse moed? Ik ga in sept weer starten, nu ff feesten en van de zomer genieten

15. Mar30

Mar30 Fanatiek lid

1 aug 2010
    1.673
    0
    0
    Zuid-Holland
    Sesa, ik ga er inderdaad weer voor deze maand! Een break van 2 mnd gehad en dat heeft mij goed gedaan. Ben ook nog 10 kilo afgevallen en voel me goed! Dit keer weten alleen mijn ouders en zusje dat ik deze maand weer ga beginnen (en jullie natuurlijk!) en dat geeft mij rust. Geen druk, gewoon doen en dan zie ik het wel. Moeder natuur beslist, denk ik dan maar!

16. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Spannend weer Mar! We gaan heel hard duimen!!

17. Anemoontje

20 sep 2011
    88
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi meiden!!

Ooooo, fijn weer Mar! Heerlijk met frisse moed er weer tegen aan! Goed dat je er een goed gevoel bij hebt, dat kan alleen maar in je voordeel werken.

Wel erg zuur voor je vriendin hoor.. Helaas weten velen van ons hoe het voelt en die pijn gaat nooit over.. De eerste keer is voor mij bijna 3 jaar terug en de tweede 10 maanden, maar ik voel het nog zo goed..

Bamjolan, fijn dat de echo goed was! Wel vervelend van je bruinverlies, dat maakt je vast toch weer onzeker.. Maar waarschijnlijk niet nodig, want de echo was goed!! Top..

Jeetje Musicalfan.. Wanneer mag jij nou eens echt gaan genieten van je zwangerscap? Ik gun het zooooooo!!

Ik ben weer terug van een paar daagjes Keulen met mijn moeder. We hebben het erg fijn gehad! Wel was ik wat minder energiek dan normaal, maar ja, ik tors dan ook al 12 kilo extra met me mee. We hebben nog best heel veel gelopen.

Sesa, waar ik nieuwsgierig naar was.. Heb je nog leuk contact met je amerikaan? :) (Als je het er niet over wil hebben, moet je deze vraag als niet gesteld beschouwen!!)

X

18. sesa

sesa Niet meer actief

@Anemoontje, Ik heb wel contact gehad via what's app maar erg oppervlakkig. Hij ziet ook in dat het niet haalbaar is om een relatie op te bouwen via mail ed. Ik heb geweldige dagen gehad, die zal ik nooit vergeten. Als ik 80 ben kan ik het verhaal nog vertellen.Ik ben weer met beide benen op aarde intussen.

19. sesa

sesa Niet meer actief

Vandaag is mijn mannetje jarig!!!Alweer 11 !

20. musicalfan

musicalfan Fanatiek lid

7 mrt 2009
    2.279
    0
    0
    @sesa, van harte gefeliciteerd meis en een fijne dag met elkaar.

Deel Deze Pagina